این پوشش همچنین با استفاده از یک فرآیند گالوانیزه به صورت مداوم گرم می شود . از مزایای این فرآیند این است که می توان ضخامت پوشش را به طور دقیق کنترل کرد در حالی که محدودیت این فرآیند این است که پوشش های ضخیم تهیه شده توسط فرآیند گالوانیزه گرم کردن معمولاً با این روش امکان پذیر نیست . در فرآیند اصلی نوار گالوانیزه ، نوار گالوانیزه از گلدان بیرون می آید و در یک کوره گالوانیزه گرم می شود و یک لایه آلیاژ روی را بوسیله پخش نفوذ لایه پوشش آهن و روی تشکیل می دهد ، به گونه ای که سطح آن را تشکیل می دهد. این ورق ها برای مقاومت در برابر خم شدن از طریق ۱۸۰ درجه در اطراف یک بطن قطر مشخص بدون لایه برداری یا پوسته پوسته شدن پوشش روی است. ورق فولادی دارای آلیاژ روی Al-Zn 55٪ مقاومت بهتری در برابر درجه حرارت بالا نشان می دهد . روی نسبت به آهن مقاومت منفی بیشتری دارد و از این رو محافظت کاتدی از فولاد را فراهم می کند . رسانایی حرارتی بسیار کم و نسبت مقاومت بالا به وزن آن ، همراه با تطبیق پذیری ساخت عالی ، طیف وسیعی از محصولات را فراهم می کند .

 

تشکیل لایه اکسید آلومینیوم نامحلول و محافظت از سد در حالی که روی محافظ در لبه های بریده شده ، خراش ها و مناطق آسیب دیدگی را فراهم می کند . ورق فولادی روکش شده با آلومینیوم می تواند در برابر اکسیداسیون دمای بالا مقاومت کند . این بدان معناست که در جایی که نیاز به محصولی وجود داشته باشد که مقاومت در برابر آتش یک ساعت یا دو ساعت یا سه ساعت را تضمین کند ، لازم است به تابلو پشم سنگ متوسل شوید . این کف در تماس با هوا ، این دو صفحه را به هم محکم کرده و می چسباند و محصولی یکپارچه و با عایق بسیار بالا ایجاد می کند . کانکس های پانلی بزرگ در دو نوع کلی ( بصورت چند قلو یا کمپ های بزرگ مانند سوله های پیش ساخته) طراحی و تولید می شوند که بنا به نوع نیاز و شرایط محل استقرار یکی از آنها انتخاب و پس از طراحی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد.در مناطق صعبالعبور نیز پانل ها به محل منتقل و در همانجا سازه ساخته می شود. که همگی این شرکتها در تلاش اند تا با تولید بهتر و جذب مشتری بیشتر به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.که این بین ساندویچ پانل ماموت و یا پانل ماموت شرکتی است،که در عرصه های داخلی و خارجی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است.تا جایی که امروزه این شرکت به اکثر کشورهای بخصوص خاورمیانه ساندویچ پانل صادر می کند و توانسته در عرصه بین المللی نیز خود را نشان دهد.کارخانه ماموت که امروز مساحت آن به ۲۰۰ هکتار می رسد،به صورت کاملا مکانیزه محصولات خود را تولید و مونتاژ می کند.تفاوت ساندویچ پانل این شرکت با سایر رقبا این است .این پانل های کاملا مکانیزه ،است .در نصب آن، مرحله ای به نام بررسی ساندویچ پانل نیز وجود دارد،که در این مرحله سازه پیش ساخته توسط بازرس ساندویچ پانل بررسی می شود.

پوشش سقف زیپ پانل

ساندویچ پانل با افزایش روز به روز جمعیت و توسعهی جوامع انسانی شهر نشین پدید آمد.استفاده از ساندویچ پانل در ساختمانها به دلیل استحکام و کیفیت بالا رواج یافت. پوشش سقف زیپ پانل از مواردی که به استفاده بیشتر از ساندویچ پانل در سازهها می توانیم اشاره کنیم، یکسان بودن زمان عرضه و تقاضا و نصب این سازه است. ساندویچ پانل سازه ای از دو رویه قوی و نازک است که یک هسته ضخیم با چگالی پایین را در برگرفته و همراه با عامل اتصال به هسته چسبانده شده است.هرچه قطر هسته ساندویچ پانل بیشتر شود، سختی و سفتی کل پانل افزایش خواهد یافت.ولی این ازدیاد سختی به هیچ وجه با افزایش وزن پانل قابل مقایسه نیست.موادی که میتوانند به عنوان هسته عایق و یا رویه انتخاب شوند از نظر جنس و شکل فیزیکی دارای تنوع هستند. قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل در زنجان به عوامل مختلفی وابسته است و هر کدام از پارامترها می تواند به میزان قابل توجهی، هزینه ی درخواستی را تغییر دهد. موارد مصرف و استفاده ساندویچ پنل(پانل) ماموت در اتاق های ایزوله، کلین روم، سردخانه های زیر صفر، سردخانه های بالای صفر ساختمان های ویلایی سبک، سقف سوله و دیوار سوله ها، پوشش خانه های ویلایی را می توان برشمرد.

پوشش سقف

همین امر باعث شده است که از این سازه سهلایه در سقف کارخانجات استفاده کنند، زیرا کارخانجات و محیطهای تولیدی به علت استفاده زیاد از انواع انرژی در معرض حریق قرار دارد و این محصول در برابر حریق مقاومت دارد. پوشش سقف کاربردهای پشم معدنی شامل عایق حرارتی است (به عنوان عایق ساختاری و عایق لوله ، اگرچه به اندازه پشم عایق بندی شده با درجه حرارت بالا مقاوم در برابر آتش نیست) ، فیلتراسیون ، عایق صوتی و محیط رشد هیدروپونیک . بعد از پانل پشم معدنی از گران ترین هاست، این نوع از ساندویچ پانل را می توان به صورت ساندویچ پانل قسطی و ساندویچ پانل دست دوم تهیه کرد.پس از انتخاب محصول مورد نظر خود با توجه به مشاوره مشاورین می توانید ثبت سفارش کرده و در مدت کمی آن را تهیه کنید. انتخاب نوع مواد تشکیل دهنده ساندویچ پانل با توجه به کاربرد سازه و نحوه بارگذاری آن، استحکام مورد نیاز، شرایط محیطی، هزینه ،مدت زمان استفاده ، امکان تهیه مواد، مقدار پیچیدگی ساخت، وزن، قابلیت تعمیرپذیری و … لایه های بیرونی را می توان از ورق فلز، فویل، پلاستیک یا حتی کاغذ ساخته شد.آنچه در این انتخابات مهم است، استحکام و دوام لایه بیرونی است. این یک مایع روغنی بی رنگ است که به طور گسترده ای برای ساخت پلاستیک های پلی استایرن، فایبرگلاس ، لاستیک مصنوعی و لاتکس استفاده می شود.

این مقاله را هم بخوانید :   شرکت سازه ابتکار ارشد : ساخت ماشین آلات تولید زغال و صادرات زغال

 

می باشد. البته پلاستیک و فویل نیز می تواند به عنوان لایه بیرونی استفاده شود. سطح خارجی ساندویچ پانل که بعنوان نمای سازه در ساختمان می باشد، بوسیله چسب مخصوصی به هسته مرکزی متصل می شوند. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل به مشخصات فنی پانل بستگی دارد. ساندویچ پانل پلی یورتان و پشم سنگ با عرض مفید ۱ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری با عرض مفید ۹۵/۰ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی با عرض مفید ۹۷/۰ متر تولید می شود و برای طول آنها محدودیتی وجود ندارد. هسته عایق پانل پلی اورتان ، سفت و سخت (PUR یا PU) است که در طول تولید بین دو تخته فلزی ریخته می شود . هر صفحه شامل هسته ای از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلز پوست گرفته شده است. خط galvannealing معمولاً مجهز به آسیاب گذر پوست ، دستگاه تسطیح کننده فشار و تجهیزات تصفیه شیمیایی برای کرومیت ، به دنبال کوره گالوانیزه است . فروش و قیمت بلوک های سقفی پلی استایرن -تولید انواع بلوک سقفی پلی استایرن پاشنه بتنی یا پاشنه کرومیت توسط پانل مهدی – اطلاعات کامل تاریخچه فوم پلی استایرن. لازم به ذکر است در انواع ساندویچ پانل سقفی عمدتا فوم تزریق شده در فواصل لایههای مختلف تشکیل دهنده محصول از جنس پلی یورتان است.

زیپ تک

ساندویچ پانل های ۸ سانت به بالا جهت پوشش سردخانه ها به کار می روند. محصولات عایق پلی اورتان سفت و سخت (PUR) بسیار مؤثر و سبک وزن هستند و بسیاری از آن ها می توانند به اکثر مواد پیوند زده شوند . کم هزینه – گالوانیزاسیون در مقایسه با بسیاری از پوشش های محافظ معمول برای فولاد در هزینه اول پایین تر است. همواره آتش یکی از عوامل نگران کننده در ذهن تولیدکنندگان بوده است و در بسیاری از موارد آتش سوزی باعث از بین رفتن سرمایه صنعتگران شده است. زیپ تک در ساندویچ پانل شرکت ماموت از فوم پلی اورتان با دانسیته 2 ± 40 کیلوگرم بر متر مربع استفاده می شود، مجتمع صنعتی ماموت تولید کننده ساندویچ پنل با ورق آلوزینگ می باشد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول به کشورهای هم جوار اعم از ترکمنستان، عراق، تاجیکستان، امارات متحده عربی می باشد. خرید ساندویچ پانل از تولید کننده و معتبرترین مرکز فروش ساندویچ پنل.

 

از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل های ماموت می توان، عایق بودن صدا، سرمان و گرما و تونایی تحمل فشار بار بالا، سبکی و مقاومت عالی در برابر کنش (نوع B1، B2، B33 ساندویچ پنل) و دیگر حوادث طبیعی و حفظ بهداشت محیطی و سازگاری کامل با محیط زیست می باشد. ۵۵٪ کویل فولادی با آلیاژ Al-Zn دارای مقدار بازتابی بالایی می باشد که آن را به عنوان موانع مؤثر در برابر گرما تبدیل می کند . این میزان عایق بودن تا چه حد هست و برای مکانی که کاملا باید عایق صدا و گرما باشه چه نوعی و پیشنهاد میکنید؟ و دلیل این امر اطلاع رسانی کم و سنتی گرا بودن صنعت ساخت و ساز در این شهر است. یکی از معایبی که میتوان به آنها اشاره نمود عمر کم آنها در مقایسه با پانل های استفاده نشده میباشد. یکی از ویژگی های پانل های سقفی این است که در برابر نفوذ آب و رطوبت هوا، عایق سرمایشی گرمایشی از پایداری زیادی برخوردار است. پس از نصب دیوارهای پانلی به صورت یکپارچه در می آیند در نتیجه در برابر زلزله مقاوم هستند. از لحاظ ابعاد ساندویچ پانل ها در ابعاد مورد نیاز مشتری تولید می شود.