۱٫محتوای بیشتری را منتشر کنید.

برای اینکه وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی شما نتیجهخوبی داشته باشد بایستی روی تناوب و تکرار محتوای خود کار کنید. نباید فقط زمانی که حس خوبی برای نشر و تبلیغ دارید محتوا تولید کنید و یا نشر یک یا دو مقاله در هفته برای کارساز نخواهد بود.

شما بایستی به طور مداوم محتوای جدیدی خلق کنید که صفحات محصولات و اقلام کلیدی شما را گسترش دهد. برای تحقق این هدف باید محتوای بیشتری انتشار دهید.

جالب اینکه، آمار بدست آمده از Hubspot نشان می دهند که شرکت هایی که ماهیانه بالای ۱۶ پست در وبلاگ می گذارند ۳٫۵ برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت هایی که کمتر از چهار پست در ماه قرار می دهند خواهند داشت.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
طبق آمار ، کیفیت محتوا به تنهایی کافی نیست. هم کیفیت و هم تناوب و تکرار اهمیت دارد.

۲٫هسته تمام پست های بلگ خود را پر از لینک های داخلی کنید.

لینک سازی داخلی یکی از موثرترین تکنیک های درون صفحه ای سئو است که در عین حال دست کم گرفته شده است. بسیاری از مردم دیوانه وار بدنبال لینک از منابع خارجی هستند که گاها بسیار وقت گیر است اما پتانسیل های ارزشمند موجود در وب سایت های خود را نادیده می گیرند که می تواند قابلیت دید و بازدید پذیری سئو را برای برخی از صفحات کلیدی آنها، افزایش دهد.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
بعید به نظر می رسد که مردم بخواهند به صفحه محصول بازرگانی در فروشگاه الکترونیکی شما لینک شوند. اما به احتمال زیاد آنها به یک مقاله جامع و حاوی اطلاعات مفید در وبلاگ شما لینک خواهند شد. این امر به اعتبار صفحه برای پست های وبلاگ شما کمک بسزایی خواهد کرد و بدین طریق شما می توانید از طریق لینک شدن مستقیم به صفحات اصلی محصولات توسط مقاله های خود، به آن صفحات کانال بزنید.

کمی ساده تر بگویم : عموما ۹۹% افراد به صفحات محصولات شما لینک نمی دهند ولی به صفحات مقالات شما می دهند و هنگامی که شما از صفحات مقالات به صفحات محصولات خود لینک دهید، انگار آن ها را دور زده اید !!

۳٫مضمون جامعتر و طولانی مدت را منتشر کنید.

زمانی که قرار است شما با رقبای قوی رقابت کنید، که معمولاً حاضرند برای یک محصول و یا صفحات دسته بندی میلیونها تومان صرف SEO کنند ممکن است که تنها راه نجات شما وبلاگ باشد.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
کاملاً بدیهی است که گوگل به مضامین و موضوعات اهمیت می دهد و به برخی مضامین بیشتر علاقه دارد. بنابراین موضوعات آموزنده، مفید و غنی به طور اتوماتیک شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقیب شما بالا می برد.

اما اگر قصد رقابت برای کلید واژه های اساسی دارید شما بایستی از “محتوا” نیز فراتر بروید. اینجاست که شما نیازمند محتوای همیشه سبز (مداوم) جامع هستید.

تحقیقات بسیاری در زمینه ی نوع محصولاتی که از لحاظ موتورهای جستجو در رتبه بندی بالایی برخوردارند صورت گرفته است و اکثر محققین در این نکته توافق دارند که محتوای سبز بالای ۱۰۰۰ کلمه از رتبه بندی خوبی برخوردار است.

در حقیقت، serpIQ در یک تحقیق معتبر به این نتیجه رسید که برای اینکه شما بتوانید جزو ۱۰ جایگاه برتر گوگل قرار بگیرید بایستی از محتوایی با حداقل ۲۰۰۰ کلمه برخوردار باشید.

تبلیغ و نشر محتوای طولانی مدت و جامعتر مزایای زیادی دارد که عبارتند از:
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
گوگل و سایر موتورهای جستجو، طبیعتاً بیشتر علاقمند به محتوای جامع و معتبر می باشند.
شما به وسیله عبارات کلیدی طولانی شانس بیشتری برای ترافیک خواهید داشت.
تحقیقات نشان می دهند که محتوای طولانی تر، اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک بیشتری را به دنبال دارد.
اگر واقعاً قصد وبلاگ نویسی برای فروشگاه اینترنتی خود دارید بایستی در محتوای طولانی سرمایه گذاری کنید.

۴٫در وبلاگ خود بخشی را برای لینک دادن به دیگران در نظر بگیرید.

به منظور بهره بردن از رتبه بندی موتورهای جستجو، به لینک های زیادی نیاز دارید اما چقدر احتمال آن وجود دارد که مردم به صفحه محصولات در فروشگاه اینترنتی شما لینک شوند بدون اینکه از سمت شما جبران بشود؟

تقریباً بعید خواهد بود.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
اما چقدر احتمال دارد که به وبلاگ شما لینک شوند؟ خیلی زیاد.

شما می توانید از وبلاگ به خوبی برای بالا بردن اعتبار دامنه و ترافیک جستجو در پست های فردی خود استفاده کنید. این پست های انفرادی می تواند این ترافیک را به صفحات محصول درجه یک شما هدایت کند.

گزارشات بسیاری حاکی از افزایش چشمگیر در ترافیک جستجو با استفاده از استراتژی قوی نظیر تکنیک آسمان خراش جهت افزایش پست های وبلاگ است اما بعید به نظر می رسد که شما نیز بتوانید از همان استراتژی های مشابه برای افزایش ترافیک صفحات تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

برای اینکه این تکنیک ها به خوبی نتیجه بخش باشد، نیازمند محتوای باکیفیت خواهید بود تا مردم به آن لینک شوند. راه حل آن، این است که به جای نوشتن مضمون بسیار با کیفیت (در وبلاگ خود) تلاش های بیشتری صورت گیرد تا مردم به این محتوا لینک شوند.

محتوا در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می یابد، به صفحات محصول شما لینک می خورد و ترافیک را به این صفحات هدایت می کند.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
داده ها همچنین دروغ نمی گویند. آمار حاصل از Hubspot نشان می دهد که شرکت هایی که وبلاگ دارند نسبت به شرکت هایی که وبلاگ ندارند ۹۷% لینک بیشتری خواهند داشت.

۵٫ به سوالات کاربران پاسخ دهید

بسیاری از درخواست هایی که مردم در گوگل و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند به شکل سوال می باشد. اگر شما قصد تاسیس مزون الکترونیک دارید بدیهی است که با این حقیقت روبرو خواهید شد که مردم “بهترین لباس عروسی چیه؟” را جستجو خواهند کرد.
پنج روش برای استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی
طبیعتاً، شما نمی توانید عنوان صفحات محصول خود را “بهترین لباس عروسی چیه؟” قرار دهید، اما می توانید یک پست تحت این عنوان بگذارید. این پست را می توانید گسترش دهید و لباسهای عروسی مختلف را بر اساس یک سری فاکتورها با یکدیگر مقایسه کنید و به لباسهای موجود در فروشگاه شما لینک کنید.

مطالب قدیمی سایت تان را بروز رسانی نمایید!!

۱-شروع به ترویج دوباره آن :

به محض این که مطلبی خیلی مناسب بود آن را در فهرست ترویج قرار دهید . آن را به صورت پست در فیسبوک یا توییتر نشر دهید. ودرآخر به صورت انبوه برای کاربران خود ایمیل کنید. اگر موضوع پست شما داغ و جنجالی بود میتوانید آن را در یک موضوع پرطرفدار و پربازدید سایت خود قرار دهید. یا می توانید آنها را به ترتیب اولویت در صفحه ی اصلی سایت یا سایر جاهای سایت قرار دهید و نظر بازدید کنندگان را جویا شوید
مطالب قدیمی سایت تان را بروز رسانی نمایید!!
۲-بهینه سازی دعوت خود به عمل:

به روزرسانی مطالب خود هم برای کاربرانتان بهتر است هم برای موتورهای جست و جو و شما را خاطر جمع میکند که مردم بعد خواندن پست یا (بلاگ ، کتاب، صفحه ی خدمات، راهنمایی ) نسبت به شما تصور خوبی پیدا میکنند. وبازدید از سایت بیشتر می شود که بر سئو سایت. تاثیر دارد.

آیا شما پیشنهاد دیگری دارید؟! آیا شما به تازگی پایگاه داده ای برای ثبت ایمیل کاربران ترتیب داده اید تا کاربران درآن ثبت نام کنند؟ تا محصولات وخدمات جدید خود را برای آن ها ارسال کنید.
مطالب قدیمی سایت تان را بروز رسانی نمایید!!
۳-کلمه ی کلیدی که با آن شما را جست جو می کنند را به روزرسانی کنید:

زمانی که شما میخواهید آن را به روز رسانی کنید در نظر داشته باشید که شما باید ترافیک جدیدی رابرای سایت خود به وجود آورید این باعث می شود هر روز مطلب شما با کلمات کلیدی مختلف جست و جو شود درنتیجه افراد بیشتری مطلب شما را جست و جو میکند.
مطالب قدیمی سایت تان را بروز رسانی نمایید!!
۴-URL جدید ایجاد نکنید:

بسیاری می خواهند برای جایگزین کردن مطالب منسوخ شده صفحه ی کاملا جدید ایجاد کنند. درنتیجه صفحات زیادی برای ایندکس شدن اضاقه میشود که این کار مناسب نیست چرا که شما آن وقت باید رتبه ی چندین URLرا بالا بیاورید. اما من ترجیح میدهم مطالب قدیمی خود را به روزرسانی کنم و همه ی آنهارا دریک صفحه نگه دارم و تمرکزم را روی این بگذارم که رتبه ی این صفحه را بالا بیاورم.

دسته بندی : افزایش فروش سایت