طبق نظرسنجی اخیر، شما از من سرسخت تر و اصولی تر هستید.

به‌عنوان یک روزنامه‌نگار، خودم را در حرفه‌ای می‌بینم که فقط ۲۴٪ از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی گالوپ را دارای استانداردهای اخلاقی و صداقت بالا یا بسیار بالا می دانند. در همان نظرسنجی، دندانپزشکان بسیار بهتر عمل کردند و به عنوان 5امین مورد اعتمادترین حرفه با 62% از پاسخ دهندگان، صداقت و استانداردهای اخلاقی شما را در دسته های بالا یا بسیار بالا رتبه بندی کردند.

اهمیت تجهیزات دندان پزشکی برای بیماران

پرستاران در صدر این نظرسنجی قرار گرفتند و 85% به شدت به صداقت خود اعتقاد داشتند. داروسازان، پزشکان و مهندسان در سه مکان بعدی بالاتر از دندانپزشکان قرار گرفتند. افسران پلیس، معلمان کالج، روحانیون، روانپزشکان و متخصصان کایروپراکتیک، مشاغلی هستند که 10 شغل برتر را به خود اختصاص دادند.

نکته قابل توجه در مورد پنج حرفه برتر، و چیزی که آنها را از پنج حرفه بعدی در نظرسنجی جدا کرد، تعداد پاسخ دهندگانی بود که آنها را در انتهای دیگر طیف اعتماد رتبه بندی کردند. برای هر یک از 5 حرفه برتر، فقط 3 یا 4 درصد از پاسخ دهندگان آنها را از نظر صداقت و استانداردهای اخلاقی در رده پایین یا بسیار پایین قرار دادند. تقریباً 10 درصد از پاسخ‌دهندگان، پنج حرفه بعدی را در دسته‌های پایین قرار دادند و تعداد پاسخ‌های منفی برای حرفه‌هایی که کمتر مورد احترام بودند، به‌طور چشمگیری افزایش یافت.

این نتایج بیانیه چشمگیری در مورد نقش دندانپزشکان در زندگی افراد است. رتبه صداقت 62% بالاترین امتیاز را برای دندانپزشکان در نظرسنجی های قبلی که گالوپ در مورد این موضوع انجام داده است، دارد.

این واقعیت که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی تقریباً همه رتبه‌های برتر را اعلام کردند، نشان می‌دهد که چقدر به مکان‌های عمومی در کاری که شما و همکارانتان هر روز انجام می‌دهید اعتماد دارند. شما مراقبت‌هایی را ارائه می‌دهید که زندگی بیماران را به روش‌های کوچک و بزرگ تغییر داده و بهبود می‌بخشد، و این واقعیت برای عموم مردم از بین نمی‌رود.

این مقاله را هم بخوانید :   نکات مهم برای خرید خانه و آپارتمان در استانبول

مطمئناً چنین اعتمادی چیزی است که دندانپزشکان هم باید برای آن ارزش قائل باشند و هم برای حفظ آن تلاش کنند. قطعاً این چیزی است که سایر حرفه‌ها می‌توانند برای الگوسازی تلاش کنند.

من و همکاران روزنامه‌نگارم، به طور محکم در وسط کار قرار گرفتیم و از میان 22 حرفه‌ای که در نظرسنجی گنجانده شده بود، رتبه 12 را کسب کردیم. 30 درصد کامل روزنامه‌نگاران را در رده‌های پایین یا بسیار پایین رتبه‌بندی کرده‌اند که مطمئناً ناامیدکننده است. امیدوارم به استانداردی بالاتر از آنچه که عموم از همکارانم در کل می‌دانند، دست یافته باشم. شاید نزدیکی من در کار با بسیاری از دندانپزشکان برجسته و برجسته بتواند به ارتقای اعتماد شخصی و حرفه ای و استانداردهای اخلاقی من کمک کند.

البته، ممکن است بدتر باشد. من می توانم عضو کنگره باشم. فقط یک نفر از هر 10 پاسخ دهندگان احساس می کردند که بسیار صادق و اخلاقی هستند و بیش از 50 درصد آنها را در رده پایین قرار می دهند. آنها به سختی فروشندگان اتومبیل را که به عنوان کم اعتمادترین حرفه ها رتبه بندی می کردند، شکست دادند.

در نهایت صداقت و رویکرد اخلاقی از ویژگی‌های مهم برای موفقیت تقریباً در هر شغلی هستند. روزی بسیار عالی خواهد بود که ببینیم افراد بیشتری کار روزنامه نگاران را به همان اندازه که آنها کار شما را مثبت می دانند.

فکر می‌کنید چه چیزی باعث می‌شود که عموم مردم به دندانپزشکان احترام بگذارند و به آنها اعتماد کنند؟ هر نکته ای که می خواهید برای من و همکاران روزنامه نگارم ارائه دهید مطمئناً استقبال می شود.

منبع: https://thermowoods.ir/اهمیت-تجهیزات-دندان-پزشکی-برای-بیمارا/