یک فاجعه ی بزرگ در فروشگاه اینترنتی شما!می مانید یا جایتان را به دیگری می دهید؟

به نظر شما بزرگترین فاجعه در فروشگاه اینترنتی چه می تواند باشد؟
خب بگذارید کارتان را راحت کنم و سوال را چند گزینه ای کنم!

1-نداشتن محصولات به روز
2-رعایت نکردن UI و UX مناسب(UI رابط کاربری و UXتجربه ی کاربری است.)
3-بازاریابی و تبلیغات نکردن
4- هیچ کدام.

جواب هیچ کدام است.چون جواب هایی مشابه پاسخ های بالا احتمالا به ذهن همه افراد می رسد. و وقتی که شما یک مشکل را بشناسید به دنبال راه حل آن می روید و بالاخره برای رفع آن کاری انجام می دهید.معمولا ما از جایی ضربه می خوریم که نمیدانیم!

هر چند که تمامی موارد بالا مهم هستند و حتما باید رعایت کنید اما هیچ کدام از آن ها مثل موردی که الان با شما در میان می گذارم قاتل بقای فروشگاه های اینترنتی نبوده است.(چه فروشگاه های نوپا و چه فروشگاه های قوی و قدیمی)

بزرگترین سرمایه و بزرگ ترین تهدید برای فروشگاه شما افرادی هستند که با شما برای رشد و توسعه ی فروشگاهتان همکاری می کنند.
چه صاحب یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس باشید و چه مالک یک فروشگاه قدیمی و موفق،حتما می دانید که شما به تنهایی نمی توانید صفر تا صد کارهای یک فروشگاه اینترنتی موفق را انجام دهید.و لازم است که با افرادی قرارداد ببندید که بخشی از این کارها را برای شما انجام دهند.

به عنوان مثال افرادی را می خواهید که برای شما تولید محتوا کنند.

افرادی را می خواهید که سئوی سایتتان را بر عهده بگیرند.

برای مدیریت تلگرام و اینستاگرام خود به افرادی نیاز دارید.
و…

اما مشکل از اینجا شروع می شود که اغلب کارفرماها به دنبال بستن قرارداد با افرادی هستند که کاری را با کمترین حقوق ممکن انجام دهند.هرچند که ظاهرا این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود اما در واقع مدتی بعد از این کار شاهد ورشکستگی این شرکت ها هستیم.(هر چند که در برخی شرکت ها می بینم افرادی استخدام می شوند که کارشان روزنامه خواندن و وقت گذرانی است ولی  حقوق بسیار زیادی هم می گیرند.)

پیشنهاد می کنم که در انجام هر کاری سعی کنید از درجه یک ها و بهترین ها استفاده کنید.

با درجه یک ها کار کنید!

ممکن است بپرسید یعنی چه؟پاسخ این است که در هر حوزه ای که می خواهید پیشرفت کنید باید سعی کنید از بهترین های همان حوزه استفاده کنید.

اگر می خواهید فروشگاهتان را باز طراحی کنید از بهترین طراح های فروشگاه استفاده کنید.
اگر می خواهید ویدئو تبلیغاتی بسازید با درجه 1 های ساخت ویدئو همکاری کنید.
اگر می خواهید بازاریابی کنید از درجه یک های همان حوزه استفاده کنید.

همچنین مشاهده کنید:  چرا استفاده از صفحه فرود در فروشگاه اینترنتی معجزه می کند؟

افرادی که به این نکته توجه نمی کنند راه خودشان را می روند و بعد از مدتی خبر ورشکستگی فروشگاهشان به گوش می رسد.وقتی که علت را بررسی می کنید می گویند هزینه ی حقوق و بیمه ی کارمندان و … بیشتر از درآمد بود و ورشکست شدیم.

وقتی که به آن ها می گوییم چرا به جای استفاده از افراد درجه1 از افراد ناشی استفاده کردید؟می گویند افراد حرفه ای حقوق زیادی می گیرند!زیادی گران هستند!!
بزرگ ترین فاجعه همین است.چون خیلی از ما نمی دانیم که بهترین ها(درجه یک ها)همیشه رایگان هستند.

وقتی که یک متخصص حرفه ای ماهی 20 میلیون تومان از شما حقوق می گیرد،اما فروش فروشگاهتان را 100 میلیون بیشتر می کند آیا این فرد رایگان نیست؟آیا زیاد پول گرفته است؟
قطعا نه! پس چرا امثال این کارآفرین شکست خورده چنین اشتباه بزرگی می کنند؟

زمانی که کارمندان متوسط و ضعیف را استخدام می کنید نمی دانید که ضرری که این ها به شرکت و فروشگاه اینترنتی شما می زنند خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید.

آیا می دانستید:هزینه ی میانگین استخدام نا مناسب حدود 6 تا 15 برابر درآمد سالانه ای است که به آن فرد می دهید؟

احتمالا الان به خوبی می دانید که چرا برخی از شرکت ها که زمانی جزو موفق ترین ها بوده اند، الان ورشکسته می شوند.

کسب و کارتان به اندازه ی آدم هایی خوب خواهد شد که استخدام می کنید تا به شما ملحق شوند.

اگر از کارآفرینان و افراد موفق بپرسید اغلب آن ها یک صدا به شما خواهند گفت که موفقیت آن طرف دیوار ریسک است.تا وقتی که قاطعانه وارد عمل نشوید،تصمیم نگیرید و ترستان را کنار نگذارید وضعیت هیچ تغییری نخواهد کرد.اگر از هزینه کردن برای پیشرفتتان بترسید هیچ گاه بزرگ نمی شوید.

تا زمانی که نکارید درو نمی کنید.موفقیت تصادفی و شانسی به دست نمی آید.تا بهای چیزی را پرداخت نکنید موفق نمی شوید.

اجازه دهید که یک جمله از زبان استیو جابز برایتان بگویم:

درجه یک ها،درجه یک ها را استخدام می کنند(شرکت هایی مثل اپل،گوگل و …)و درجه دو ها،درجه سه ها را.ما در شرکت اپل فقط درجه یک ها را می خواهیم.
پیشنهاد می کنم به جای اینکه به ساعت کاری حقوق دهید به بازدهی و نتیجه ی کار حقوق بدهید.

مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی

مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی از فرآیند های مهم بازاریابی برای محصولات و خدمات کسب و کار اینترنتی موفق و پولساز است که باید به آن توجه کرد.

هر بازاریاب اینترنتی باید مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی را داشته باشد و اگر برای شروع اطلاعات و مهارت های بازاریابی اینترنتی را ندارد اصلا نباید نگران باشد و خودش را محدود کند زیرا می تواند از منابع آموزشی خیلی خوبی استفاده کند و با این مهارت های مهم بازاریابی آشنا شود و با مطالعه و تحقیق و کسب تجربه و آزمون خطا مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار فرا بگیرد.

مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی

مهارت های بازاریابی اینترنتی مهارت های اولیه و ضروری برای شروع بازاریابی اینترنتی می باشد که باید هر بازاریابی با آن آشنایی داشته باشد تا بتواند در کسب وکار اینترنتی اش موفقیت های بسیار زیادی بدست بیاورد.

من در این مقاله مدیران وب دات کام به مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی اشاره خواهم کرد یادتان باشد ضمن یادگیری این روش ها حتما مطالعات و بررسی های خودتان را بیشتر کنید تا راحت تر بتوانید اطلاعات بیشتری بدست بیاورید تا در فرآیند بازاریابی اینترنتی هرگز دچار مشکل نشوید و به راحتی بتوانید برای کسب و کار اینترنتی تان بازاریابی کنید.

مهمترین مهارت های لازم برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی

۱ – تجزیه و تحلیل دقیق داده ها و رقبای کسب و کار اینترنتی

۲ – توانایی کار تیمی و طراحی استراتژی برای تیم

۳ – واکنشگرا کردن سایت برای موبایل

۴ – سئو و بهینه سازی وب سایت

۵ – بازاریابی محتوایی برای کسب و کار اینترنتی

۶ – ارتباط صحیح و مستمر با کاربران سایت

۷ – افزایش مطالعات و تحقیقات در حوزه کاری

۸ – استفاده از ایمیل مارکتینگ برای معرفی و فروش محصولات

 

چگونه باید رقبای کسب و کار اینترنتی را تجزیه و تحلیل کنیم ؟

۱ – وب سایت کسب و کار اینترنتی آنها را بررسی کنید.

۲ – رتبه وب سایت آنها را بررسی کنید.

۳ – میزان فعالیت های آنان در شبکه های اجتماعی آنالیز کنید.

۴ – محتوای سایت آنها مورد بررس قرار دهید.

۵ – سئو و بهینه سازی وب سایت آنها را مطالعه کنید.

بررسی رقبا در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم و ضروری است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید باید رقبای موفق در کسب و کار اینترنتی تان را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را آنالیز کرده و سعی کنید بهترین و اثر بخش ترین راهکار را بر اساس آنالیز رقبا در وب سایت کسب و کار اینترنتی تان به کاربران ارائه کنید.

چگونه بازاریابی محتوایی برای کسب و کار اینترنتی انجام دهیم ؟

بازاریابی محتوایی فقط تولید محتوا نیست ! بلکه تولید بر اساس چار چوب های مشخص است که در اینجا چار چوب های مهم برای تولید محتوا برای بازاریابی محتوایی گفته می شود.

۱ – محتوا را براساس موضوع کسب و کار اینترنتی تان تولید کنید.

۲ – محتوا را بر اساس نیاز کاربران بنویسید.

۳ – محتوایی که خودتان تولید کنید ارزشمند تر است.

۴ – محتوای تولید شده را منظم در وب سایت منتشر کنید.

۵ – اشتراک گذاری محتوای تولید شده را فراموش نکنید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت