روش های افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت و هدایت کردن بازدیدکننده هدفمند به سمت سایت شما، فروش شما را افزایش خواهد داد. گرچه باید این نکته را در نظر داشته باشید که افزایش ترافیک به تنهایی ضامن موفقیت سایت شما نخواهد بود. ترافیک سایت شما زمانی برای شما مفید است که در درجه اول ترافیک هدفمند باشد و در مرحله بعد بتوانید ترافیک سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.

 

روش های افزایش ترافیک سایت

  • سئو : بدون شک بهترین روش افزایش ترافیک سایت استفاده از تکنیکهای سئو است، زیرا این روش در دراز مدت هزینه بسیار کمی دارد و بازدید کننده هدفمند را به سمت سایت شما هدایت می کند، به همین جهت بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

  • تولید رسانه اجتماعی : تولید رسانه اجتماعی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی می توانید بازدید قابل توجهی را به سمت سایت شما هدایت کند. بخصوص اگر از تکنیکهای بازاریابی ویروسی در آن استفاده شود. تولید رسانه اجتماعی موثر می تواند بازدید بسیار مناسبی را به سمت سایت شما هدایت کند.

 

  • تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی روش های بسیار گسترده و زیادی دارد، مانند دریافت بازدید از طریق بنر، لینک های تبلیغاتی، پاپ آپ، لینکهای خبری، برندسازی اینترنتی و… شما بر اساس هدفی که دنبال می کنید می توانید بهترین روش را انتخاب کنید.

 

  • نگهداری بازدیدکنندگان قبلی سایت: قطعا اگر مطالب مفیدی در سایت تولید کنید و از ابزارهای مناسب برای نگهداری بیننده در سایت خود استفاده کنید مانند ایمیل و پیامک، این روش موثرترین روش از بین روش های قبلی است و می تواند به فروش شما نیز کمک بسیار زیادی بکند.

این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه تبلیغات اینترنتی باید نقاط ضعف و مشکلات سایت خود را برطرف سازید و سپس اقدام به افزایش ترافیک سایت بکنید تا بازدهی لازم را از این کار بگیرید. افزایش بازدیدکننده به تنهایی نمی تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند و قبل از این مرحله باید محتوای مناسب، گرافیک مناسب و چیدمان مناسب در سایت خود داشته باشید. کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما هستند و مشاوره های لازم را به شما خواهند داد.

 

کیفیت گرافیک سایت، سرعت لود شدن صفحات و چیدمان سایت به گونه ای که به ساده ترین شکل ممکن کاربر به اطلاعاتی که میخواهد دسترسی پیدا کند و از طرف دیگر رنگبندی سایت او را آزار ندهد. در واقع برای افزایش ترافیک سایت می تواند بر روی دو گروه از مخاطبین برنامه ریزی کرد :

  • بازدیدکنندگان جدید
  • بازدیدکنندگان برگشتی (افرادی که برای بار دوم به بعد به سایت شما مراجعه می کنند)

قطعا هزینه نگهداری بازدیدکنندگان برگشتی کمتر از هدایت بازدیدکنندگان جدید به سایت است. بنابراین حتما بر روی تولید محتوای مناسب و کیفیت سایت خود کار کنید. زیرا در عمل هر چقدر هم از روش های مختلف مانند گوگل و تبلیغ در سایت های دیگر بازدید بگیرید اما نتوانید آنها را حفظ کنید در دراز مدت نتیجه ای نخواهید گرفت.

هرگز به دنبال افزایش بازدید سایت از طریق روش های غیر معمول و فریب آمیز نباشید زیرا نه تنها ارزشی به سایت شما اضافه نخواهد کرد بلکه برای شما هزینه پهنای باند نیز تولید می کند و در دراز مدت نیز هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

هدف های بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی

هدف های بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی باید مشخص و روشن شود تا با بازایابی محتوا کسب و کار اینترنتی تان را رونق دهید و به سود آوری دست پیدا کنید.

شاید بارها و بارها شنیده باشید که گفته باشند محتوا پادشاه است اما این جمله به تنهایی درست نیست حتی اگر شما محتوای عالی برای سایت تان داشته باشید برای تولید و نوشتن محتوا در سایت کسب و کارتان باید اول از هر چیزی اهداف تان را مشخص کنید و بهتر است هدف های بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی تان یاد گرفته و پیاده سازی کنید.

اگر هدف شما از تولید محتوا فروش است باید محتوا هایتان را استراتزیک بنویسید و تماما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و این در صورتی باشد که برای مخاطبین جالب به نظر برسد.وامروز در این مقاله به هدف های بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی می پردازیم.

هدف های بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی

شما در کسب و کار اینترنتی تان باید تولید محتوای منظم و با کیفیت داشته باشید ولی یادتان باشد قبل از اینکه محتوا بنویسید باید حتما هدف تان را از تولید و نوشتن محتوا در سایت تان مشخص کنید.مثلا هدف از تولید محتوا : افزایش بازدید سایت و فروش محصولات ، معروف شدن و . . . از شما به عنوان یک مدیر کسب و کار اینترنتی می خواهیم که این نکات را یاد بگیرید و در کسب و کار اینترنتی تان پیاده سازی کنید.

اهداف بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی

۱ – برقراری ارتباط با مخاطبین و ایجاد اعتماد در آنها

۲ – جذابیت محتوا برای مخاطبین در شبکه ها

۳ – یافتن و رفع کاستی ها در بازاریابی محتوا

۴ – یافتن مشکلات کسب و کار و رفع آنها

۵ – پاسخگویی به اعتراضات مشتریان

۶ – محتوا را به شکل داستان برای مخاطبین تولید کنید.

۷ – وفاداری در مشتریان ایجاد کنید.

۸ – رعایت اصول سئو در تولید محتوا

روش های برقراری ارتباط با مخاطبین و ایجاد اعتماد در آنها

۱ – در تولید محتوا صادق باشید.

۲ – خودتان محتوا بنویسید .

۳ – محتوا را برای رفع نیاز کاربر و ارائه راهکار تولید کنید.

۴ – به نیاز های کاربران در تولید محتوا توجه کنید.

به طور کلی اهداف بازاریابی محتوا در کسب و کار اینترنتی را خدمت شما گفتیم شما با یاد گیری این روش ها و انجام روش های بازاریابی محتوا در سایت کسب و کار اینترنتی تان شاهد تغییرات بسیار زیادی در رشد و توسعه کسب و کارتان خواهید بود.و به شما توصیه می کنم حتما این نکات را رعایت کنید.

 

شما در حین بازاریابی محتوا باید نقاط مثبت و نقاط منفی تان را پیدا کنید و در صدد رفع آن اقدام کنید تا بتوانید بازاریابی محتوا خوبی در کسب و کار اینترنتی تان داشته باشید و با تولید محتوای سئو و بهینه سازی شده در سایت کسب و کارتان نتایج خوبی را در موتور های جستجو بدست بیاوریدو از تولید محتوای منظم و سئو شهرت بسیار زیادی را در بین کاربران اینترنتی بدست بیاورید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت