چاپ بروشور گلاسه 135 گرم پرفروش ترین و پرمصرف ترین مدل در خانواده بروشور می باشد. کاغذ گلاسه 135 گرم همواره در بین مشتریان گرامی به دلیل زیر دست بسیار مطلوب و همین طور قیمت مناسب نسبت به سایر کاغذ های گلاسه بسیار پرطرفدار می باشد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 135 گرم برروی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

چاپ روی تیشرت جودون سفید یقه دار

کاغذ گلاسه براق برای نگهداری و ماندگاری بلند مدت توصیه نمی شود زیراکه بشدت حساس و آسیب پذیر می باشد. و این یک ضعف بزرگی برای این مدل کاغذ بشمار می رود ولی با این حال شرایط نگهداری شما بشدت در ماندگاری این نوع عکس ها تاثیر گذار می باشد.
همیــن حـــالا
چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک رسانه قوی برای انتقال اطلاعات سازمان شما به مخاطبین تان بدهد. افرادی که عادت دارند به طور مرتب چای بنوشند وقت کافی برای نگاه کردن به اطلاعات مندرج برروی لیوان کاغذی دارند. در حالی که مشغول بحث و گفتگو با کسی هستید وقتی لیوان کاغذی سفارشی که در دست دارید وقت آن را دارید به مطالب مندج در آن توجه بکنید. استفاده از مطالبی از جمله لوگو و شعار سازمانی شما بهمراه تصاویر جذاب و زیبا سبب اثرگذاری بسیار زیادی برروی مخاطبین شما را خواهد داشت و شما می توانید نکات مثبت برند خودتان را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.
شما می توانید اشیا نوارانی که از خودشان نور ساطع می کند این بخصوص در مراسمات شبانه بسیار جلو و زیبایی خاصی خواهد داشت و مراسم شما را کاملا رویایی می کند. یکسری چراغ های شارژی وجود دارد که شما کافی است قبل از باد کردن بادکنک آن شی را داخل بادکنک قرار بدهید و در هنگام شب از روشنایی آن استفاده بکنید و عکس های به یادماندنی و سپس چاپ عکس زیبا و به یادماندنی برای خود ایجاد بکنید.
شما با مطالعه مزایای چاپ سربرگ به راحتی می توانید به اهمیت داشتن چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرید و یک سربرگ زیبا و شیک برای سازمان خود طراحی و سپس چاپ بکنید. امیدوار هستم مقاله مزایای چاپ سربرگ برای شما مفید بوده و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

پاکت A4 کرافت ۸۰ گرم

مشخصات کلی تیشرت سفید جودون یقه دار

گام اول: تحقیقات بازار را انجام دهید

میتونید این طرح زیبا رو با طرح آقا ست کنید.

پاکت نامه گلاسه 135 گرم

از دیگر سری تیشرت های ما ، چاپ روی تیشرت مشکی یقه دار جودون می باشد. جنس پارچه تیشرت یقه دار از جودون درجه یک صددر صد پنبه و بسیار خنک می باشد. چاپ روی تیشرت یقه دار جودون به صورت کاتری و لیبلی قابل انجام میباشد. تیشرت جودون یقه دار مشکی علاوه بر استفاده شخصی برای مراسمات نمایشگاهی و شرکتی بسیار مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
چاپ بادکنک مالزی از لحاظ قیمتی و کیفیت ساخت بین بادکنک های چینی و تایلندی است و از این رو از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است. بادکنک مالزی بسیار رنگ های شارپ و خوش رنگی دارد و این بادکنک برای مصارف شخصی و تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان های تحویل چاپ افست

چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی

انواع سایز های قابل چاپ بروشور گلاسه 135 گرم

روش چهارم: طناب بادکنک را زینت بدهید

 

چاپ پازل A3 مستطیلی قابدار

لیست قیمت تیشرت بچگانه

تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد مجموعه چاپ نفیس دارای الیاف صددرصد پنبه ای بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. چاپ روی تی شرت سفید پنبه ای به دلیل الیاف پارچه به صورت مستقیم امکان پذیر نبوده، و چاپ روی آنها متناسب با طرح شما به صورت لیبلی و یا کاتری انجام پذیر است. تیشرت سفید پنبه ای هدیه بسیار مناسب است برای انان که دوستشان دارید.
چاپ لیبل هیا گرد نیز تا قطر ۳۳ سانتیمتر فراهم می باشد ولی توجه به این نکته ضروری است که برای یکسری از سایز های منتخب و پرطرفدار ما قالب های آنها را آماده کرده که در نتیجه هزینه ساخت قالبی از مشتریان دریافت نمی شود ، ولی طبیعتا در صورت درخواست مشتری به چاپ لیبل با سایز غیر متداول و در صورت نداشتن قالب گرد با قطر انتخابی شما بزرگواران هزینه ساخت قالب برش طبق تعرفه از مشتریان دریافت می شود که در نتیجه بعد از برش هم قالب کار همراه مرسوله ارسال خواهد شد.

نوع ویزیت سلفون براق

معرفی پاکت تحریر 80 گرم ایرانی

ثبت سفارش آنلاین تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

رنگ سازمانی (انتخابی)

نگاهی به نقطه نظرات نام تجاری

ابعاد پرچم ۲٫۵ متری: ۲۵۰x60
در طراحی و چاپ سربرگ خود اگر بتوانید یک فرورفگی و یا برجستگی در بعضی از نقاط ایجاد بکنید سبب جلوه ویژه دوچندان به طرح شما می شود. شخصی که سربرگ شما رو در اختیار می گیرد این برجستگی و یا فرورفتگی در طرح برای آن جذابیت زیادی خواهد داشت و برای آن کسب و کار یک ارزش و اعتیار زیادی به آن شرکت می دهد.

انواع کاغذ دیواری اختصاصی

در هنگام یک تجارت یا هر نوع سرمایه گذاری ، باید همیشه از هر فرصت بازاریابی احتمالی استفاده کرد. مزایای چاپ پاکت سفارشی بسیار متعدد و قابل توجه می باشد. چاپ پاکت نامه می تواند خلاقیت در کسب و کار شما را نشان دهند و به برندسازی شما کنک بکند.

رنگ های ریشه موجود پرچم ایران

پایه این نوع پرچم ها استیل می باشد و دو تا پرچم همزمان روی این گونه پایه نصب می شود.
کیفیت و ماندگاری چاپ رویفنجان سفید و حرارتی

نوع کاغذ بدون روکش: کتان ۲۵۰ گرم

ارسال سفارشات در روزهای کاری صورت می گیرد و در روزهای تعطیل و جمعه هیچ گونه پاسخگویی و ارسالی صورت نمی گیرد و همچنین تعداد روزهایی که برای آماده سازی سفارش شما نوشته شده است روزهای کاری می باشد و روزهای تعطیل مستثنی می باشند.

لیست قیمت چاپ عکس روی کاغذ لاستر :

سفارشات عادی اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای کاری آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد شد.

تجارت شما به سمت حرفه ای شدن پیش می رود

کاغذ عکس گلاسه براق

شما مشتریان گرامی همواره می توانید سفارش خود را بصورت حضوری و در مجموعه چاپ نفیس تحویل بگیرید. ولی در صورت درخواست ارسال سفارش و عدم نظارت بر سفارش ارسالی هرگونه ایراد و مشکلی چه در خصوص کیفیت چاپ و یا هر گونه مشکل دیگری که نیاز بررسی کارشناسان واحد گارانتی مجموعه را داشته باشد تمام هزینه ارسال مجدد سفارش تا دفتر مجموعه بر عهده مشتری گرامی می باشد.

هزینه تراکت A3 گلاسه 135 گرم :

در این مرحله کافی است با یک اتو بسیار داغ با فشار نسبتا زیاد بروری طرح بکشید و سعی کنید از اتو ۱۲۰۰ وات استفاده بکنید که بتواند به شما یک دمای بالا بدهد که این طرح کامل به خورد تیشرت و کامل به تیشرت بچسبد.

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت مات مربع :

رنگ سویشرت: سفید

چاپ بادکنک2021-05-30T10:36:10+04:30

هزینه ۵۰۰۰ عدد سربرگ کتان ۱۲۰ گرم +A*

سایز (سانت)هزینه چاپ عکسهزینه شاسی
تراکت B4 تحریر ۸۰ گرم خارجی

لیست قیمت چاپ عکس و شاسی
کاغذ سیلک بین کاغذ گلاسه مات و براق می باشد و رنگ ها بکار رفته برروی کاغذ سیلک بسیار زنده و به اصطلاح شارپ می باشد. وقتی شما این کاغذ را لمس می کنید زبر بودن و بافت های درشت آن را احساس میکنید. مهمترین ویژه گی کاغذ سیلک این است که اثر انگشت برروی این کاغذ برجای نمی ماند. ماندگاری کاغذ سیلک بسیار بالا و مطلوب می باشد و توصیه ما در چاپ عکس و چاپ عکس فوری و ارزان این مدل کاغذها می باشد و از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار می باشد.

هزینه تیشرت سفید اسپان با چاپ A4*

مشخصات کلی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

محاسنی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به سبب براقیتی که دارد عکس هایی که ممکن است از لحاظ کیفیت از مطلوبیت پایینی برخوردار باشد پوشش بدهد. مورد بعدی این است که از این نوع کاغذ ها بهتراست از عکس های شاد و روشن استفاده بکنید.

ثبت سفارش آنلاین تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته ۹x6 دورگرد

روش چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت برجسته مجموعه چاپ نفیس بعد از مدل مربع این خانواده میباشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود که امکان برجسته کردن قسمت های دلخواه شما برای این کارت میسر می باشد.
امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات برای شما مفید و سودمند باشد و به اهمیت کارت ویزیت در فروش رسیده باشید که یک کارت ویزیت ساده ولی با ارزش چقدر می تواند در امر فروش و بازاریابی به شما کمک بکند.

مراجعه به شرکت های طراحی
تجهیزات جانبی مورد نیاز

چه چیزی باعث به یادماندنی عکس می شود
چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در ما روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود: