آناتومی یک ایمیل بازاریابی کارآمد

روشهای مختلفی برای بخش بندی و سفارشی کردن پیام های شما به مشتریان وجود دارد اما غالباً از آن غافل می شوید ایمیل فروتنانه ، واسطه ای است که هنوز هم یک ROI قابل توجه برای مشاغل ارائه می دهد.

طبق سرشماری بازاریابی ایمیل الکترونیکی eConsultancy 2017:

     

  • ۷-۵٪ از شرکتها قبول دارند که بازاریابی نامه الکترونیکی بازده خوبی را به بازده عالی سرمایه گذاری می دهد
  • سرمایه گذاری

     

  • ایمیل در سال ۲۰۱۶ در انگلستان ۲۲۹ میلیارد پوند ارزش فروش داشته است
  •  

  • شرکتها برای اندازه گیری موفقیت خود به اندازه کافی کار نمی کنند.
  •  

  • فقط ۳۰٪ از بازاریابان خود را مطابق با قانون اتحادیه اروپا می دانند که در سال ۲۰۱۸ عملی می شود
  • اتحادیه اروپا

با توجه به این آمار ، ما کار سخت را برای شما انجام داده ایم و تحقیق کرده ایم که چه چیزی باعث موفقیت یک بازاریابی در زمینه ایمیل سازی می شود ، بنابراین شما فقط نمی توانید روی بهبود معیارهای کلیدی خود مانند نرخ باز ، نرخ کلیک (CTR) و تبدیل متمرکز شوید. نرخ ، بلکه معیارهای پنهان است که می تواند شما را به ارمغان بیاورد.

آیا در لیست هستید؟

قبل از شروع ارسال ایمیل ، به کسی نیاز داریم که آنها را ارسال کند.

برای این منظور ، فشار دادن به ثبت نام های ایمیل و آسان کردن این فرآیند بسیار مهم است. در حالت ایده آل ، یک جعبه ثبت نام تهیه خواهید کرد که فقط به نام کاربر و آدرس ایمیل نیاز دارد.

فرم های ثبت نام باید در وب سایت شما میزبانی شود (از ابزاری مانند HotJar برای اصلاح کاربری کاربر در اطراف این موارد) ، کانال های اجتماعی و هرجای دیگری که حضور آنلاین دارید استفاده کنید. برخی از فروشگاه های خرده فروشی برای رشد لیست های ایمیل خود به ایمیل های دریافتی مراجعه کرده اند ، برخی دیگر نمونه هایی یا تخفیف های پرداختی را برای کسانی که ثبت نام کرده اند ارائه می دهند. برای ارسال ایمیل های تولد ، بسیاری از فروشگاه های آمریکایی تاریخ تولد را می گیرند – بسیاری از آنها حاوی کوپن هستند.

از آنجا مهم است که یک انتظار تنظیم شود – آیا مشتری می داند از شما چه انتظاری دارد؟ به آنها بگویید که تقریباً چند بار قصد ارسال ایمیل را دارید و چه ایمیلهایی حاوی این موارد هستند. در غیر این صورت ، شما آن ایمیل را به صورت باز ، کلیک یا فروش تبدیل نمی کنید.

از این رو نظارت بر رشد لیست شما و میزان تحویل آنها در واقع مهم است.

براساس سرشماری eConsultancy ، این ارقام به ترتیب فقط در ۲۰٪ و ۳۷٪ از شرکتها مورد بررسی قرار می گیرند. اگر نمی دانید لیست ایمیل شما به سرعت در حال رشد است ، نمی توانید موفقیت تلاش های بازاریابی ایمیل خود را اندازه گیری کنید.

به همین ترتیب ، جمع آوری آدرس های ایمیل که به حساب های مرده می رسند بی معنی است ، حتماً میزان تحویل خود را رصد کنید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما در حال ورود به حساب های زنده هستند.

چه کاری می خواهید انجام دهید؟ و چگونه این کار را می کنید؟

راس کالاغان ، رئیس بازاریابی دیجیتال با غول بیمه AIG می گوید که کلید اصلی بازاریابی ایمیلی خوب است که دقیقاً تصمیم می گیرید با تلاشهای بازاریابی ایمیل خود به چه چیزی برسید.

دیجیتال

یا مهمتر از همه ، شما می خواهید خواننده با ایمیل چه کاری انجام دهد؟ برخی از ایمیل ها فروش خالص دیگری هستند ، مانند نظرسنجی ها برای جمع آوری داده های مشتری.

هر آنچه برای شما مناسب است ، اطمینان حاصل کنید که نامه بر روی آن متمرکز شده است.

“دو نیمه وجود دارد: جذب مردم برای باز کردن آن (نرخ باز) و مجبور کردن مردم برای کلیک کردن (کلیک بر روی نرخ). اما نکته اصلی این است که: بر روی آنچه می خواهید مشتری انجام دهد متمرکز شوید.

اما چطور؟

“قانون اصلی که من دنبال می کنم این است که همیشه تا حد امکان تست کنید: خطوط مختلف موضوع ، تصاویر مختلف یا پیام های بازاریابی” .

وی گفت: “برای نرخ های باز ، من شخصاً دیده ام که موضوعات کوتاه بهتر است. یک کلمه برای افتتاحیه بسیار قدرتمند است ، بنابراین می توان گفت نام تجاری غیر منتظره است.

“هرچه در آنجا بیشتر باشد ، بازتر خواهید شد.

“از نظر محتوا ، پیام های بازاریابی منفرد معمولاً CTR را افزایش می دهند.

“در صورت امکان از تصاویر قابل توجه استفاده کنید اما همیشه ، همیشه ، همیشه از یک تماس برای اقدام استفاده کنید.”

چه چیزی مؤثر است و چرا؟

به این ایمیل از پی پال نگاهی بیندازید. چرا به عنوان یک ایمیل بازاریابی کار می کند؟

۱ choice انتخاب تصویر

تصویر جالب ، تحریک آمیز اما ساده است. گزارش HubSpot Science of Email Email نشان می دهد که در حالی که مردم انتظار دارند که یک ایمیل غنی و جذاب داشته باشید ، با افزایش تعداد تصاویر ، CTR در واقع کاهش می یابد.

۲ Line خط موضوع

همانطور که راس Callaghan اشاره کرد ، گاهی اوقات کمی در آنجا می تواند نرخ باز را تحت تأثیر قرار دهد. عموماً مردم منتظر دریافت ایمیلی از پی پال هستند که به آنها می گوید چگونه پول را در یک وضعیت اجتماعی تقسیم کنند. به هر حال ، اکثر افراد این روند را ناراحت کننده می دانند ، بنابراین این یک راه خوب برای این است که ایمیل نسبت به محصول و اطلاعات بیشتر در مورد شخص کمتر احساس شود.

قوی> ۳ ٫ ارزش آن را اضافه می کند

حتی اگر این ایمیل باز شود اما روی آن کلیک نشود ، خواننده اندازه ای از ارزش کسب می کند. آنها از طریق سادگی برنامه PayPal صحبت می شوند و استفاده بالقوه از محصول را نشان می دهند و به آنها کمک می کند تا حتی اگر اولین بار تبدیل نشوند ، گرما را حفظ کنند. این کار به روش های مختلفی قابل انجام است – به مشتریان یک محصول جدید نشان دهید ، آنها را نسبت به پس انداز احتمالی هشدار دهید یا به آنها نشان دهید که چگونه با استفاده از محصول خود یک مشکل مشترک را حل کنند.

۴ ٫ این عمل الهام بخش است

بالا و دم ایمیل ، خواننده را به سمت “یادگیری در مورد ارسال و دریافت پول” راهنمایی می کند. این ایمیل برای رانندگی بارگیری برنامه طراحی شده است ، اما تماس با این عمل نوید بیش از آن را می دهد. آنها واضح و به راحتی دیده می شوند.

نامه های خود را نظارت کنید

همانطور که با تمام بازاریابی دیجیتال ، تجزیه و تحلیل ها نقش اساسی دارند و Callaghan می گوید که این موارد کوچک است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

“تاریخچه ارسالی خود را برای بهترین زمان مطالعه کنید تا ایمیل را برای شرایط زمانی که افراد بیشترین فعالیت را دارند ارسال کنید. این برای نرخ باز از هر چیز دیگری مهمتر است.

یک مطالعه Hubspot در سال ۲۰۱۵ نشان داد که ساعت ۱۱ صبح در روز هفته موفق ترین زمان ارسال ایمیل است ، اما ابزار تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد تا بر مشتری خود نظارت داشته باشید.

ابزاری مانند MailChimp عمق باورنکردنی از اطلاعات در مورد موفقیت کمپین های خود را به ارسال کنندگان ایمیل می دهد. این به شما امکان می دهد تا استراتژی های مختلف را آزمایش کنید و آنچه را برای مشتریان خود کار می کنید بکار بگیرید

و بعد؟ کالاگان می گوید که کلید تحلیلی این است که باز کردن ها به کلیک و کلیک به تبدیل تبدیل می شود.

“بعد از ارسال ایمیل ، کاربر را بر اساس آنچه کلیک کرده است ، دنبال کنید. “

اگر در مورد استفاده از بازاریابی ایمیلی برای هدایت فروش و ثبت نام جدی هستید ، باید طراحی کاربر را با آنچه می خواهید به دست آورید متعادل کنید. فراموش نکنید که پیدا کردن نقطه شیرین بین اضافه کردن ارزش و درخواست چیزی و یک کارزار تبلیغاتی الکترونیکی با ارزش و ارزشمند برای مشتری و همچنین ROI برای تجارت مهم است.

<

بستن منو