تنظیمات متا روبات های پیشرفته فعال است. به صورت پیشفرض روی اسلایدر نوع استاندارد تعریف شده است این اسلایدر به صورت معمولی نمایش داده میشود که شامل ناوبری اسلایدر و کادر برای آن و یا سایه می باشد نوع دوم معمولا به صورت تمام صفحه می باشد و انواعی از تنظیمات اسلایدر تمام صفحه را به شما نمایش می دهد. گزینه اول به شما یک اسلاید خالی میدهد تا بتوانید بر اساس سلیقه خود آن را طراحی کنید گزینه دوم به شما امکان ساخت اسلاید به تعداد بیشتر را می دهد و گزینه آخر به شما امکان اضافه کردن اسلاید از روی یک قالب آموزش وردپرس در تبریز را میدهد . برای تفهیم بیشتر منبع اول . قسمت اول تب های است که با آن میتوانیم به کلیه اسلایدر ها ، تنظیمات اسلایدر و ویرایش اسلاید ها دسترسی پیدا کنیم . در تب آخر یعنی متفرقه شما میتوانید پیشنمایش از اسلاید بعدی یا قبلی که کاربر قصد تعویض آن را دارد به صورت بند انگشتی و یا اندازه های دیگر به ایشان نمایش دهید به طوری که قبل از تغییر اسلاید میتواند آن را ببیند. گزینه اول برای شما لایه های جدید را اضافه می کند از این قسمت میتوانید متن ، تصویر ، ویدئو ، دکمه ، شکل به اسلایدر خود اضافه کنید .

آموزش وردپرس رایگان تاپ لرن

در این بخش میتوانید فونت های خود را مدیریت کنید و تنها میتوانید فونت هایی که از گوگل فونت انتخاب کرده اید را برگزینید و در اسلایدر استفاده کنید اما در ادامه به شما روش های افزودن فونت به اسلایدر خود را آموزش می دهیم . در منوی چسبانی که همراه شما در هر صفحه می آید میتوانید ذخیره سازی کنید یک اسلاید جدید اضافه کنید جستجو کنید ، حذف کنیم و به کلیه اسلایدر ها دسترسی پیدا کنید. وارد ویرایشگر اسلایدر شده ایم همانطور که مشاهده میکنید سه بخش اصلی در اختیار ما قرار دارد بعلاوه منوی چسبانی که در همه مراحل همراه ما برای دسترسی ساده تر طراحی وب در تبریز بوده است . بعد از اینکه عنصاری که مایل بودیم چه متن و چه تصویر یا هر چیز دیگری اضافه کردیم با استفاده از منوی سمت چپ ( منوی چسبان ) می توانیم ذخیره کنیم و در قالب خود با استفاده از کد کوتاهی که در قسمت های بالا توضیح داده شده است اضافه کنیم .

تب بعدی موقعیت اسلایدر نسبت به جایی که گذاشته اید را مشخص میکند فاصله از بالا و پایین و موقعیت از سمت طرفین . برای مدیریت محصولات خود در ووکامرس، می توانید از سمت راست، گزینه محصولات را انتخاب کنید. تب اعمال مربوط به خاصیت هاییست که میتوانید برای زمان های کلیک ، هاور موس و یا فعال بودن لایه انتخاب کنید. چند تب جدید به این قسمت اضافه شد به طوری که میتوانید سفارشی سازی بیشتری را بر روی متن اعمال کنید. همانطور که میدانید، کلیه تغییراتی که به صورت مستقیم روی کدهای یک قالب اعمال میکنید، در صورت آپدیت قالب مورد نظر، از بین خواهند رفت. این پنجره در کنار گزینه ای به نمایش درخواهد آمد که شما فعال یا غیر فعال می کنید این در تمامی تنظیمات دیگر هم صدق می کند. تمامی تنظیمات تا حدود زیادی مانند تنظیمات بالا یعنی متن می باشد با این تفاوت که امکان انتخاب فونت و اندازه آن وجود ندارد ! همچنین برای جذب بیشتر بازدید کننده می توانید از مواردی مانند قرار دادن فایلهای تصویری و فیلم در وبلاگ خود بهره بگیرید. ولی خب در مجموع و معمولا و بیشتر فایل هایی که به پسوند html. قالب وردپرس در تبریز اصلی را پاک نکنید و بگذارید نصب باشد، ولی Child Theme فعال باشد.

به کمک آموزش نصب وردپرس در تبریز در لوکال هاست زمپ شما قادر هستید هرگونه تنظیماتی که مایل هستید را روی سایت خود انجام داده و چنانچه قصد تست کردن سایت خود را به هر نحوی باشد داشته باشید می توانید بدون وجود هیچ دغدغه ای آن را انجام دهید، بدون این که در مورد سایت اصلی تان به مشکلی بر بخورید. بعد از انتخاب تصویر به عنوان پس زمینه و عکس اصلی اسلایدر در تب اول سه گزینه برای ما فعال می شود . برای مثال قسمت هایی همچون شمارنده سایت ، نظرات مشتریان ، اسلایدر ، خدمات و … تب های بالایی در صورت افزودن المان به اسلایدر برای شما به تناسب نوع عنصر فعال می شود به طور مثال قسمت استایل برای متن ها مورد استفاده قرار می گیرد . در این قسمت شما میتوانید هم از کد کوتاه اسلایدر خود و هم از کد پی اچ پی اسلایدر استفاده کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   پیستوله

آموزش نصب وردپرس در گیگفا

انتخاب نوع اسلایدر مربوط به انتخاب تنظیمات کلی است که با نام و به عنوان نوع اسلایدر مشخص شده است یعنی شما میتوانید همین تنظیمات را در انتهای این بخش ذخیره کنید . در صفحهی بعد دو گزینهی Quick(سریع) و custom(سفارشی) قرار دارد که میتوانید از این قسمت پشتیبانگیری را انجام دهید. با استفاده از این قسمت میتوانید مشخص کنید که تصویر شما از چه ویژگی هایی برخوردار باشد یا تکرار پس زمینه اتفاق بیافتد یا خیر و یا عکسی که اندازه کرده اید را تناسب به اندازه اسلایدرتان تغییر کند . تب بعدی تنظیمات عمومی پس زمینه است که تنظیمات مربوط به سرعت ، ماندگاری ، تاریخ انقضاء ، تصویر بند انگشتی و انتخاب نوع نمایش تصویر شاخص پس زمینه می باشد . برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سئو در تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. سفارشی سازی و یا میز کار میتوان نام برد است که با استفاده از گزینه های این بخش میتوانید به سرعت به تنظیمات ، ویرایش اسلاید و نحوه جایگذاری اسلایدر خود دسترسی داشته باشید. در این قسمت میتوانید اندازه اسلایدر را تعیین کنید به طوری که شما تعیین می کنید که این اندازه به صورت خودکار و یا در تمام عرض و یا تمام صفحه باشد .

آموزش وردپرس در تهران

منبع محتوا می باشد به طوری که شما میتوانید در این قسمت محتوای اسلایدر را تعیین کنید از کدام یک از منابع داخلی و یا خارجی وب سایت شما باشد . همانطور که مشاهده می کنید می توانید در اندازه نمایشگرهای مختلف میزان عرض و ارتفاع اسلایدر خود را تعیین کنید. در این بخش میتوانید مشخص کنید که اسلایدر شما پارالاکس می باشد یا خیر . در تب اسلاید انیمیشن میتوانید حالت نمایش برای ورود و خروج و یا ماندگاری را بر اساس انیمیشن های موجود انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید میتوانید بر اساس هر اندازه نمایشگر های مختلف مانند تبلت ها ، لپ تاپ و یا موبایل امکان را مشخص کنید ضمن اینکه میتوانید برا آن امکان مخفی سازی را برای عرض و همین اسلاید شو مشخص کنید. برای لینک سازی به پس زمینه و انتخاب لینک و عنوان آن به تب چهارم یعنی لینک و بهینه سازی می رویم در آخر تب اطلاعات اسلاید می باشد که ما میتوانیم بر اساس پارامتر های که تعریف میکنیم این اطلاعات را تکمیل کنیم و یا توضیحاتی برای اسلایدمان ایجاد کنیم . برای افزودن اسلاید جدید بر روی گزینه اسلاید جدید کلیک میکنیم و همانطور که میبینید گزینه هایی برای شما به نمایش در می آید .

پیشنهاد میکنیم که اگر سایتی را ندارید (وردپرس در تبریزی را روی هاست خود نصب نکردید) از بسته های نصبی آسان استفاده نمایید تا به راحتی دمو و افزونه های قالب را درونریزی کنید. این گزینه برای شما امکان ویرایش متن را فعال میکند با کلیک روی این آیکون امکان افزودن آیکون به متن نیز فراهم می شود . ساختن یک وب سایت نیاز به دانستن علوم کامپیوتری مانند html ,css است و این کار ممکن است هزینههایی نیز به همراه داشته باشد. منبعی است که شما تصویر اسلایدر ها را مشخص میکنید و به آن استایل می دهید در منابع بعدی همانطور که از نام آنها پیداست می توانید از پست های خود یک اسلایدر بسازید یا اسلایدر های خود را از منابع خارجی مانند اینستاگرام و یا یوتیوب انتخاب کنید. و یا در اسلایدر هایی عناصری هستند که با حرکت موس به طرفین فضای دید بیشتری در اختیار شما قرار میدهد.