داستان سریال بی گناه

درباره ی سریال بی گناه در لوین فیلم

سریال بی گناه (The Innocent) سریالی خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است؛ فیلمنامه این سریال را نیز عماد رضایی نیک و رضا علیپور به سرپرستی محسن کیایی، به رشته تحریر درآورده‌‌اند؛ نکته‌ای که در نگاه اول و در تماشای قسمت اول سریال بی گناه بیش از هر چیزی به چشم می‌خورد فیلمنامه پر قصه سریال بی گناه است که روایت‌های متعدد از شخصیت‌های داستان را در قالب یک فضای درون خانوادگی به تصویر کشیده است؛

برارداران کیایی همیشه تهیه کننده فیلم یا سریال بوده است اما این بار تصمیم گرفتند در به سینه با مهران احمدی همکاری کنند و مصطفی کیایی تهیه کننده این سریال باشد و محسن کیایی نقش اول این سریال را بازی کند. در فیلم ها و سریال های احمدی همیشه این است که او در تمام تولیداتش ایفای نقش می کند و این بار نقشی متفاوت جلوی دوربین خواهد برد.

بازیگران سریال

بازیگرانی که در سریال «بی گناه» مهران احمدی حضور داشتند عبارتند از: مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه محین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

داستان قسمت اول سریال بی گناه

محسن کیایی اینبار در مقام نویسنده سعی کرده است با تقطیع روابط میان کاراکترهای اصلی، فضایی پر از پرسش‌های اساسی در ذهن مخاطب ایجاد کند، آنطور که به نظر می‌رسد در کنار وجه معمایی داستان باید به تراژدی پنهان در اتمسفر سریال هم توجه کنیم؛ در قسمت اول شاهد بودیم که بهمن پس از سال‌ها به ایران بازگشت و به دنبال عشق قدیمی خود می‌گشت؛ خانواده استاد با اینکه همواره در کنار یکدیگر ظاهری قدرتمند دارند اما معماهایی حل نشده از جمله دوری بهمن از خانواده آن‌ها یکی از نکاتی است که ریشه در تصمیم استاد (مسعود رایگان) برای دور کردن بهمن به خاطر فعالیت‌های سیاسی دارد؛ برای اینکه درباره بازی بازیگران قضاوت کنیم کمی زود است اما حضور متفاوت محسن کیایی و بازی او در قامت یک مرد جا افتاده که یک غم بزرگ را با خودش به دوش می‌کشد بیشتر از بقیه بازیگران جلب توجه می‌کرد؛

 

مسیر داستانی و سریال بی گناه به کدام سو می‌رود؟

با دانلود سریال بی گناه متوجه می‌شوید که مسیر داستانی بی گناه بسیار هیجان‌انگیز شروع می‌شود و مخاطب را از همان با ابتدا با معماها و گره‌ها سریال همراه می‌کند. همین اتفاق باعث می‌شود تا مخاطب برای دانلود بی گناه هرهفته مشتاق باشد. پیش از اقدام برای دانلود قسمت دوم بی گناه می‌ توانید خلاصه داستان قسمت قبل سریال بی گناه را بخوانید.

این مقاله را هم بخوانید :   نصب و راه ندازی منبع های دو جداره

در خلاصه داستان قسمت اول دانلود سریال بی گناه آمده است که: ” همن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…”

دانلود بی گناه تا چه زمانی ادامه دارد؟

تاکنون اطلاعات زیادی برای دانلود بی گناه منتشر نشده و به طور دقیق اعلام نشده است که سریال بی گناه چند قسمت خواهد داشت. اما به احتمال زیاد می‌توانید تا حدود 15 قسمت با خیالی آسوده به دانلود سریال بی گناه ادامه دهید.

البته که ادامه‌ی سریال‌های شبکه نمایش خانگی ارتباط مستقیم با میزان استقبال قسمت‌های ابتدایی سریال‌ها دارند؛ بنابراین برای حمایت از دانلود بی گناه برای دریافت جدیدترین قسمت آن یعنی دانلود قسمت دوم بی گناه اقدام کنید.

فیلمبرداری سریال بی گناه

فیلمبرداری این سریال نمایش خانگی در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهران احمدی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال بی گناه مهران احمدی از هنرمندان برجسته ازجمله شبنم مقدمی و محسن کیایی و ویشکا آسایش تشکیل شده است.

مهران احمدی کارگردان سریال بی گناه

مهران احمدی اولین سریال خود را با نام سریال بی گناه برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و دانلود سریال بی گناه از زمستان اول آغاز می شود. محسن کیایی پیش از این در سریال های «هم گناه» و «سریال ساخت ایران» بازی کرد اما حالا شاهد نقشی کاملا متفاوت با کیایی در سریال بی گناه خواهیم بود. شبنم مقدمی در سریال بی گناه تجربه جدیدی به دست آورد و تصمیم گرفت در تصویری جدید مقابل دوربین مهران احمدی ظاهر شود. مصطفی کیایی در سریال بی گناه به عنوان تهیه کننده ای که پیش از این به عنوان کارگردان بیشتر با سریال هم گناه و مطرب شناخته می شد ظاهر شد و توانست آثار درخشانی ارائه دهد.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/