نوشتن عنوان های جذاب در سایت کسب و کار اینترنتی

در این مقاله مدیران وب دات کام به نوشتن عنوان های جذاب در سایت کسب و کار اینترنتی و راهکارهای نوشتن عنوان های جذاب در سایت اشاره خواهیم کرد.

یکی از روش های بسیار مهمی که در کسب و کار اینترنتی تان باید رعایت کنید نوشتن عنوان های جذاب در سایت کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی تان است که باید برای مقالات و محصولات کسب و کار اینترنتی تان عنوان های جذاب بنویسید زیرا نوشتن عنوان های جذاب انگیزه زیادی را در کاربران برای مطالعه مقاله شما ایجاد خواهد کرد و کاربران زیادی ترغیب خواهند شد تا مقاله سایت کسب وکار اینترنتی شما را مطالعه کنند و در خواندن مقالات دیگر همراه شما باشند و نرخ بازدید سایت کسب و کار اینترنتی شما بالا می رود به این ترتیب روی نتایج ورودی گوگل تاثیر فراوانی دارد.

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت و افزایش فروش محصولات و خدمات کسب وکار اینترنتی این است که شما عنوان های جذاب برای معرفی خدمات و محصولات خودتان بنویسید تا کاربران رغبت زیادی برای سفارش محصولات و خدمات شما پیدا کنند.

 

عنوان مهمترین بخش برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات کسب و کار اینترنتی شماست و زمانی تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات کسب  کار اینترنتی شما اثر بخش می شود که عنوان های جذاب و اثر بخش برای کاربران سایت تان بنویسید.

اگر عنوان مقالات و محصولات کسب و کار اینترنتی شما جذاب نباشد کاربران انگیزه ای برای خواندن مقاله و توضیحات محصولات و خدمات شما را ندارند شما اگر خودتان باشید قطعا مقاله و پستی را مطالعه می کند که عنوان جذاب داشته باشد و شما را به خواندن بیشتر ترغیب و تشویق می کند.

معیار های نوشتن عنوان های جذاب در سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – آیا عنوان بزرگ ترین نیاز و مشکل مشتریان شماست.

۲ – هر گز از عنوان های ابهام‌ برانگیز، خنده‌دار استفاده نکنید.

۳ – در نوشتن عنوان از واژه های قدرتمند استفاده کنید.

۴ – عنوان را به گونه ای بنویسید که مشتری احساس کند واقعا برای او نوشته اید.

۵ – شکل بندی مناسبی برای نوشتن عنوان هایتان داشته باشید.

۶ – عنوان باید به گونه ای باشد که علایق خواننده را تحریک کند.

۷ – عنوان نوشته شما باید واضح و مشخص باشد.

۸ – عنوان نوشته شما باید دقیق و مشخص باشد.

۹ – عنوان نوشته باید برای مخاطب باور کردنی باشد.

تکنیک های مهم در نوشتن عنوان های جذاب در سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – سرعت دستیابی به نتایج با محصول و خدمات تان برای مخاطب با آمار و ارقام دقیق مشخص کنید.

۲ – میزان نتایج قابل پیش بینی را با اعداد بنویسید.

۳ – نتایج محصولات و خدمات خودتان با رقبای کسب و کار اینترنتی تان مقایسه کنید.

۴ – نتیجه بدست آمده از محصول و خدمات تان را برای مشتری توضیح دهید.

۵ – نتایج محصولات و خدمات تان را به افراد معروف و سرشناس ربط دهید.

۶ – نتیجه محصول تان را به سوال تبدیل کنید.

۷ – اطلاعات دقیق و مشخصی را برای بیان نتایج ارائه دهید.

۸ – داستانی از موفقیت شخصی خودتان از محصولات و خدمات تان بنویسید.

۹ – نتیجه محصول و خدمات تان را به صورت قبل از استفاده و بعد از استفاده از محصول بنویسید.

۱۰ – روی جدید بودن محصولات و خدمات تان تاکید داشته باشید.

۱۱ – طرز فکر مشتریان کسب و کار اینترنتی تان را زیر سوال ببرید.

بدست آوردن وفاداری مشتریان در کسب و کار اینترنتی

بدست آوردن وفاداری مشتریان در کسب و کار اینترنتی یکی از مقوله های مهم موفقیت در کسب و کار اینترنتی است که برای جذب مشتریان وفادار لازم و ضروری است.

وفادار کردن مشتریان به کسب و کار اینترنتی تان بستگی به ارائه خدمات و محصولات اثر بخش و مفید شما دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید یادتان باشد بدست آوردن وفاداری مشتریان در کسب و کار اینترنتی کار بسیار سهل و غیر ممکنی نیست بلکه کاری ساده و بسیار راحت است که باید به نکات مهم در بدست آوردن وفاداری مشتریان توجه زیادی داشته باشید و تکنیک های مهم در بدست آوردن وفاداری مشتریان کسب و کار اینترنتی را در سایت تان رعایت کنید.

طبق بررسی های انجام شده بیش از ۵۰ پنجاه درصد مشتریان کسب و کارهای اینترنتی حاضر هستند ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه بیشتری در جهت بدست آوردن نام تجاری پرذاخت کنند و این کار قبل از اینکه به نام تجاری دیگری روی بیاورند صورت می گیرد و یادتان باشد بدست آوردن وفاداری در مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در بعضی کسب و کارهای اینترنتی افزایش ۵ پنج درصدی در وفا داری مشتریان باعث شده ۹۵ درصد سود آوری برای آن کسب و کار اینترنتی به همراه داشته باشد.

ویژگی های مشتریان وفا دار در کسب و کار اینترنتی

۱ – مشتریان وفا دار برند های تجاری دیگر را هرگز استفاده نمی کنند.

۲ – مشتریان وفا دار فقط محصولات و خدمات نام تجاری شما را می خواهند.

۳ – مشتریان وفادار نام تجاری شما را به دیگران پیشنهاد می دهند.

۴ – مشتریان وفادار برای نام تجاری شما حاضرند مبلغ زیادی را حتی پرداخت کنند.

۵ – مشتریان حاضرند زمان بیشتری را برای نام تجاری شما صرف کنند.

بدست آوردن وفاداری مشتریان در کسب و کار اینترنتی بستگی به نوع محصولات و خدماتی دارد که شما در وب سایت تان به مشتریان ارائه می کنید اگر کسب و کارهای اینترنتی موفق رقیب را بررسی کنید متوجه می شوید که نوع ارائه خدمات و محصولات آنها چگونه است و اگر روش های خودتان را در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان در کسب و کار اینترنتی تان عوض کنید شاهد نتایج خیلی خوبی در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خودتان خواهید بود و یادتان باشد قبل از اینکه روش های ارائه خدمات و محصولات تان را عوض کنید باید در این زمینه تحقیق کنید و تعدادی از کسب و کارهای موفق و پولساز را بررسی کنید و روش های مثبت و اثر بخش آنها را در ارائه محصولات و خدمات برای خودتان انتخاب کنید و بر کیفیت آن بیفزاید.

 روش های بدست آوردن وفاداری مشتریان در کسب و کار اینترنتی

۱ – ارائه خدمات و محصولات متناسب با رفع نیازهای مشتریان در کسب و کار اینترنتی تان.

۲ – نوشتن مقالات آموزشی مفید و اثر بخش برای کاربران.

۳ – ارتباط مدام و صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی

۴ – اطلاع رسانی به کاربران برای زمان انتشار مقالات وب سایت

۵ – اطلاع به کاربران قبل از انتشار محصولا و خدمات جدید در وب سایت

۶ – پاسخ گویی سریع و مناسب به سوالات و نظرات کاربران سایت

۷ – در فرآیند های نوشتن مقالات و ارتباط با کاربران صمیمانه با کاربران تان در ارتباط باشید.

۸ – ارائه کد تخفیف ویژه فروش محصولات و خدمات سایت کسب و کار اینترنتی تان

دسته بندی : افزایش فروش سایت