نکات مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی

در این مقاله به نکات مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی و تکنیک های مهم در بازاریابی محتوا برای سایت های کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت.

در انواع روش های بازاریابی برای کسب و کارها روش بازاریابی محتوا از داغ ترین و اثر بخش ترین روش های بازاریابی می باشد یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش در کسب و کار نیز بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوای مفید و ارزشمند برای سایت کسب و کار اینترنتی تان به صورت منظم در جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتان و ارائه نکات و راهکار ها با مخاطبین کسب و کارتان.

برای اینکه بتوانید بازاریابی محتوا را برای کسب و کارتان انجام دهید باید نکات مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی را جدی بگیرید تا بتوانید بازاریابی محتوا را در کسب و کار اینترنتی تان به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.

نکات مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی

۱ – تولید و انتشار فیلم های مفید و تاثیر گذار

۲ – تولید محتوای مفید و ارزشمند

۳ – تولید و انتشار محتوای منظم

۴ – کمک به مخاطبین با تولید محتوای مفید و اثر بخش

۵ – تولید داستان های جالب و اثر بخش برای مخاطبین

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی تان لازم است که نکات مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کار اینترنتی تان را یاد بگیرید و در کسب و کار اینترنتی تان پیاده سازی کنید تا شاهد نتایج بسیار خوبی در روند کسب و کار اینترنتی تان باشید.

تکنیک های مهم در تولید و انتشار فیلم های مفید و تاثیر گذار

  • فیلم های خودتان را کوتاه و مفید تولید کنید.

  • در ابتدای فیلم تان کسب و کارتان را معرفی کنید.

  • در انتهای فیلم پیشنهاد دنبال کردن فیلم های دیگر داشته باشید.

  • فیلم هایتان را منظم منتشر و به اشتراک بگذارید.

  • در سایت های اشتراک فیلم صفحه داشته باشید.

  • فیلم هایتان برای کاربران اثر بخش باشد.

چگونه تولید محتوای مفید و ارزشمند داشته باشیم ؟

برای تولید محتوای مفید و ارشمند نیاز است که نکات مهم در تولید محتوای مفید و ارزشمند را یاد بگیرید و در تولید محتوای خودتان از آن استفاده کنید تا بتوانید هوشمندانه در کسب و کارتان پیش بروید.

 

نکات مهم و کلیدی در محتوای مفید و تاثیر گذار

۱ – خودتان محتوای سایت کسب و کارتان را بنویسید.

۲ – انتشار و اشتراک گذاری محتوا باید به صورت منظم باشد.

۳ – هرگز محتوا را از سایت های دیگر کپی نکنید.

۴ – محتوای سایت تان را اختصاصی تولید کنید.

۵ – محتوای سئو و بهینه برای سایت تولید کنید.

 

چگونه داستان های جالب و اثر بخش برای مخاطبین تولید کنیم ؟

شما به جای اینکه در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی سایت کسب و کار اینترنتی تان تمرکز کنید بیشتر سعی کنید داستان های مفید و اثر بخش برای مخاطبین تان تولید کنید.

تکنیک های مهم در تولید داستان های جالب و اثر بخش

۱ – داستان های صادقانه تولید کنید.

۲ – از تجربیات موفق خودتان در داستان استفاده کنید.

۳ – در داستان ها از آمار و ارقام موفق کسب و کارتان مثال بزنید.

۴ – در داستان ها از ارتباط صمیمی با کاربر غافل نشوید.

۵ – داستان ها جدید داشته باشید.

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

اگر به دنبال ساده ترین، کوتاه ترین و کم هزینه ترین روش برای فروش و افزایش فروش هستید، باید وارد حوزه ی بازاریابی اینترنتی شوید.

کسب و کارهای دنیای امروزه هر روز به سمت دنیای آنلاین و مجازی سوق پیدا می کند، تا جایی که برای ابتدایی ترین نیازها نیز دست به دامان این فضا می شویم و از این رو مفهوم بازاریابی اینترنتی یا آنلاین روز به روز شکل جدی تری بخود می گیرد.

با توجه به افزایش ابزارها و روش های آنلاین در حوزه ی خرید و فروش، بی شک این مهم از اقبال بالایی نسبت به سایر روش های بازاریابی و فروش  در بین مردم برخوردار شده است.

تا آنجا که بسیاری از افراد تنها با تیکه بر بخش کوچکی از این اقیانوس بزرگ، مثل شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال کانال های تلگرام)، درآمد خوبی به دست آورده اند.

با این تفاسیر، ورود به فضای بازاریابی اینترنتی یکی از الزامات فعلی برای ماندن در میدان رقابت و تضمین فروش با کمترین هزینه و وقت است.

در این مقاله به بررسی بازاریابی اینترنتی به صورت دوره ای و هر هفته یک مقاله در مورد بازاریابی اینترنتی”، ابزارها، روش ها و سایر موارد مرتبط با آن خواهیم داشت . با ذکر این نکته که آغاز بازار یابی اینترنتی با طراحی سایت و حضور در نتایج جستجوی  گوگل است . فراموش نکنیم که استفاده از شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای ایمیل مارکتینگ و… در گام های بعدی گسترش فعالیت های ما در دنیای اینترنت خواهد بود .

 

 

انواع  بازاریابی اینترنتی

 

شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملا پر رنگ‌تر می‌شود در ادامه برخی از انواع بازاریابی اینترنتی را بیان خواهیم کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Marketing)

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی پیامکی (Text Marketing)

بازاریابی وبلاگی (Blog Marketing)

بازاریابی درونگرا یا محتوایی (Content Marketing)

بازاریابی با فکس (Fax Marketing)

بازاریابی در موتور های جستجو مثل سئو (Search Engine Marketing)

بازاریابی موبایلی (App Marketing)

بازاریابی توسط بازی های رایانه ای (In-Game Marketing)

 بازاریابی شبکه ای (Network Marketing)

 

روش های تبلیغات اینترنتی

  1. راه‌اندازی سایت یا پایگاه اینترنتی
  2. استفاده از دامنه‌های مفید
  3. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
  4. ایجاد نمایشگاه اینترنتی
  5. ارسال نامه الکترونیکی( emailmarketing
  6. ایجاد کلوب مشتریان (باشگاه مشتریان)
  7. درج آگهی رایگان و هزینه بر هدفمند تبلیغاتی در آگهی نامه‌های اینترنتی
  8. راه اندازی شبکه های اجتماعی
  9. استفاده از تمام بسترهای بازاریابی اینترنتی موجود برای افزایش فروش

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

ویژگی های بازاریابی اینترنتی

 

•           مناسب برای شرکتهایی که از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند.

•           مناسب برای تمام کسب و کارها

•           افزایش دامنه ی کسب درآمد

•           صرفه جویی در وقت با بازاریابی اینترنتی

•           کاهش زمان انتظار برای دریافت کالاها و خدمات دیجیتالی با بازاریابی اینترنتی

•           شبانه روزی و بی وقفه بودن بازاریابی اینترنتی

•           هزینه کمتر بازاریابی اینترنتی نسبت به سایر روش ها

•           قابلیت ایجاد تغییرات در محصول و خدمات مطابق با زمان حال

•           دسترسی دائم به محصولات و خدمات

•           پاسخ سریع به سوالات مشتریان

•           سفارشات مبتنی بر نیاز مشتری

•           دسترسی تمام کاربران به فروشگاه مجازی

•           کاهش خطاهای انسانی در اخذ سفارش و ارسال  پاسخ

•           امکان توزیع سفارش و فروش برای تک تک مشتریان

•           امکان گزارش گیری از روند بازاریابی اینترنتی در کمترین زمان ممکن (محاسبه نسبت هزینه/درآمد)

 

استراتژی بازاریابی اینترنتی

تحلیل،  بررسی و شخصی سازی بسترهای دیجیتال( تعریف تمام ابزارهای دیجیتال برای هر فرد یا هر شرکت)

اخذ مشاوره های حرفه ای از شرکت های زیر مجموعه در طراحی سایت و سایر ابزارهای اینترنتی

 طراحی وب سایت هدفمند یا ارتقای وب سایت موجود و رعایت استانداردها ی سئو

افـــزایــش بــازدید کنندگان هــدفــمـنداز وب سایت

تبدیل بازدید کنندگان به مشتری

ایجاد یکپارچگی ارتباط بین ابزارهای بازاریابی اینترنتی

دسته بندی : افزایش فروش سایت