املاک

 

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

ارزیابی تقریباً همیشه بخشی ضروری از فرآیند خرید خانه و تامین مالی مجدد است. اگر در حال خرید خانه هستید، وام دهنده شما دستور ارزیابی ملک را می دهد تا مطمئن شود که برای خانه بیش از حد پرداخت نمی کنید. اگر در حال تامین مالی مجدد هستید، یک ارزیابی لازم است تا اطمینان حاصل شود که سهام کافی برای وام گرفتن دارید. بیایید نگاهی بیندازیم که ارزیابی چیست، چرا وام دهندگان به آنها نیاز دارند و نکاتی برای فروشندگان، تامین کنندگان مالی و خریداران.

اگر همچنان ملک را می‌خواهید، می‌توانید شریک خود را بخرید. این روی دارایی و توانایی شما برای گرفتن وام تعیین کننده است. اگر این یک راه حل عملی برای شما نیست، باید ملک را بفروشید و درآمد حاصل از آن را تقسیم کنید. در یک LLC ، معمولاً شرکای ساختمان را می فروشند، درآمد آن را تقسیم می کنند و سپس LLC را منحل می کنند. همکاری با یک وکیل برای کمک به شما در عبور از این مرحله پیچیده در فرآیند انحلال بسیار مهم است.

خرید آپارتمان 90 متری در تهران 

به همین دلیل است که شرکت مالکیت شما از دفتر اسناد رسمی املاک برای تسهیل بسته شدن خانه استفاده می کند. این مقاله بیشتر در مورد اینکه یک دفتر اسناد رسمی املاک چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانید یک دفتر اسناد رسمی را برای بسته شدن خود پیدا کنید، توضیح می دهد.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش امتیاز اعتباری‌تان این است که بدهی‌های معوقی را که دارید مشخص کنید و تا زمان پرداخت کامل آن را بپردازید. اگر مسئولیت کلی بدهی شما کاهش یابد، در این صورت فضایی برای گرفتن وام مسکن دارید که باعث می شود از نظر وام دهنده کمتر ریسک کنید.

بسیاری از خریداران خانه بر این باورند که دیگر نیازی به نماینده ندارند زیرا سایت های لیست املاک با کلیک یک دکمه در دسترس هستند. با این حال، یک نماینده فقط خانه ها را به شما نشان نمی دهد. آنها همچنین یک دارایی مهم در هنگام مذاکره در مورد بهترین قیمت هستند و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید چه مقدار را ارائه دهید. مشاوران املاک در بازار مسکن محلی شما متخصص هستند.

وقتی به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید، خرید ملک سرمایه گذاری و اجاره آن ممکن است اولین چیزی باشد که به آن فکر می کنید – و در حالی که این یک گزینه قابل دوام است، از نظر همه گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تنها یک قطره در اقیانوس است. در اختیار شما

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

احتمالاً اصطلاح “خانه باز” را در رابطه با فرآیند خرید خانه شنیده اید . اما واقعاً به چه معناست، و آیا شما باید به عنوان فروشنده میزبانی کنید یا به عنوان یک خریدار بالقوه در یکی از آنها شرکت کنید؟ این مقاله توضیح می‌دهد که خانه باز چیست، چگونه کار می‌کند و مزایا و معایب میزبانی یا شرکت در آن. به این ترتیب، می توانید ارزش واقعی خانه های باز را برای خود تعیین کنید.

این مرحله را به عنوان ساختن اسکلت خانه خود در نظر بگیرید. کف ها قاب می شوند و سپس با تخته سه لا پوشانده می شوند. دیوارها قاب بندی می شوند، بلند می شوند و سپس با تخته سه لا یا تخته رشته ای روکش می شوند. سپس خرپاهایی که سقف را قاب می کنند ساخته شده و در بالای قاب های دیوار قرار می گیرند.

نتایج بازرسی می تواند کلید مذاکره در مورد قیمت نهایی فروش خانه باشد. یک بازرس در خانه قدم می زند و خانه را برای هر گونه مشکلی مانند ترک های پایه، مشکلات سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) و موارد دیگر ارزیابی می کند. سپس بازرس یک نسخه از گزارش را به شما می دهد. اگر بازرسی خانه مشکلاتی را که برای شما مشکل ساز است، آشکار کرد، می توانید از فروشنده امتیاز بخواهید .

همچنین می توانید وام فقط ساخت و ساز دریافت کنید که هزینه های ساخت و ساز را پوشش می دهد و پس از اتمام پروژه، برای پرداخت وام ساخت و ساز، درخواست وام مسکن سنتی بدهید.

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

 

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

وقتی نوبت به فرآیند ارزیابی خانه می رسد، مهم است که ارزش گذاری ها را به متخصصان بسپارید. اگر به نظر حرفه ای (یا نظر دوم) در مورد ارزش ارزیابی شده خانه نیاز دارید، به احتمال زیاد، مشاور املاک شما می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان مرجع، عواملی که متخصصان به عنوان بخشی از چک لیست ارزیاب هنگام ارزیابی داخلی و خارجی یک ملک و تعیین ارزش ارزیابی خانه در نظر می گیرند، می تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آنها نیست:

اگر می خواهید اجاره املاک سرمایه گذاری خود را شروع کنید ، باید در مورد رسیدگی به نیازهای مستاجران خود و اطمینان از سودآوری کسب و کار خود جدی باشید. آن چیز ها چه معنی ای می دهند؟ در اینجا برخی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد مدیریت املاک اجاره ای بدانید آورده شده است.

هر زمان که در یک ملک اجاره ای سرمایه گذاری می کنید، باید از دست دادن جای خالی و از دست دادن اعتبار را در نظر بگیرید. از دست دادن جای خالی زمانی است که مستاجر از خانه نقل مکان می کند و شما یک واحد خالی دارید که برای مدت زمانی هیچ درآمدی ایجاد نمی کند. ضرر اعتباری زمانی است که مستاجر اجاره بهای خود را پرداخت نمی کند. هر دو بر سود شما از اجاره تأثیر می گذاراجاره ماه به ماه به شما این امکان را می دهد که اجاره را جمع آوری کنید و پس از خروج به خانه خود بازگردید، با این فرض که به مستاجر اخطار مناسب داده اید. فرض کنید ملک خود را به مستاجر اجاره داده اید و تقریباً زمان خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اید. ایالتی که در آن زندگی می کنید فقط در صورتی نیاز به اخطار 30 روزه دارد که کمتر از یک سال رفته باشید. شما شش ماه پس از خروجتان بازمی‌گردید، بنابراین فقط باید 30 روز قبل از نیاز به ملک خود اطلاع دهید یکی دیگر از ویژگی های املاک بهبود نیافته این است که بسیاری از فهرست های زمین های دور افتاده ممکن است سال ها در بازار باقی بمانند. تعداد کل روزهایی که یک ملک در بازار بوده است را مرور کنید و زمان بندی آن را در ارزیابی خود لحاظ کنید. نماینده فهرست باید چند بار در سال ملک را بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ متصرفی در زمین زندگی نمی کند و هیچ گونه تخلیه غیرقانونی یا خرابکاری صورت نگرفته است. صاحبان ملک ممکن است دور از فهرست مناطق روستایی زندگی کنند.