فروشگاه اینترنتی ابزار شگاتولز - خرید انواع ابزار آلات صنعتی و یراق آلات

اره بنزینی، فرز انگشتی و مینیاتوری، پیچ گوشتی برقی و شارژی، دریل، دستگاه جوش (اینورتر)، سنگ رومیزی، لوازم یدکی ابزار برقی،شارژِی و بادی، مینی فرز (مینی سنگ)، ، انواع گردبر، گرد بر آهن (کبالت)، گرد بر پروانه ای (پرگاری)، گرد بر سر الماس، گرد بر شیشه، انواع مته، انواع ست مته، مته آهن، مته الماسه، مته چوب، مته گازور، مته پله ای(کاجی)

مته چهار شیار، مته قلاویز، انواع سمباده و پولیش، انواع فرچه، انواع فلاپ، انواع نمد پرداخت، پوست بره ای (پولیشر)، سمباده چتری، سنباده پشت کرکی، سمباده حلقوی، انواع سوهان

انواع لوازم اندازه گیری، ساعت اندیکاتور، کولیس، گونیا، نقاله، لوازم نجاری، چوب ساب سر دریلی، چوب ساب قارچی، ست تیغ اوور فرز، انواع صفحه برش، انواع لوازم حکاکی مینیاتوری، انواع نوک پیج گوشتی، گیره و پیچ دستی، مبدل های دریل و فرز

فروشگاه اینترنتی ابزار شگاتولز - خرید انواع ابزار آلات صنعتی و یراق آلات

برخی از عناوین وبلاگ :

دریل سرکج چیست و چه کاربردهایی دارد ؟
سنبه چیست ؟
گونیا مرکب چیست؟
میکرومتر (ریز سنج) چیست ؟
فرز مینیاتوری و فرز انگشتی، تفاوت آنها چیست و چه کاربردهایی دارند ؟
انواع گردبر و کاربرد آنها
نکاتی در خرید آچار بکس باید به آن توجه کرد
آچار فرانسه و معرفی ۱۶ مدل از بهترین و حرفه‌ای ترین آنها
کولیس چیست و انواع آن کدامند؟
پیچ گوشتی چیست و انواع آن کدام‌اند؟
اور فرز چیست و چه کاربردهایی دارد؟
چه تفاوتی میان مته دریل های SDS با SDS Plus و SDS Max وجود دارد؟
معرفی 8 نوع از انواع آچار به همراه معایب و مزایای آنها
راهنمای جامع انتخاب و خرید دریل
معرفی انواع دستگاه فرز و کاربردهای آن

 

با توجه به اینکه ابزار ها انواع مختلفی دارند و از هر کدام در مشاغل و حرفه های مختلف استفاده می شود، به همین خاطر نیاز است به راهنمای خرید ابزار آلات ، هنگامی که قصد خرید و انتخاب داریم، دقت و توجه کنیم. انتخاب ابزار مناسب باعث می شود روند اجرا و تولید با سهولت و دقت و کیفیت بیشتری انجام شود. همانطور که در بخش های قبلی به انواع و دسته های مختلف ابزار ها اشاره کردیم و به صورت اجمالی کابرد و مزایای آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

زمانی که قصد خرید انواع ابزار آلات صنعتی و یراق آلات را داریم باید به این سوال مهم و کلیدی توجه داشته باشیم که کدام ابزار مناسب من است و برای کار من ضروری است. این نگرش باعث می شود تا انتخاب درست و دقیقی را داشته باشیم. برای مثال یک شخصی که در کارگاه تولید صنایع چوبی فعالیت دارد باید ابزاری را انتخاب کند که مناسب برای این شغل است. از جمله ابزار مناسب این حرفه می توان به میخکوب و منکنه کوب اشاره کرد.

در ادامه برخی از شاخصه های مهم و کاربردی که در انتخاب ابزار مناسب دخیل هستند را مورد بررسی قرار می دهیم، تا با یک نگاه جامع ابزار مناسب خود را انتخاب کنید.

در اینجا ذکر یک نکته مهم و ضرورری است. برخی از ابزار ها با توجه به کاربرد و کارایی که دارند ممکن است در چند شغل مورد استفاده قرار گیرند.

ایمنی ابزار

اولین و اصلی ترین موضوع و راهنمای خرید ابزار که باید مطرح شود این است که ابزاری که قصد خرید آن را داریم تا چه اندازه ایمنی دارد. ایمنی در ابزار با ابزارآلات ایمنی متفاوت است. یکی از مهم ترین موارد در ایمنی ابزار این است که ابزار ها مطابق با استاندارد های بین المللی تولید شده باشند.

این مقاله را هم بخوانید :   ساخت مخزن فایبرگلاس

از جمله این استاندارد ها می توان به سیستم های اتومات و کابل های ها مجهز اشاره کرد. برای مثال ابزارآلات برقی دارای سیستم تعویض آسان تیغه هستند. این قابلیت باعث می شود تا هنگام تعویض از خطرات احتمالی و آسیب دیدگی در امان باشیم.همچنین می توان به قابلیت تعویض آسان تیغه در ابزار آلات برشی اشاره کرد. ایمنی ابزار یعنی اینکه هنگام کار علاوه بر اینکه از ابزار آلات ایمنی استفاده می کنیم، ابزارآلات نیز از ایمنی بالایی برخوردار باشند.

برخی از شرکت های تولید کننده ابزارآلات این اصل مهم را در تولید به شکل دقیقی اجرا می کنند.

ایمنی ابزار یکی از اصول مهم در راهنمای خرید ابزارآلات است. با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و استفاده از شیوه های مدرن در ساخت ابزار آلات تا حدودی ایمنی بالا رفته اما مهم است که هنگام خرید تمام این موارد را با دقت مورد بررسی قرار داده و سپس ابزار خود را انتخاب کنیم.

برند های معتبر ابزار

 

برند و مارک یکی از عواملی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم. با توجه به اینکه در زمینه تولید ابزارآلات برند ها و شرکت های مختلفی فعالیت دارند، هنگام خرید باید در نظر داشت که این شرکت ها آیا تمام آن چیزی را که ما از خرید یک ابزار انتظار داریم را بر آورده کرده اند یا خیر .همچنین تنوع محصولات تولیدی یک برند نیز می تواند راهنمای خرید ابزار آلات باشد.

هنگامی که قصد خرید ابزار را داریم باید به موارد و نکات مهمی از جمله قدرت موتور، طراحی موتور جهت افزایش طول عمر، طراحی بدنه و استفاده از بهترین متریال ها در ساخت، استفاده از سیستم های ایمنی نظیر تنظیم کلید و …، استفاده از تکنولوژی های برتر، کیفیت و دوام بالای دستگاه، قابلت جابجایی و حمل ساده، مناسب برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی، دارای لوازم جانبی و … توجه کنیم.