BeinCrypto با وارن ونتهr، مدیر 6dot50 صحبت کرد، پلتفرمی که هدف آن هزینه‌های رمزنگاری به آسان اسکن یک کد QR است.

کاربرد و دامنه ارزهای رمزنگاری شده افزایش یافته است. با این حال، آنها هنوز در زمینه ای که برای آن ایجاد شده اند – به عنوان ارز – عقب هستند.

دلایل بی‌شماری برای این امر وجود دارد، از تنظیم تا مکانیسم‌های پیچیده تراکنش. این غلبه به آرامی در حال غلبه بر آن است و احتمال انجام تراکنش‌های سریع‌تر و دسترسی‌تر ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک وجود دارد.

 

به طور فزاینده ای، راه حل هایی مانند شبکه لایتنینگ وجود دارد. ، اعتصاب و دیگران. با این، اینها در حال توسعه در خارج از کشور یا مرزی برای ورود به مراکز اصلی دارند.

این جایی است که در 6dot50 بیرون می‌آید و تیمش می‌کند برای حل این مشکل پیدا کرده‌اند در آفریقای جنوبی. آنها با استفاده از تبدیل به کوپن‌هایی که آنها را «رند دیجیتال» می‌نامند، می‌توانند خرج ارزهای دیجیتال را در سراسر کشور فراهم کنند.

آفریقای جنوبی و دنیای پول موبایل

 

برنامه‌های پرداخت مانند SnapScan و Zapper به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از کدهای QR با کارت‌های بانکی مرتبط، سریعاً هزینه پرداخت کنند. برای کسانی که بانکی ندارند، راه حل های پول USSD را دارند که پول های تراکنش را بدون نقدی ارائه کرده اند.

از همین پیشینه است که ونتر 6dot50 را کرد.

 

«بنابراین در واقع تلاش برای آسان‌تر کردن دسترسی مردم به بانک‌ها راه‌حل نبود. به جای یافتن راهی جدید برای افراد برای ذخیره ارزش و انجام بدون حساب بانکی واقعاً راه حل بود.»

بدون حساب بانکی، بدون KYC، بدون مشکل

در نتیجه نتیجه از سیستم بانکی کار اصلی 6dot50 است. این چیزی است که به خوبی با رمزنگاری که فعالانه از روابط بین مؤسسات جلوگیری می‌کند، هماهنگ است.

به این ترتیب، ونتر و تیمش به کوپن های دیجیتالی به عنوان یک سرویس تراکنشی برای دور زدن این مانع ورود نگاه کردند.

«ما شروع کردیم به بررسی نحوه ارائه ارزش فروشگاه در یک سرویس تراکنشی که در بانک بانکی نیست. ما نمی‌توانیم انجام دهیم، زیرا به محض این‌که می‌گذارید، بر اساس تعریف در حین کار یک بانک هستید.»

در ابتدا ارزهای دیجیتال برای این پلتفرم پیش بینی نشده بود. با این حال، به سرعت تبدیل می‌شود که فرصت‌های دیجیتالی را برای هزینه‌های رمزنگاری فراهم می‌کنند.

«وقتی شروع کردیم، می‌خواستیم یک رمپ برای پول نقد به ایجاد دیجیتال کنیم. ما فکر کردیم که این پل این پیوند را بین این دو دنیای متفاوت ایجاد کرده است. شد که دنیای دیگری از ارزش در فضای کریپ وجودتو دارد. قرار بود به عنوان وسیله مبادله مورد استفاده قرار گیرد، اما در واقع آن وظیفه اصلی پول را رمز تعیین می کند. در عوض به یک طبقه دارایی تبدیل شده است.

این مقاله را هم بخوانید :   راهنمای خرید عطر و اسانس گرمی           

ایجاد ثبات در بیت کوین

با این حال، ارزهای رمزپایه مجموعه ای از مسائل مربوط به فرد خود را دارند – به ویژه، قیمت بسیار نوسان.

برای غلبه بر این مانع، ونتر و تیمش با یک صرافی خارج از کشور همکاری کردند تا 15 دقیقه قیمت کریپتو را به Digital Rands ارائه دهند.

این امکان وجود دارد زیرا صرافی که پلتفرم با آن کار می‌کند، الگوریتمی را اجرا می‌کند که پرداخت را می‌کند و بررسی احتمالی را انجام می‌دهد که چه زمانی به طور مستقیم در بلوک چین ثبت می‌شود. بر اساس این احتمال، 15 دقیقه تضمین قیمت تعیین می شود.

در حالی که این برای کاربران سودمند است، این تجار طرف مقابل هستند که بیشتر به این علاقه دارند.

تجربه ای به پذیرش پذیرش نوسان قیمت ندارد. ممکن است برای یک کاربر خوب باشد که کمی بیشتر بپردازد. با این حال، ضرر احتمالی از طرف دیگر سخت تر است.

آینده ای با کریپتو، CBDC و فیات

با این حال، عبارت Digital Rands انتخاب جالبی است. این به این دلیل است که قبلاً با ارز دیجیتال بانک مرکزی احتمالی ایالت آفریقای جنوبی (CBDC) مرتبط است.

در ظاهر، این ممکن است برای 6dot50 مشکل ایجاد کند. با این حال، ونتر نگران نیست و از این نتیجه نهایی استقبال می کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

“ما مطمئناً معتقدیم که فضای ارز دیجیتال به رشد خود ادامه خواهد داد و مورد لطف قرار خواهد گرفت، اما بدون این واقعیت که این محیط [فیات] نیز ادامه خواهد داشت.”

“بنابراین می بینیم که این دو جهان در کنار هم وجود دارند. در حالی که آنها در کنار یکدیگر هستند، شکی نیست که هر ارز دیجیتالی که توسط دولت حمایت می شود، با نظارتی همراه خواهد بود. است که ما در محیط بانکی تجربه کرده ایم.»

در نتیجه، عدم وجود عدم ورود 6dot50 را همچنان یک سرویس ارزشمند می‌داند.

“بنابراین راه حلی که ما به عنوان پلی بین این دنیاهای مختلف داریم، فکر می کنم ادامه خواهد داد. می کند.