چگونه کالای خود را در تلگرام بفروشیم؟

تلگرام یکی از ابزارهای مفید برای بالا بردن میزان فروش اینترنتی شماست.

 

برای فروش کالای خود می توانید از تلگرام نیز بهره بگیرید اما چگونه؟ در این مقاله اختصاصی مارکت ساز شما را برای این منظور راهنمایی خواهد کرد:

نمی توان از این واقعیت چشم پوشی کرد که تلگرام جزو یکی از ابزارهای روزمره اکثر ما شده است. این پیغام رسان تا کنون توانسته از موانعی که بر سر راه دیگر رقبای خود در ایران بود بگذرد و می تواند یکی از ابزارهای مفید جهت بالابردن فروش اینترنتی شما باشد.

جهت فروش کالای خود باید یکسری ابزارهایی را داشته باشید:

1. طراحی یک فروشگاه اینترنتی برای تلگرام

ابتدا باید یک فروشگاه اینترنتی با روند پرداخت آنلاین داشته باشید زیرا پرداخت ها باید بصورت آنلاین بر روی گوشی ها انجام شود. وقتی مشتری کالای شما را در تلگرام می بینند باید راهی برای خرید آنلاین آن وجود داشته باشد! یک سایت با نام دامین زیبا و سیستم فروشگاهی مناسب راه اندازی کنید. شما می توانید برای این منظور از سیستم فروشگاه ساز ما (مارکت ساز) استفاده کنید که از درگاه های آنلاین بانکی نیز پشتیبانی می کند.

2. ساختن یک کانال یا گروه

می توانید یک گروه ساخته و دوستان و آشنایان را به عضویت در آن دعوت کنید یا اگر می خواهید حرفه ای تر عمل کنید می توانید یک کانال با نام دامین فروشگاهی خود بسازید.

3. ورود کالاها در کانال تلگرام خود

اگر از یک سیستم ربات تلگرام اتوماتیک همانند ربات تلگرام فروشگاهی استفاده نمی کنید، باید کالاهای خود را در کانال تلگرام فروشگاه خود تبلیغ کنید. اگر فروشگاه بزرگی دارید و تعداد کالاهای شما زیاد است، لازم نیست کلیه آنها را تبلیغ کنید چون باعث شلوغی کانال خود نیز می شوید. کافیست جدیدترین ها یا پرفروشترین ها را معرفی کنید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که تصویر و توضیح کالا را همراه با لینک صفحه کالای مربوطه به سایت اینترنتی خود بگذارید تا مشتری جهت خرید مستقیما به صفحه همان محصول مراجعه کند. البته استفاده از سیستم های آماده همانند ربات فروشگاه ساز مارکت ساز را نیز پیشنهاد می کنیم.

4. تبلیغ کنید!

یک کانال، ربات یا گروه تلگرامی بدون عضو فایده ای ندارد! کانال و ربات خود را در کانالها یا سایت های پربازدید تبلیغ کنید تا عضو بگیرید. لینک کانال یا ربات خود را در فروشگاه خود توسط ماژول تلگرام که در سیستم مارکت ساز موجود است قراردهید تا مشتریان قدیمی شما نیز عضو کانال فروشگاه شما شوند.

5. شلوغش نکنید!

هیچکس حتی خود شما دوست ندارید مدام پیغام های تلگرامی دریافت کنید مخصوصا اگر در ساعات استراحتتان باشد! سعی کنید فقط پیغام های مفید و تبلیغ کالاهای تک و پرفروش خود را آن هم در ساعات مناسب از شبانه روز ارسال کنید تا اعضای شما از کانال خسته نشده و به قول معروف کانال leave یا mute نکنند. بهتر است از یک ربات تلگرام برای فروش استفاده کنید که پیغام ها را فقط با اجازه خود کاربر ارسال کند.

6. راه های دیگر را نیز باز بگذارید

شاید برخی از اعضای کانال شما با خرید اینترنتی زیاد آشنا نباشند. همیشه در کنار ارسال تبلیغ کالای خود، یک شماره تماس یا ایمیل جهت مشاوره نیز بگذارید.

7. گسترش به شبکه های اجتماعی دیگر

همین کار را می توانید در شبکه های اجتماعی دیگر نیز انجام دهید. در Linkedin، Twitter و فیسبوک و شبکه های اجتماعی داخلی.

اصل های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز

اصل های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز را باید هر مدیر کسب و کار اینترنتی از آن آگاهی داشته باشد تا کسب و کار اینترنتی پولسازی برای خودش راه اندازی و مدیریت کند.

امروز در این مقاله سایت مدیران وب دات کام به اصل های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز می پردازیم اصل هایی که پس از مطالعات و تحقیقات زیاد آن را بدست آوردم و هم اکنون آن را در اختیار شما قرار می دهم.

اصل های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز

اگر به کسب و کار های اینترنتی موفق و پولساز نگاهی داشته باشیم متوجه می شویم که تمامی آنها یک سری اصول مهم را در کسب و کار اینترنتی شان پیاده سازی و اجرا می کنند و تقریبا می توان گفت که این اصول تقریبا برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی یکسان است.

پس از بررسی کسب و کار های اینترنتی موفق و پولساز متوجه این موضوع شدم که تمامی این کسب و کار های اصول یکسان را در کسب و کارشان رعایت کرده اند به همین دلیل موفقیت آنها روز به روز بیشتر است.

و از شما دوست عزیز و مدیر محترم کسب و کار اینترنتی می خواهم که برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی تان این روش ها و اصول مهم رال حتما در کسب و کار اینترنتی تان رعایت کنید.

اصل های مهم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز

۱ – مشخص بودن هدف و برنامه ریزی

۲ – تولید محتوای متناسب با موضوع سایت

۳ – نظم و برنامه ریزی در انتشار محتوای سایت

۴ – جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان سایت

۵ – ارتباط مستمر و مفید با کاربران سایت

۶ – نظم در سیستم ایمیل مارکتینگ

۷ – تولید محصولات با کیفیت و مفید

۸ – بروز رسانی اطلاعات و دانش فنی

۹ – پاسخگویی به سوالات و نظرات کاربران

۱۰ – داشتن هدف مشخص از انجام کار

نقش هدف و برنامه ریزی در راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز

۱ – هدف مشخص و واضح از راه اندازی کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

۲ – در جهت اهداف تان برنامه ریزی کنید.

۳ – برای رسیدن به هدف تان حتما برنامه ریزی کنید.

نکات مهم در نظم و برنامه ریزی در انتشار محتوای سایت

۱ – محتوای سایت را با برنامه ریزی بنویسید.

۲ – برای انتشار محتوای سایت ساعت مشخص در نظر بگیرید.

۳ – نظم و برنامه ریزی را همیشه رعایت کنید.

نظم و برنامه ریزی یک کلید بسار مهم در تمامی فرآیند کسب و کار اینترنتی است که باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید و این در حالی است که بسیاری از مدیران کسب و کار های اینترنتی به آن موضوع توجهی نمی کنند.

 

تکنیک های مهم در جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان سایت

۱ – صفحه فرود مناسبی برای سایت تان طراحی کنید.

۲ – از گذاشت فیلد های اضافی در صفحه فرود خودداری کنید.

۳ – فقط ایمیل و یا شماره موبایل از کاربر بخواهید.

۴ – در قبال دریافت ایمیل کاربر به او هدیه ای بدهید.

۵ – نظم را در ارسال ایمیل های تبلیغاتی تان رعایت کنید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت