۵ ابزار برتر برای ساخت اینفوگرافیک

همه ما می دانیم که یک تصویر به ارزش هزار کلمه است و وقتی می توانیم ترکیبی از داده ها ، تصاویر چشم نواز و گرافیک ساده را در یک تصویر بگنجانیم ، می تواند در مدت زمان کوتاه و بدون قرار دادن اطلاعات کاملی از اطلاعات را منتقل کند. فشار بیش از حد بر روی چشم یا مغز.

آیا تا به حال به اینفوگرافیک شگفت انگیز آنلاین برخورد کرده اید و از اینکه چگونه ایجاد شده است ، تعجب کرده اید؟ خوشبختانه ، شما نیازی به یک طراح گرافیک حرفه ای برای ایجاد تصاویر جذاب مانند اینفوگرافیک ندارید.

حال بیایید نگاهی به مشکلات و پیامدهای اینفوگرافیک بیندازیم ، چه چیزی باعث می شود آنها تا این حد مؤثر باشند و چه نوع ابزارهایی در آنجا وجود دارند که می توانند به شما در ساختن موارد جالب توجه کمک کنند.

مشکلات

چرا اینفوگرافیک کار می کند

ما هر روز اطلاعات زیادی را بمباران می کنیم که دستپاچه شدن آن آسان است – به عبارت ساده ، تنها متن زیادی وجود دارد که می توانیم در یک روز یا حتی یک ساعت جذب کنیم. اما هنگامی که به تصویری خوش ساخت و جذاب دست می یابیم ، این فرصت را داریم که مفاهیم را به روش های جدید درک کنیم و می توانیم خیلی سریعتر از سایر قالبها ، اینها را جذب کنیم.

اینفوگرافیک ها همچنین می توانند منجر به تبدیل و تبدیل شوند. طبق گفته Quick Sprout ، محتوای مبتنی بر تصویر دارای ۹۴٪ بازدید بیشتر از مطالب بدون تصاویر است و Buzzsumo ادعا می کند که پست های مبتنی بر تصویر در فیس بوک ، به ویژه ، دو برابر تعامل دارند.

نحوه استفاده از اینفوگرافیک برای حداکثر تأثیر

برخی از قوانین اساسی وجود دارد که می خواهید هنگام ایجاد اینفوگرافیک خود دنبال کنید تا آنها را از طریق جریان های اجتماعی به رسمیت بشناسید و به اشتراک بگذارید. شکستن تکه های متن در یک وبلاگ یا استفاده از آنها به عنوان تصاویر مستقل یکی از راه های ترکیب آنها به روشی مفید است. همچنین ممکن است استفاده از آنها را برای بازاریابی به صورت ضمنی یا صریح در نظر بگیرید.

اینفوگرافیک ها برای اشتراک گذاری در کانال های مختلف مفید هستند ، به این معنی که آنها می توانند ROI بالایی را برای مدت کوتاهی که برای طراحی آنها صرف می کنید ارائه دهند. و مطمئناً اگر هر شرکتی مایل به تبلیغ متقابل باشد ، می توانید آنها را برای اهداف خاص ایجاد کرده و با سایر شرکت های صنایع مشابه به اشتراک بگذارید.

همیشه اول مخاطب را در نظر بگیرید

درست مانند هر محتوای دیگر ، شما می خواهید اینفوگرافیک خود را با یک هدف نهایی خاص در ذهن خود طراحی کنید ، عاملی که شامل توجه مخاطبان باشد. بدیهی است که شما می خواهید تا آنجا که علاقه مخاطبان و الگوهای خرید خود را به عهده داشته باشید ، برند باشید ، اما شاید به این سادگی آشکار نباشد که سعی کنید یک ظاهر طراحی شده اینفوگرافیک را به گونه ای انجام دهید که نمایانگر برند شما باشد و به همین دلیل قصد دارد مثلاً چشم ترافیک گرم.

یک راه حل به آنها بدهید (یا حداقل به آن اشاره کنید)

راه حل

بدیهی است ، تلاشهای بازاریابی شما با هدف رفع نیاز صورت می گیرد ، اما با قرار دادن برخی از داده های جالب در چهره خود ، چه نوع مشکلاتی می توانید به آنها در حل (یا حداقل فکر کردن) کمک کنید؟

اینفوگرافیک ها ابزارهای جالبی هستند زیرا می توانند در سطح مقطع آموزش و تبلیغات قرار بگیرند – آنچه شما واقعاً انجام می دهید ارائه اطلاعات به افراد است ، اما اگر آنها را به فکر کردن در مورد یک موضوع خاص می اندازید ، ممکن است بتوانید به آنها کمک کنید قدم به سمت پیشنهاد شما به عنوان مثال در صورت راه اندازی یک شرکت امنیتی در منزل ، اطلاعاتی را در مورد شکستن خانه یا اتومبیل در نظر بگیرید – هنوز هم می توانید اطلاعات ارزشمندی را در نظر بگیرید که آنها محصول شما را خریداری می کنند یا خیر ، اما این همچنین ترس یا نیاز آنها را برجسته می کند. .

تمرکز روی عناصر بصری

مردم پس از چند دقیقه حرکت در فیس بوک ، از متن و تصاویر خسته شده اند. اگر موفق شوید چیزی را طراحی کنید که نه تنها اطلاعات آموزنده باشد بلکه داستانی جالب را برای شما روایت می کند ، احتمالاً آن را انتخاب کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. درج اینفوگرافیک در وبلاگ ها و سایر مطالب همچنین می تواند در گفتن داستانهای مهم به خوبی عمل کند.

نکته دیگر در مورد اینفوگرافیک ، تمرکز روی تصاویر ، به متن است. یک راه خوب برای اطمینان از اینکه متن زیادی در طراحی ندارید اینست که فقط لایه های تصویر را به تنهایی در حال توسعه اینفوگرافیک بررسی کنید. در حالت ایده آل ، همه تصاویر باید بتوانند داستانی را به تنهایی بیان کنند. اگر می خواهید به مخاطبان جهانی برسید – به اعداد و تصاویر بچسبید ، و نیازی به نگرانی درباره یک مانع زبانی نیست ، این نیز مفید است.

آن را ساده نگه دارید

بین تایپوگرافی و تصاویر خود ، مهم است که امور را تا حد ممکن ساده نگه دارید. سعی نکنید کاری انجام دهید که بیش از حد هنری باشد یا بیش از حد بسیاری از خطوط یا نقشه های رنگی پیچیده اضافه کنید. برای اینکه مردم بتوانند سریع آن را جذب کنند ، به اطلاعاتی کاملاً واضح و واضح نیاز دارید. حداقل ماندن در تمام حسابها معمولاً بهترین شرط بندی شما خواهد بود.

۵ ابزار برتربرای اینفوگرافیک ها

بسیاری از ابزارهای عالی در آنجا وجود دارد که می تواند به شما کمک کند حتی اگر متخصص نیستید ، تصاویر جذاب را ایجاد کنید. در اینجا نگاهی به بهترین موارد است.

۱ ٫

  • بوم یکی از مناسب ترین ابزارهای اطراف است و همچنین یکی از ساده ترین ابزارهای استفاده است. بسیاری از مردم به این دلیل سوگند می خورند نه تنها به این دلیل که نتایج حرفه ای است بلکه به دلیل استفاده ارزان و ساده است. این طراحان به وضوح فکر زیادی را برای طراحی این برنامه انداخته اند زیرا راهنماها بسیار آسان است و عناصر طراحی بسیار متنوع هستند.

    با بیش از ۱۳۷ قالب اینفوگرافیک ، Canva به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه زیادی ، به ظاهر حرفه ای دسترسی پیدا کنید. این ممکن است یک مهارت منحصر به فرد برای افراد غیر حرفه ای داشته باشد ، اما وقتی کمی وقت بیشتری را برای یادگیری و بازی کردن در نظر می گیرید ، یک قطعه محتوا خواهید داشت که به نظر حرفه ای است و می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. این مجموعه ترکیبی از ویژگی های رایگان و پولی را ارائه می دهد و گرافیک با وضوح بالا و فوق العاده واضح است. به علاوه ، شما به یک کتابخانه عظیم تصویر دسترسی خواهید داشت.

    ۲ ٫ ویسم

    Visme یک پلتفرم همه کاره است که به افراد در تمام سطوح این فرصت را می دهد تا کل قلمرو تصویری جذاب از جمله ارائه ، آگهی ها و انیمیشن ها را بسازند. تعداد زیادی قالب وجود دارد و بسته به میزان تجربه شما ، رابط کاربری میزان مختلفی از قابلیت استفاده دارد. این یکی بسیار آسان است ، و می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید ، اگر فقط یک دور تست انجام دهید ، یک امتیاز است.

    Visme هنگام تجسم داده نتایج بسیار حرفه ای را ارائه می دهد و طراحی بسیار مدرنی را ارائه می دهد. این در واقع به سمت قیمت گذاری دانش آموزان گرایش دارد ، بنابراین فقط با ۶ دلار در ماه مقرون به صرفه است ، و این نسخه حق بیمه است – اما ابتدا ، آن را رایگان تست کنید.

    دانش آموز

    ۳ ٫ Venngage

    Venngage کاملاً شبیه به ابزارهای دیگر است و آموزش در مراحل ساده را ارائه می دهد ، که به طور معمول شامل انتخاب یک الگوی ، اضافه کردن تصاویر و سفارشی سازی است. شما می توانید انواع تصویری را با Venngage ایجاد کنید ، از جمله پوسترها ، نمودارها و انواع دیگر تصاویر چشم نواز.

    با قیمت ۰ تا ۵۰ دلار در هر ماه ، این نرم افزار این توانایی را دارد که تقریباً در بودجه هر کسی متناسب باشد و از این نظر ، برای مشاغل با هر اندازه مناسب است. این نرم افزار گزینه های بسیار جالب و قابل فهم متنوع و همچنین نکات و ترفندهای فراوانی را ارائه می دهد که تقریباً به هر کسی کمک می کند تا محتوای سطح حرفه ای را ایجاد کند.

    دلار

    در حالی که این طرح رایگان برای کسانی که به دنبال کار حرفه ای سطح بالا نیستند بهتر است ، زیرا شما گزینه ای برای تهیه لوگو ندارید) ، اما هنوز هم گزینه ای عالی برای کسانی که به دنبال ایجاد اینفوگرافیک ساده یا افرادی هستند که به دنبال ایجاد هستند. یاد بگیرید که چگونه از این نوع ابزارها استفاده کنید.

    ۴ ٫ اینفوگرافی

    اینفوگرام یک رابط کاربری بسیار جذاب ، نرم و نرم و جذاب دارد که طیف گسترده ای از گرافیک های مدرن امروزی را در خود جای داده است ، بنابراین اگر این چیزی است که متناسب با سبک و پیام شما با نام تجاری باشد ، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. اینفوگرام همچنین به راحتی مجموعه های داده مشخص را به شما امکان می دهد ، که به شما امکان می دهد نمودارها و گرافیک هایی را اضافه کنید ، که شبیه به نوعی است که در Excel یا PowerPoint ایجاد می کنید.

    شما همچنین می توانید از Infogram با انواع نرم افزارهای دیگر مبتنی بر ابر استفاده کنید ، که به شما امکان می دهد خلاقیت های خود را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید ، از راه دور مجموعه داده ها را ایجاد یا حتی وارد و صادر کنید.

    خلاقیت

    تنها نکته این است که شما نمی توانید نسخه رایگان را بارگیری کنید ، بنابراین باید بصورت آنلاین منتشر کنید و سپس پیوند را به اشتراک بگذارید – این هنگام کمی به اشتراک گذاشتن کمی مشکل است.

    ۵ arts نمودارهای گوگل

    آیا تاکنون یک اینفوگرافیک دیده اید که به نظر عالی می رسد اما هیچ پیوند واقعی با یک مارک یا محصول خاص ندارید؟ گوگل Charts می تواند واقعاً آن را با سایت شما مطابقت دهد ، که این برای سازگاری برند مهم است و این یکی از دلایلی است که از بقیه متمایز می شود. نمودارهای گوگل برای استفاده ساده و رایگان است ، بنابراین اگر بی تجربه هستید ، مکان مناسبی برای شروع است.

  • افکار نهایی

    با وجود تمام این ابزارهای شگفت انگیز که با لمس یک دکمه در دسترس است ، ساخت اینفوگرافیک های حرفه ای به هیچ وجه آسان نبوده است. بنابراین حتی اگر شما یک گرافیست نباشید ، نترسید که در آن شیرجه بزنید و برخی از نسخه های رایگان را امتحان کنید – هرگز نمی دانید چه چیزی را کشف خواهید کرد!

    <

    بستن منو