چگونه دوباره شغلی خود را دوباره اختراع کردم و آژانس شخصی خود را راه اندازی کردم

پیرس فارغ التحصیل دیپلم دیپلم در برنامه بازاریابی دیجیتال است و هم اکنون برای کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال تحصیل می کند. پس از سالها کار در صنعت چاپ سنتی ، پیرس پایگاه جدید دانش بازاریابی دیجیتال خود را در دست گرفت و آژانس خود را تأسیس کرد. او به ما می گوید که چگونه حرفه وی تغییر کرده است و چگونه در صنعت بازاریابی دیجیتالی موج می زند …

دیجیتال

روز کاری معمولی من حدود ساعت ۹ صبح با خواندن سریع از طریق ایمیل آغاز می شود. سپس جریان کاری خود را به روز می کنم و روی استراتژی هفتگی برای هر یک از مشتریانم تمرکز می کنم ، به طور متناوب به تقویم های سرمقاله و گوگل Analytics خودم اشاره می کنم. من همیشه در حال ضبط ایده هایی هستم که فکر می کنم این امر به شما در حضور آنلاین مشتریان کمک می کند. به طور متوسط ​​، من روزانه حدوداً ۴ تا ۴ ساعت وقت صرف نوشتن مقاله و مابقی را در رسانه های اجتماعی ، SEO و تجزیه و تحلیل می کنم.

ایده

من امسال فقط صنعت چاپ را ترک کرده ام و در حال حاضر نیز مستقیماً اقدام به راه اندازی خودم کرده ام. تجارت من Rivelino Digital است و من با حضور آنلاین آنها به مشاغل کوچک و افراد کمک می کنم. من در حال ساختن شبکه ای از افراد در اطرافم هستم تا بتوانم تخصص آنها را جلب کنم و این را به عنوان خدمات تخصصی ارائه دهم.

قبل از اینکه درگیر بازاریابی دیجیتال شوم ، در یک شرکت چاپی در دوبلین در مدیریت تولید بودم. ما در آن زمان حضور آنلاین نداریم اما احساس روده من به من گفت که برای زنده ماندن در آینده ، به ویژه با رکود چشمگیر صنعت چاپ ، به آن احتیاج داریم. من در آن زمان احساس می کردم که تجربه چاپ من درک بسیار خوبی از بازاریابی آفلاین به من داده است زیرا من به شدت در بسیاری از تبلیغات تبلیغاتی شرکت می کردم

احساس می کردم باید قدم بردارم و یک حرکت عمیق تر به سمت بازاریابی دیجیتال بپردازم. من درمورد دیپلم تحصیلات تکمیلی در انستیتوی بازاریابی دیجیتال پرسیدم و فوراً برنده شد. این برای من فاقد دلهره بود ، زیرا صنعت چاپ در حال کوچک تر شدن بود و من باید از چیزی استفاده کنم که در هر صنعتی قابل توجه باشد. بازاریابی دیجیتال متناسب با این لایحه بود. شیرجه را گرفتم و در مارس امسال برای کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال ثبت نام کردم. من انتخاب کرده ام که تخصص خود را برای جستجوی معنایی و شخصی سازی پایان نامه خود داشته باشم.

کار من در بسیاری جهات با باز شدن درها در تمام مدت شروع شده است. من دیگر که در صنعت چاپ هستم چون یک بازاریاب دیجیتال مستقل شده ام. همان شرکت چاپی که من برای آن کار کردم اکنون یکی از بهترین مشتری های من است. چه چرخشی بود من به دنبال استراتژی دیجیتال ، محتوا ، نوشتن کپی ، رسانه های اجتماعی ، کمپین های ایمیل هستیم و اکنون ، به دلیل کارشناسی ارشد ، می توانم نشانه معنایی را در محتوای آنها پیاده سازی کنم. من چند مشتری بیشتر دارم و با سرعتی که کنترل آن را کنترل می کنم ، تجارت می کنم. من یک آزادی دارم که قبلاً هرگز از آن برخوردار نبودم ، اگر من در صنعت چاپ بمانم تحقق نمی یافت. من همیشه به دنبال فرصت ها هستم و اگر شرکتی مناسب با پیشنهادی همراه بود مطمئناً فکر می کردم.

توصیه ای که من برای هرکسی که به دنبال دیجیتال شدن است به شما می دهم این است که اولا با خواندن و ثبت نام در دوره ای در موسسه بازاریابی دیجیتال ، خود را آموزش دهید. شبکه سازی در امثال گوگل+ و لینکدین ضروری است. این جایی است که من با برخی از دانش ترین افراد آشنا شده ام. رفتن به سمینارها نیز برای به روز بودن بسیار مفید است. من جلسات صبحانه Google را توصیه می کنم زیرا آنها رایگان هستند و تنها چیزی که یاد می گیرید مستقیم از دهان اسب ها می آید.

بعدش چی؟ خوب ، من می خواهم واقعاً در کارشناسی ارشدم گیر بیفتم و پایان نامه ای بنویسم که مردم خواهان خواندن آن هستند. من دوست دارم “جستجوی مرد” برای جستجوی معنایی باشم. من می خواهم تجارت خود را توسعه دهم و همچنان به تجارت آنلاین به تجارت کوچک کمک کنم. برای من ، این نیست که جوایز یا “جالبترین” بازاریاب دیجیتال بودن را بدست آورم. این در مورد جلب اعتماد و شهرت است ، به طوری که مشاغل کوچک و افراد به Rivelino Digital اعتماد دارند.

فکر کنید می توانید موفقیت پیرس را تقلید کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر ، به دیپلم آنلاین ما در دوره بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید.

<

بستن منو