در حالیکه اکران فیلمایی جدید و پر سر  صدا تو یه هفته گذشته، کمی گیشه ها رو از رکود ناامیدکننده تابستون نجات داده، فیلم وسترن و مهیج “۷ دلاور”Magnificent Seven) با بازی دنزل واشنگتن تونست با فروش ۳۵ میلیون دلاری در سه روز اول اکران، در بالاترین جایگاه جدول باکس آفیس این هفته قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسکرین رنت، این بهترین کارکرد کارنامه کاری آنتونی فوکوآ کارگردان این فیلمه. این فروش خوب می تونه خبری خوش واسه سری دوم فیلم “Equalizer” دیگه همکاری مشترک فوکوآ و دنزل واشنگتن باشه. بازیای فوق العاده و داستان جذاب از ویژگیای این فیلم حساب می شه.

باید دید پس شروع نوبت نمایش چند فیلم مهم دیگه طی چند هفته آینده بازم “۷ دلاور” می تونه به فروش خوب خود ادامه بده یا خیر؟

رده دوم جدول باکس فیس این هفته رو فیلم انیمیشن “لک لکا” (Storks) به خود اختصاص داده. این در حالیه که فیلم جدید شرکت وارنر تنها ۲۱٫۸ میلیون دلار طی دو روز گذشته فروش داشته که بسیار پایین تر از پیش بینیا هستش.

عموما ماه سپتامبر، بطور سنتی وقتی بسیار مناسب واسه شروع اکران فیلمای انیمیشن حساب می شه.
مجموعه فیلمای انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در این مقطع از فصل به نمایش درآمده بودن. نکته امیدوار کننده درباره این فیلم فروش جهانی اون هستش که از مرز ۴۰ میلیون دلار عبور کرده. با در نظر گرفتن هزینه ۷۰ میلیون دلاری فیلم، پیش بینی می شه، لک لکا هزینه شرکت برادران وارنر واسه تولید این فیلم رو پوشش بدن.

فیلم “کثافت” (Sully) به کارگردانی کلینت ایستوود و بازی خیره کننده کامل هنکس در حالیکه سومین هفته نمایش خود رو به پایان میرسونه، تونست به رقم ۱۳٫۸ میلیون دلار در سه روز پایانی این هفته دست پیدا کنه و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار بگیره.
فروش داخلی این فیلم طی سه هفته گذشته به ۹۲٫۳ میلیون دلار رسید و اینجوری میشه از این فیلم تشویق شده تا به اینجا به عنوان پنجمین اثر پرفروش این کارگزدان اسطوره ای هالیوود یاد کرد.

رده چهارم جدول باکس آفیس این هفته رو فیلم “بچه بریجیت جونز “ کمدی رمانتیکی گرم با بازی رِنه زِلوِگر به خود اختصاص داده. فروش این فیلم در آمریکا به ۱۶٫۴ میلیون دلار رسیده. این فیلم سومین قسمت از سری فیلمای بریجیت جونز حساب می شه.

این مقاله را هم بخوانید :   با موجودات زنده ای آشنا شوید که در بدن انسان زندگی می کنند

آخرین فیلم اُلیور استون به نام “اسنودن”  با فروش ۴٫۱ میلیون دلاری در آخر این هفته، کل فروش این فیلم در آمریکا  رو به ۱۵٫۱ میلیون دلار رساند.

فیلم ترسناک “جادوگر بلر” در دومین آخر هفته اکران خود تنها ۳٫۹ میلیون دلار فروخت. یعنی ۵۸٫۸ درصد کمتر از فروش آخر هفته گذشته. این فیلم با کل فروش ۱۶٫۱ میلیون دلار در جایگاه ششم باکس آفیس این هفته قرار میگیره.

“نفس نکش” از شرکت سونی در ادامه روند سودآوری خود و در هفتمین آخر هفته اکران عمومی، ۳٫۸ میلیون دلار دیگه فروخت تا فروش کل این فیلم در آمریکا به ۸۱٫۱ میلیون دلار برسه. نفس نکش این هفته در رده هفتم جدول قرار می گیره.

“جوخه خودکشی” یکی از پیش تازان تابستون امسال در هشتمین آخر هفته اکران خود ۳٫۱ میلون دلار دیگه فروش داشت تا کل فروش داخلی خود رو تا ۳۱۸٫۱ میلیون دلار زیاد کنه.

این فیلم در رده هشتم باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

جایگاه نهم جدول اما به فیلم “وقتی شاخه شکست” (When the Bough Breaks) با فروش آخر هفته ۲٫۵ میلیون دلار تعلق گرفت. فروش داخلی این فیلم ترسناک از مرز ۲۶٫۶ میلیون دلار گذشت.

رده دهم جدول باکس آفیس این هفته سینمای هالیوود هم به فیلم انیمیشن “کوبو و دو ریسمون” (Kubo and the Two Strings) تخصیص یافت. این فیلم با ۱٫۱ میلیون دلار فروش در سه روز پایانی هفته، فروش کلی خود رو به ۴۵٫۹ میلیون دلار رساند.