۱۰. شیرها

شیرها از بزرگترین گربه سانان در جهان هستند. وزن نر در واقع می تواند تا ۲۲۵ کیلوگرم و طول آن به ۲.۵۰ متر برسد. اندازه و قدرت آنها آنها را به شکارچیانی مهیب تبدیل می کند.

۹. اسب آبی

آیا می دانستید وزن اسب آبی تا ۳.۵ تن می رسد؟ این حیوان گیاهخوار ممکن است در نگاه اول بی ضرر به نظر برسد، اما اینطور نیست. اسب آبی در واقع می تواند بسیار تهاجمی باشد، به خصوص زمانی که می خواهد از قلمرو خود دفاع کند.

۸. فیل ها

فیل ها بزرگترین پستانداران خشکی سیاره ما هستند. فیل های آفریقایی می توانند تا هشت تن و تا پنج تن برای فیل های آسیایی وزن داشته باشند. اگرچه آنها حیواناتی صلح طلب و اجتماعی هستند، اما رفتار آنها به خصوص در هنگام ترس غیرقابل پیش بینی است

۷. کروکودیل

کروکودیل ها با دندان های تیز و دندانه دار خود حیوانات خطرناکی برای انسان هستند. وقتی در قلمرو خود احساس خطر می کنند، این خزنده از حمله تردیدی نمی کند. چابکی و سرعت آن در آب باعث می شود طعمه خود را غافلگیر کند.

۶. عقرب

گونه های زیادی از عقرب ها در جهان وجود دارد و همه آنها سمی نیستند. اما حدود بیست نفر از آنها حامل سمی هستند که می تواند یک فرد را بکشد. این عقرب ها عمدتاً در زیستگاه های گرم و خشک مانند مناطق صحرا، بیابان های غرب ایالات متحده، خاورمیانه یا آمریکای جنوبی زندگی می کنند.

این حشرات ظاهری دافعه دارند و وقتی متوجه می شویم که می توانند منجر به مرگ ما شوند، ما را بیشتر منزجر می کنند. اگرچه آنها در سراسر جهان وجود دارند، اما خطرناک ترین آنها در آمریکای لاتین یافت می شود.

این مقاله را هم بخوانید :   نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی

اگرچه برخی از نژادها چشمگیر و حتی ترسناک هستند، حمله سگ معمولاً مستقیماً منجر به مرگ انسان نمی شود. مگر اینکه در وحشتناک ترین موارد نوزاد یا کودک باشد. با این حال، گاز گرفتن سگ می تواند بسیار خطرناک باشد.

۳. مارها

برخی از گونه های مارها زمانی که احساس خطر می کنند بسیار خطرناک هستند و امیدواریم هرگز از مسیر آنها عبور نکنید. به عنوان مثال، مار پیتون این توانایی را دارد که یک کل بالغ را ببلعد

۲. انسان ها

اگر همانطور که بی بی سی ساینس فوکوس انجام داد، در نظر بگیریم که انسان یک حیوان است، پس انسان ها جزو خطرناک ترین افراد برای گونه های خود هستند. حداقل اگر قتل ها را بشمارید.

۱. پشه

پشه ها از آنجایی که ناقل بیماری های جدی هستند، مرگبارترین خطرات را برای انسان به همراه دارند. خوشبختانه همه گونه های پشه خطرناک نیستند. اما مخوف ترین آنها در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری یافت می شود، جایی که بیماری های منتقله از طریق پشه بومی هستند.