اگر شما هم مانند بسیاری از مشتریان ما اهل روشن کردن روزانه عود هستید، احتمالا برایتان این سوال پیش آمده که جاعودی از کجا بخریم؟. در این مطلب به معرفی تعدادی از مدل های جاعودی خواهیم پرداخت و شما را جهت خرید جاعودی راهنمایی خواهیم کرد.

عودها معمولا به علت بوی بسیار خوش و ایجاد حالت های دهنی آرام در انسان، از پر استفاده ترین محصولات مصرفی در منزل محسوب می شوند. با این وجود، سوختن عودها خاکستری تولید می کند که بایستی به صورت مناسب و کامل در هنگام سوختن عود جمع آوری شود تا از آلوده کردن محیط و یا سوزاندن اشیای پیرامون جلوگیری کند.

قیمت جا عودی سرامیکی

درست در همینجا است که جاعودی ها وارد می شوند. المان هایی کاملا کاربردی جهت نگهداری مناسب عود، جمع آوری خاکستر ناشی از سوختن عود و زیبایی بخشی به محیط زندگی. جاعودی های دارای تنوع بسیار زیادی هستند. طرح های گوناگون، رنگ های متنوع و جنس های متفاوتی از انواع جاعودی در بازار موجود است. دو تا از متداول ترین انواع جاعودی، جاعودی های چوبی و جاعودی های سرامیکی هستند. شما از طریق وبسایت گالری دکوکاف به طیف متنوعی از انواع جاعودی دسترسی خواهید داشت. به عنوان نمونه، در ادامه به معرفی نمونه ای از جاعودی های سرامیکی و چوبی قابل خرید در گالری دکوکاف خواهیم پرداخت تا برای همیشه جواب سوال جاعودی از کجا بخریم؟ را پاسخ داده باشیم.

جا عودی و جا وارمری چوبی

این جاعودی دارای ۳ محل برای قرار دادن عود به صورت ایستاده و همچنین یک مکان مرکزی جهت قرار دادن یک عدد شمع وارمر است. این شمع وارمر در زمان روشن کردن عود به زیبا کردن محیط کمک شایانی خواهد کرد. جنس این جاعودی از چوب گردو است و به روش خراطی و به صورت یکپارچه ساخته شده است. دو رنگ بودن چوب در این جاعودی زیبا موجب شده محصول نهایی از یکنواختی خارج شده و ظاهری منحصر به فرد داشته باشد.

این مقاله را هم بخوانید :   سرزمین خمیر : فروشگاه اینترنتی در زمینه وسایل و خمیر عروسک سازی و گلسازی

جاعودی های سرامیکی لبه طلا

جاعودی های سرامیکی لبه طلا با تنوع رنگی دکوری بالایی در گالری دکوکاف موجود هستند. کیفیت مثال زدنی این جاعودی ها به دلیل تولید آن ها توسط یکی از بهترین سرامیست های حال حاضر کشور ایران است. لبه این جاعودی ها و همچنین قسمت مرکزی نگهدارنده عود با لاستر طلا پوشانده شده و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.