نحوه طراحی تبلیغات Snapchat برای مشاغل کوچک

آیا همیشه از Snapchat سؤال کرده اید و چقدر ممکن است به عنوان یک ابزار بازاریابی کار کند؟ یا شاید شما از طرفداران اینستاگرام باشید که اخیراً نتایج خوبی ندیده اید و به دنبال جایگزین هستید؟

در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید با راهنمای جامع ما بهترین استفاده را از تبلیغات Snapchat داشته باشید.

اسنپ چت کجا به بهترین وجه کار می کند؟

اگر نمی دانید از اسنپ چت یا اینستاگرام استفاده می کنید ، در اینجا چند نکته را باید در نظر بگیرید. اینستاگرام از Snapchat بسیار بزرگتر است و روزانه حدود ۲۵۰ میلیون کاربر روزانه به تنهایی از ویژگی های استوری خود استفاده می کنند ، این ویژگی اصلی است که Snapchat را تقلید می کند. و در یک سال گذشته یا همین حدود اینستاگرام مجموعه ای از ویژگی هایی را که بسیار شبیه Snapchat است به عنوان بخشی از استراتژی رقابتی خود از جمله برچسب های ویژه و فیلترهای چهره اضافه کرده است.

گفته می شود ، Snapchat هنوز هر روز ۱۶۶ میلیون کاربر فعال را به خود اختصاص می دهد ، بنابراین هنوز یک پایه بسیار قوی برای ایجاد یک استراتژی اجتماعی است.

بنابراین کدام یک برای نیازهای بازاریابی شما بهتر است؟ این بستگی به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد. اینستاگرام استوری ها و اسنپ چت تقریباً مشابه هستند اما جوانب مثبت و منفی مختلفی دارند. واضح است که اینستاگرام از پایگاه مخاطبان بیشتری برخوردار است که در ابتدا ممکن است این انتخاب به نظر برسد که انتخاب بدیهی بهتر است. اما مخاطب بزرگتر به معنای رقابت بیشتر است و برای این منظور ، اسنپ چت جمعیتی کوچکتر و انتخابی تر دارد. از نظر جمعیتی Snapchat نیز تعداد بیشتری از نوجوانان و ۲۰ سالگی کاربران بیشتری دارند.

تبلیغات Snapchat چیست؟

اسنپ ​​چت این فرصت را برای مشاغل فراهم می کند تا از قالب های مختلفی استفاده کنند و تبلیغاتی را ایجاد کنند که در اصل در کنار داستان های اسنپ چت قرار می گیرند ، به طوری که وقتی کاربران در حال مشاهده دنباله ای از داستان ها هستند ، آنها قصد دارند یک تبلیغ را بین دو داستان دیگر مشاهده کنند ، مانند نوع دیگری یک “شکاف” تجاری در تلویزیون می دید.

یکی از ویژگیهای تبلیغات Snapchat این است که آنها از پشتیبانی صوتی کاملی برخوردار هستند ، بنابراین اگر شما چیزی را بازاریابی می کنید که به ترکیبی از صدا و تصویر وابسته باشد ، می توانند به خوبی کار کنند.

بهترین تبلیغات Snapchat برای مشاغل کوچک چیست؟

چند نوع مختلف از تبلیغات Snapchat وجود دارد که می تواند برای نیازهای تجاری کوچک مورد استفاده قرار گیرد و همه آنها بسته به آنچه که در نهایت اهداف تجاری کوچک شما هستند می توانند به خوبی کار کنند.

در اینجا مجموعه ای از گزینه های مختلف تبلیغاتی که Snapchat ارائه می دهد ، آورده شده است.

Snap Ads 10 ثانیه طول دارد و به شما امکان می دهد تا اطلاعات بیشتری راجع به تبلیغ دریافت کنند تا اطلاعات بیشتری راجع به آگهی دریافت کنند. اینها بسیار کاربر پسند و فوری هستند به این معنا که اگر شخصی علاقه مند باشد و سریع بکشید ، می دانید که این آگهی در سطح میکرو لحظه ای به علامت رسیده است. این موارد عالی هستند اگر به طور مرتب محتوای فرم طولانی تری مانند وبلاگ ها یا فیلم هایی را که معمولاً به طور مستقیم آنها را با Snapchat به اشتراک نمی گذارید به اشتراک بگذارید.

لنزهای اسپانسر شده واقعاً همان چیزی است که با انواع فیلترهای عجیب و غریب ، به مارک ظاهری “زیبا” خود می بخشد تا تصاویر شما را سرگرم کننده و سرزنده تر جلوه دهد. و بیشتر کاربران آن به طور مرتب از این ویژگی استفاده می کنند ، بنابراین اگر می توانید تبلیغاتی را ایجاد کنید که یک لنز آشنا یا دوست داشتنی را در خود گنجانده و دارای مارک تجاری باشد ، ممکن است فقط با تعامل به ناخن روی سر ضربه بزنید.

گزینه فیلترشکن منطقه Geofilters که به مکان گره خورده است ، انتخاب شده است. اگرچه ممکن است این یک موقعیت جغرافیایی باشد ، می تواند یک فروشگاه یا رویداد باشد ، بنابراین می توانند برای خرده فروشان آجر و ملات و همچنین در صنعت گردشگری مفید باشند. Geofilters در Demand مشابه هستند و به طور خاص برای رویدادهای خاص و موارد دیگری طراحی شده اند که ممکن است از یک مرجع محلی در زمان واقعی بهره مند شوند. ژئوفیلترها برای شرکتهایی که سعی در ایجاد ارتباط و ارتباط با مخاطبان شما به صورت ارگانیک دارند مفید هستند ، همچنین برای راه اندازی محصولات و مارک های شخصی نیز مفید هستند.

گردشگری

یک ویژگی به نام Snapchat Publisher وجود دارد که این شرکت به عنوان انگیزه ای برای مشاغل برای ایجاد تبلیغات ویدیویی به سرعت معرفی کرده است. این ناشر به افراد امکان می دهد فیلم های موجود را به راحتی از افقی به عمودی تبدیل کنند ، فیلم را به سرعت با عناصر مختلف طراحی بهبود بخشند و از قالب هایی استفاده کنند که شامل ویژگی های خاصی مانند محو شدن هستند.

Snapchat بهترین روشها

Snapchat همه چیز درباره محتوای زودگذر و بازاریابی مبتنی بر لحظه است ، بنابراین هر کاری که شما انجام دهید مربوط به بازاریابی در زمان واقعی است می تواند در این کانال مؤثر باشد. شما می خواهید به مردم نگاهی دقیق و دقیق از کاری را که در رابطه با روز یا محصول شخصی شما وجود دارد و به این منظور نشان دادن چهره (خصوصاً با فیلتر ناز) به عنوان بخشی از مارک تجاری خود می توانید اعتماد به نفس خود را با جمعیت جوان تر ایجاد کنید.

اعتماد به نفس

در اینجا چند چارچوب وجود دارد که می توانید هنگام طراحی تبلیغات خود با آنها کار کنید.

نمایه خود را شخصی سازی کنید

اسنپ ​​چت داجازه نمی دهد همان سطح شخصی سازی را مانند برخی سیستم عامل های اجتماعی دیگر مجاز سازید ، اما هنوز هم می توانید از این فرصت استفاده کنید تا اطلاعات مهمی در مورد شغل و محصول خود را پر کنید. وقتی به اطراف خود نگاه می کنید ، به این نکته توجه کنید که در نمایه خود شما یک امتیاز Snapchat دارید که تعداد اسنپ های شما را رد و بدل می کند.

شما همچنین متوجه خواهید شد که نماد جایزه برای نشان دادن دستاوردهای شما در آنجاست ، این چیز دیگری است که می خواهید با استفاده از Snapchat برای تجارت ، زبانه ها را ادامه دهید.

بی نظیر باشید

همچنین مکان بسیار خوبی برای ساخت جنبه ای منحصر به فرد از نام تجاری شماست ، حتی ممکن است با توجه به نوع تعاملاتی که با افراد روی سیستم عامل دارید با یک نوع محصول یا خدمات متفاوت دیگر روبرو شوید. نکته کلیدی این است که یک عنصر منحصر به فرد را پیدا کنید و آن را به روشی جدید بفروشید ، با استفاده از گرافیک و رنگ ، برای برجسته کردن. شما می خواهید محتوای خود را متناسب کنید تا متناسب با هدف و مخاطب یک کانال خاص باشد.

پیشنهادهای انحصاری Peeks را پیشنهاد دهید

Snapchat فوق العاده شخصی است و برای این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا مخاطبان را به صورت انحصاری ، صمیمی یا پشت صحنه ارائه دهید. این می تواند فرصتی مناسب برای تبلیغ هرگونه شیوه اخلاقی یا ابتکار عمل ویژه باشد ، و همچنین یک مکان عالی برای تبلیغ رویدادها است. ایده این است که حس کنجکاوی مردم را بچسبانید و به آنها علاقه مند شوید که به جای اینکه فقط در خود محصول انجام شود ، چگونه کار می کنید یا رویدادها را اجرا می کنید.

مکالمات واقعی داشته باشید

نکته دیگری که باید درباره این برنامه به آن فکر کنید این است که نه تنها یک برنامه مبتنی بر تصویر است بلکه بیشتر یک برنامه پیام رسانی مانند Whatsapp است ، بلکه مانند فیس بوک است. بنابراین فرصت های مختلفی برای مشارکت در یک محیط متمرکز بر پیام رسان خواهید داشت.

آن را فوری کنید

ماهیت زودگذر برنامه های اجتماعی مانند Snapchat ، آن را برای تبلیغ چیزهای حساس به زمان ایده آل می کند. نگه داشتن فیلم های شما در مدت زمان یک دقیقه و حتی ساختن آنها در زیر ۳۰ ثانیه می تواند به ایجاد احساس فوریت نیز کمک کند.

علاوه بر این ، مردم بیشتر علاقه مند به مشارکت بخشی هستند زیرا می دانند که نمی توانند به یک داستان برگردند – مدت زمان محدودی دارد ، بنابراین شما باید اکنون یا هرگز آن را دوست داشته باشید. به این ترتیب ، هر کاری که شما برای تبلیغ یک رویداد یا محصولی حساس به زمان انجام دهید ، باید توسط یک کاربر “گرفتن” شود. یک تخفیف تخفیف در نظر بگیرید که آنها را به وب سایت شما منتقل می کند – اگر آنها می دانند که این تبلیغ باقی نمی ماند ، آنها احتمالاً به روش صحیح وب سایت شما می آیند تا ببینند همه موارد اعتیاد به مواد مخدره چیست یا محصولات شما را بررسی می کنند. با جزئیات بیشتر.
اعتیاد

به یک داستان بگویید

نکته اصلی که در هنگام ایجاد تبلیغات خود به خاطر می آورید این است که Snapchat مربوط به داستان ها است – داستان برند شما باید تا حدی با احساس و نگاه اسنپ چت متناسب باشد. اما در کانون توجه به فعالیت های زمان واقعی ، Snapchat مکان مناسبی برای تبلیغ رویدادها و سایر اقدامات مربوط به بازاریابی چهره به چهره است. همچنین می توانید با جنبه های چندرسانه ای Snapchat خلاق شوید تا ظاهری منحصر به فرد برای آن کانال ایجاد کنید.

افکار نهایی

آیا Snapchat برای همه مشاغل کوچک ضروری است؟ احتمالا نه. اما تا آنجا که پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیش می روند ، Snapchat مطمئناً ابزاری بی نظیر است که در صورت داشتن محصولات مناسب ، هدف گذاری و کمپین متناسب با احساس و پایگاه جمعیتی این پلتفرم جالب و سرگرم کننده می تواند شما را از آن دور کند.

نکته اصلی هنگام ایجاد هرگونه محتوا ، اطمینان از برآورده کردن نیاز مخاطبان هدف خود است. به این معنا ، جمعیت شناسی جوان Snapchat بیشتر روی داستانهای معتبر و جذاب متمرکز است ، غالباً با احساس زیبا و سرگرم کننده. بنابراین اگر قصد استفاده از آن را دارید ، می خواهید در نظر بگیرید که این مخاطبی است که برای آن مناسب تر است.

بستن منو