افزایش فروش اینترنتی با چند راهکار موثر

در اینجا به روش هایی می پردازیم که باعث افزایش سریع فروش اینترنتی می شوند. اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید ، بنابرین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روشهای مناسب برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید. اگر می خواهید فروش، بیشتر شود ، باید همواره بدنبال راه هایی جدید برای بازاریابی و فروش اینترنتی باشید.

بعضی از این روشها در دراز مدت باعث فروش بیشتر اینترنتی می شوند ، بعضی از این روش ها بلافاصله فروش را افزایش میدهند.

  • چگونه می توان از رقیبان خود در فروش اینترنتی بی نهایت جلو افتاد ؟
  • چگونه فروش بیشتری داشته باشم ؟
  • چگونه یک فروش اینترنتی فوق العاده در بازار رقابتی داشته باشیم؟
  • آیا میدانید معجزه فروش اینترنتی فوق العاده در چیست؟

میدانم که شما هم دوست دارید در فروش محصولاتتان یه انقلابی ایجاد کنید، ما تا جایی که ممکن است شما را به هدفتان نزدیک میکنیم.

article_image_one_221.jpg

یک سوال :
تاکنون چند بار تحت تأثیر یک داستان یا رمان قرار گرفته اید؟
از میان داستان ها و یا رمان هایی که خوانده اید کدامیک برایتان جذاب بود؟
به نظر شما چرا بعضی فیلم های سینمایی اینقدر فروش میکنند ؟
چه چیزی میتواند در فروش فیلم ها و تئاترها تأثیر داشته باشد؟
چرا مردم چی توز موتوری را از محصولات مزمز بیشتر دوست دارند؟
چرا بستنی میهن محبوب ترین بستنی در بین مردم است ؟

ما میخواهیم برای تمام کسب و کار های اینترنتی شما مشتری جذب کنیم تا بتوانید از فروش بیشتر خود لذت ببرید.
ما راضی به این نیستیم که شما چوب حراج به اجناس قیمتی خود بزنید ، هرکاری یه فوت کوزه گری داره .
پس با ما همراه شوید تا فروش بیشتری از محصولات و کسب و کار اینترنتی خود مشاهد کنید.

چگونه برای کسب و کار اینترنتی مشتری جلب کنیم؟

یک راه بسیار موثر در جلب توجه مشتریان احتمالی و درگیر کردن فکر آنان با محصول و یا خدمات شما تصویر سازی ذهنی و القای یک تصویر جذاب به مخاطبان است.
هیچ چیز نمیتواند کسالت بارتر و غمگین تر از خواندن یه مشت اعداد و ارقام و شنیدن فهرست وار ویژگی یک محصول باشد . یک بازاریاب حرفه ای همیشه سعی بر این دارد که تمام ویژگی ها و آمار و ارقام محصول خود را در لفافه یک داستان بیان کند تا اینکه خیلی رک و بی آلایش سریع به دادن قیمت و اعدادهایی باشد که همیشه مشتری از اعداد و ارقام فرار میکند .
بعضی از مشتریان هستند که اصلاً حوصله عدد و ارقام را ندارند و فقط منتظر حساب و کتاب هستند برای پرداخت .
و بعضی دیگر هستند که قیمت براشون در اول خیلی مهم است ، واینجاست که یک فروشنده واقعی باید بتواند به این مشتری محصول خود را بفروشد، هیچ چیز مثل یک فروش جذاب نمیتواند باشد . هنر این است که مشتری احتمالی را به مشتری دائمی خود تبدیل کنی ، نه اینکه فقط نقش یک ماشین قیمت را در یک فروشگاه داشته باشید همان کاری که بعضی از دستگاه ها برای بارکد اجناس انجام میدهند. داستان ها به طرز شگفت انگیز میتواند در ذهن و قلب یک خریدار رسوخ کند . داستان میتواند آستانه تحمل یک خریدار بی صبر و تحمل را به طرز عجیبی بالا ببرد تا جایی که میگویند در 30 ثانیه اول شما میتوانید نظر خریدار را جذب کنید در غیر این صورت خریدار از مغازه شما بیرون خواهد رفت . در نتیجه اگر بتوانیم با داستان گویی نظر مشتری را جلب کنیم در واقع توانسته ایم آستانه صبر و تحمل را تا 30 دقیقه بالا ببریم تا جایی که مشتری در همان حین در حال تصویرسازی از محصولات فروشگاه میباشد . و این لذت بخش ترین بخش فروش است .
شاید بتوان استیو جابز را بارزترین قصه گویی تاریخ کسب و کار دانست طوری که چنان در رونمایی آی پد به طوری شگفت انگیزی داستان سرایی کرد و تصویری زیبا را در ذهن شنوندگانش ایجاد کرد که توانست همه را به وجد بیاورد . برای محصولات اینترنتی خود داستان سرایی کنید طوری که شما را از دیگر فروشندگان متمایز کند و چهره به یاد ماندنی ای در ذهن مشتری ایجاد کنید از محصولات فروشگاه اتان . یک فروشنده حرفه ای باید بتواند با یک تاکتیک های خاصی ذهن خریدار را در راستای محصولاتش قلقلک دهد و حس خیالپردازی مشتری را به جوشش درآورد.
فقط قيمت ندهيد! فقط اعداد و ارقام نياوريد! فقط از آمار و ارقام صحبت نكنيد! فقط نگوييد آنجا هستيد، اين ارتباطي خشك و بي روح است، روح و هيجان بدهيد به كارتان، به مخاطبين تان بگوييد، واقعاً اين را بگوييد كه اينجائيد براي اينكه به آنها كمك كنيد. با دلايلي مثبت و قوی به آنها اين را نشان دهيد. نشان دهيد كه چرا كالا و خدمات شما مي تواند به آنها كمك كند، كمك كند تا مشكلاتشان واقعاً برطرف شود براي اين كار بايد حقيقتاً هم به كارتان علاقمند باشيد و بايد حقيقتاً به كالا يا خدماتتان اطمينان داشته باشيد. آيا به كارتان علاقه داريد؟ آيا به كالا و خدماتي كه ارائه مي دهيد آنقدر ايمان و اطمينان داريد؟ اگر پاسخ تان مثبت است، پس مي توانيد خيلي راحت اين احساس اطمينان قلبي خودتان را به مشتريانتان انتقال دهيد. بگذاريد همين جا يك مثال خيلي روشن و واضح برايتان بياورم. ببينيد من چطور با شور و هيجان دارم اين مقالات و مطالب را مي نويسم من به كارم علاقه دارم و به اين خدمات مشاوره اي كه ارائه مي دهم اطمينان دارم و آنها را باور دارم، با اين نوشته ها آيا توانسته ام اين احساس را به شما منتقل كنم؟ پس اين اعتماد در مشتري يا مخاطب احتمالي ما ايجاد مي شود اگر اول در خود ما اين احساس ايجاد شده باشد یقیناً به مخاطب هم منتقل شده است .این را بدانید که شما هرگز شانسی دومی برای ایجاد اثر گذاری، نخواهید داشت، پس فرصت را در فروشندگی باید به قیمت طلا فروخت ، چرا که تا 30 ثانیه اول باید رأی مشتری را برای محصول خود عوض کنید . باید طوری عمل کرد که تمام آنچه که مشتری در اولین بار از محصول شما برای ذهن خودش میسازد بسیار جذاب و ماندگار باشد . در غیر این صورت اگر این تصویر ناقص و یا اشتباه باشد، به شدت در اولین نقدهایی که از آن محصول در جراید و رسانه ها منتشر می شود، تاثیر منفی خواهد داشت و تغییر و اصلاح آن تصویر نادرست، بسیار دشوار، زمانبر و هزینه بر خواهد بود.

 

عبارت SEO یا همان Search Enging Optimization به مجموعه کارهایی گفته میشود که منجر به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو میشود. یعنی با رعایت اصول سئو میتوانید کاری کنید تا موتورهای جستجو سایت شما را بهتر بشناسند و در نتیجه ورودی بیشتری به شما بدهند.

 

در مورد فروشگاه های اینترنتی هم هر چقدر که سئوی سایت شما قوی تر باشد، بازدید کننده و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

 

گرفتن بازدید کننده برای فروشگاه اینترنتی بسیار دشوارتر از سایت های دیگر است. به عنوان مثال اگر شما یک سایت تقریحی یا خبری ایجاد کنید میتوانید از همان هفته های اول انتظار ورودی از گوگل، یاهو، و سایر موتورهای جستجو داشته باشید. اما گاهی اوقات یک فروشگاه اینترنتی با اینکه چند ماه از تاسیس آن میگذرد نمیتواند وروردی خوبی از گوگل داشته باشد.

 

یکی از دلایل این مسئله، این است که در حالت عادی جستجو برای خرید از اینترنت در مقایسه با جستجوی عناوین سرگرمی و خبری بسیار کمتر است. با این حال با رعایت قوانین سئو میتوان کاری کرد تا بازدید کننده بیشتری وارد فروشگاه اینترنتی شما شود.

1. بهینه سازی Meta Tags (برچسب های متا)
هر یک از صفحه های سایتتان را با یک عنوان و توضیح منحصر به فرد برچسب گذاری کنید. موتورهای جستجو به عناوین مختلف و متنوع علاقه زیادی دارند. شما می توانید برچسب های متا (Meta Tags) را در قسمت Head کد HTML تان درج کنید. بیشتر نرم افزارهای فروشگاه ساز امکان تعیین Meta Tag برای صفحات مختلف را دارند. برچسب عنوان (Title Tag) هنوز هم یک عامل مهم در بهینه سازی موتور جستجو است.

 

2. بهینه سازی آدرس صفحات
ساختار نشانی وب (URL) هنوز هم یک عامل مهم در سئو است، پس مطمئن شوید که آنها را به درستی تنظیم می کنید. از تعدادی واژگان کلیدی توصیفی در نشانی های وب تان استفاده کنید، اما از نشانی هایی که بیش از اندازه طولانی هستند بپرهیزید. از خط تیره کوتاه برای جداسازی واژگان کلیدی استفاده کنید، و از زیر خط ها و نمادها اجتناب نمایید.

شما به مقداری دانش فنی برای اجرا و پیاده سازی بازنویسی نشانی وب نیاز خواهید داشت. زیرا CMS های متداول فروشگاه ساز این کار را به صورت خودکار انجام نمی دهند.

 

3. افزودن عنوانی منحصر به فرد به فروشگاه تان
معمولا شما رقبای زیادی دارید که محصولات یا خدماتی مشابه شما ارائه میکنند. بنابر این باید چیزی در توضیحات یا عناوین فروشگاه شما باشد که در سایر فروشگاه ها نیست. سعی کنید با ارائه برخی تصاویر منحصر به فرد و محتوای متنی که خودتان نوشته اید، شاخص باشید. از کپی کردن متن توضیحات از سایر فروشگاه ها خودداری کنید! چون چیزی نصیب تان نمیکند. با افزودن توضیحات اختصاصی به گروه ها و صفحه های محصول تان، نه تنها در حال ارائه محتوای بیشتر به موتورهای جستجو به منظور شاخص بودن هستید، بلکه اطلاعات بیشتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورید.

 

4. سرعت لود شدن سایت همیشه مهم است
فرقی ندارد شما چه محصولی میفروشید یا چه خدماتی ارائه میکنید. بازدید کنندگان سایت ها (که در اینجا مشتریان شما هستند) همیشه از بازدید سایت هایی که سریع بارگذاری میشوند لذت میبرند. یک فروشگاه اینترنتی سنگین که با کندی بارگزاری میشود، یکی از دلایل از دست دادن مشتری است. هیچ کس دوست ندارد چند دقیقه در انتظار باز شدن یک صفحه (Loading) منتظر بماند. اگر چه کیفیت عکس محصولات مهم است، ولی نباید حجم ها آنقدر زیاد باشد که مشتری قید صفحه را زده و آن را ببندد. علاوه بر توجه بر حجم صفحات، از کیفیت و سرعت سرور سایت خود نیز مطمئن شوید.

 

5. لینک های داخلی
لینک های داخلی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم هستند. همان لینک هایی که شما در صفحات مختلف درج میکنید و بازدید کننده را به صفحات دیگر سایتتان میبرید. هر زمان که فرصتی برای لینک به یک صفحه محصول به دست آوردید، می بایست این کار را انجام دهید. مثلا محصول جدیدی را در فروشگاه درج کرده اید، در توضیحات میتوانید بگویید این محصول نسبت به فلان محصول (لینک) این تفاوت ها را دارد. البته استفاده از لینک های داخلی می بایست با میانه روی و اعتدال صورت گیرد. از هوش خود بهره بگیرید و برای پیوند دادن به هر واژه کلیدی که با آن روبرو می شوید کاملا فکر کنید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت