قوانین ساختارهای لینکی گوگل (خرید و فروش لینک نوفالو)

ایجاد بک لینک چه شرایط و ضوابطی دارد؟ خرید و فروش لینک نوفالو و تبلیغات چگونه باید انجام شوند؟ بهترین روش برای به دست آوردن بک لینک چیست؟ برای دریافت پاسخ های خود با ما همراه باشید.
لینک‌هایی که برای تغییر و دستکاری PageRank (رتبه صفحه) یا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل ایجاد شده‌اند، ممکن است بخشی از یک طرح تبلیغی و در نتیجه نقض دستورالعمل‌های وب سایت گوگل باشد. این هدفمند سازی نادرست، شامل هر گونه رفتاری است که با دستکاری لینک‌ها به سمت سایت شما یا ایجاد لینک‌های خروجی از طرف سایت شما به سمت سایت‌های دیگر بوجود آمده است.

قوانین ساختارهای لینکی گوگل (خرید و فروش لینک نوفالو)

لینک سازی به سمت سایت خود (بک لینک)

در زیر نمونه‌هایی به نمونه‌هایی از طرح‌های لینکی (link schemes) که می‌تواند رتبه‌ی سایت شما را در نتایج جستجو منفی کند اشاره خواهیم کرد:
  • خرید یا فروش لینک‌هایی که PageRank را منتقل می‌کنند. این موضوع شامل مبادله پول برای لینک‌ها یا پست‌هایی است که حاوی لینک هستند. مبادله کالا یا خدمات برای لینک‌ها، یا ارسال یک محصول “رایگان” در عوض نوشتن محتواییی درباره آن و درج یک لینک در آن نیز جزو همین ترفند اشتباه می‌باشند.
  • تبادل بیش از حد لینک‌ها (“به من لینک کن تا به تو لینک کنم”) و یا وجود صفحات خاص در یک سایت شراکتی منحصرا با هدف لینک سازی
  • کمپین بازاریابی در مقیاس بزرگ یا کمپین‌هایی که توسط مهمان در آن پست گذاشته می‌شود و داری لینک‌های متنی (anchor text) اشباع شده از کلمات کلیدی است.
  • استفاده از برنامه‌های خودکار یا یک سرویس برای ایجاد لینک به سایت خود

لینک سازی به سمت سایت دیگران (تبلیغ)

علاوه بر این، ایجاد لینک‌هایی که توسط صاحب سایت در صفحه قرار نگرفته یا مجاز نمی‌باشد و یا به عنوان لینک‌های غیرعادی شناخته می‌شود، می‌تواند نقض دستورالعمل‌های گوگل باشد. چند مثال معمول از لینک‌های غیر طبیعی که ممکن است دستورالعمل‌های گوگل را نقض کنند، به شرح زیر است:

  • تبلیغات متنی که باعث تبادل PageRank می‌شود.
  • تبلیغات خبری یا تبلیغات بومی که طی آن، در ازای مقالاتی که حاوی لینک‌های تبادل PageRank هستند، مبلغی دریافت می‌شود.
  • لینک کردن متعدد و هدفمند کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی پشتیبان در متن مقالات یا خبر‌ها به سمت سایر سایت‌ها.
  • دایرکتوری کم-کیفیت یا بوکمارک کردن لینک‌های سایت.
  • لینک‌های اشباع شده از کلمات کلیدی، لینک‌های پنهان، یا لینک‌های تعبیه شده در ویجت‌ها که به سمت سایت‌های متنوع زده شده اند.
  • ایجاد لینک‌های متعدد و متنوع در فوتر صفحه یا الگو‌های طراحی سایت‌های متنوع.
  • لینک‌هایی که در بخش کامنت گذاری یا فروم‌ها با هدف بهینه سازی سایت قرار داده می‌شوند.
این نکته را در نظر داشته باشید که لینک‌های تبلیغاتی پی-پی-سی (پول در ازای کلیک یا تبلیغات کلیکی) [PPC: pay-per-click] که باعث انتقال PageRank نمی‌شوند، ناقض دستورالعمل‌های گوگل نیز نیستند. این همان خرید و فروش لینک‌ نوفالو است. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید از انتقال PageRank جلوگیری کنید:
  • اضافه کردن ارتباط نوفالو rel=”nofollow” به تگ “<  a  >”.
  • ریدایرکت کردن لینک‌ها به یک صفحه واسطه که با استفاده از فایل robots.txt برای موتور‌های جستجو مسدود شده است.

نتیجه گیری آخر در مورد خرید و فروش لینک نوفالو

بهترین راه برای ایجاد لینک‌های مفید به سمت وبسایت خود، تولید محتوای با کیفیت و مرتبط است که به صورت طبیعی در پهنای وب به شهرت و محبوبیت برسد. همه چیز باید در جهت تولید محتوا باشد: لینک‌هایی که به سمت یک محتوای خوب زده می‌شوند، مانند یک رای هستند و هر چه محتوی شما با کیفیت‌تر باشد، شانس دیده شدن آن در پهنای وب بیشتر بوده و احتمال این که فردی به سمت محتوای شما لینک کند، افزایش می‌یابد.
 قوانین ساختارهای لینکی گوگل (خرید و فروش لینک نوفالو)

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی

در نحوه نوشتنرپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه کرد که  متن تهیه شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغات شما جهت گیری داشته باشد .در واقع متن تهیه شده رپورتاژ اگهی نباید بصورت مستقیم محصول و یا خدمات شما را معرفی نماید در صورت ایجاد چنین رپورتاژ اگهی خواننده متوجه میشود که قصد شما از متن ارائه شده صرفا تبلیغات بوده است . سعی کنید متن رپورتاژ اگهی خود را  بصورتی منتشر کنید که خواننده ذهنیت تبلیغاتی را از برند شما دور کند  بهترین رپورتاژ , رپورتاژی است که بصورت غیر مستقیم هدف تبلیغاتی شما را به  کاربر برساند . پس با چنین فرضیتی میتوانید گام موثری در انتشار  یک رپورتاژ آگهی با متن تبلیغاتی غیر مستقیم  بردارید .

در رپورتاژ نگارش شده سعی نمایید نکته های کلیدی و آموزشی را در اختیار کاربر از حیطه کاری خود قرار دهید . این موضوع باعث خواهد شد که کاربری که متن شما را مطالعه می نماید رپورتاژ اگهی شما را به عنوان یک مطلب مفید بداند و این خود باعث خواهد شد شما در ذهن کاربر باقی بمانید .

دومین گام برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق , نوشتن یک تیتر جذاب است .  پس شما این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن تیتر جذاب و زیبا باعث جذب کاربران زیادی برای مطالعه خبر شما خواهد شد .

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی

سومین گام در نوشتن یک رپورتاژ آگهی موفق داشتن تبلیغی مخفی و بارز در خبر آگهی شماست . همیشه برای نوشتن یک رپورتاژ موفق این نکته را در نظر بگیرید که تبلیغ شما باید بصورت زیرکانه و مخفی در رپورتاژ مطرح شود . پس بصورت زیرکانه و مخفی از قرار دادن لینک یا نام مجموعه خود در رپورتاژ سعی کنید خود را به مشتری به عنوان منبع این خبر و مطلب مفید معرفی نمایید.

نحوه لینک گذاری در رپورتاژ اگهی

یکی از بهترین کاربردهای رپورتاژ آگهی ایجاد بک لینک دائمی برای وبسایتمان است پس سعی کنید لینک گذاری را طوری انجام دهید که بعداً پشیمان نشوید.

رپورتاژ اگهی

  •  یادتان باشد بیشتر، بهتر نیست پس سعی نکنید رپورتاژ آگهی خود را غرق در لینک کنید. پیشنهاد ما حداقل ۳ و حداکثر ۵ لینک است.
  • لینک ها را بر روی تمام صفحات مهم وبسایتتان پخش کنید.( صفحه اصلی سایت حتماً جزء لینک های رپورتاژ باشد)
  • لینک هایی را درج کنید که از ثبات و اهمیت آنها در آینده کسب و کار خود مطمئن باشید ( صفحاتی که احتمال حذف شدن به هر دلیلی نداشته باشند)
  • لینک هایی را انتخاب کنید که بر روی حوزه تخصصی کسب و کارتان متمرکز است (صفحات جانبی خارج از تمرکز وبسایت را لینک نکنید)
  • در انتخاب آنکرتکست‌ها سعی کنید تنوع به خرج دهید و از ابزارهایی مانند گوگل ترند برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی استفاده نمایید.

نکات مهم برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ آگهی:

  • سعی کنید قبل از انتشار رپورتاژ آگهی در خصوص محدودیت های زمانی رپورتاژ آگهی در وبسایت مقصد مطمئن شوید. رپورتاژ اگهی در سایت پارس نیل بصورت دائمی می باشد . و با انتشار رپورتاژ اگهی در سایت پارس نیل میتوانید از بک لینک های دائمی بهره مند شوید .
  • در هر وبسایت ضرورتی به انتشار بیشتر از یک رپورتاژ آگهی وجود ندارد مگر اینکه وبسایت مورد نظر شما برای چند موضوع کلیدی در جایگاهی ایده آل باشد و شما قصد رقابت در آن موضوعات را داشته باشید.
  • در صورت تمایل به انتشار چندین رپورتاژ آگهی سعی کنید محتوای تبلیغاتی منحصر به فردی را برای هر سایت آماده کنید تا علاوه بر تنوع محتوا بتوانید ثبات بهتری برای کلمات کلیدی و صفحات مدنظرتان انتخاب کنید.
  • از مدیر وبسایت بخواهید که رپورتاژ آگهی شما را در صورت امکان در دسته بندی مرتبط و با برچسب های مرتبط منتشر کند.
  • از دیده شدن رپورتاژ آگهی خود حتی برای چند ساعت (اگر چند روز باشد که چه بهتر) در صفحه اصلی وبسایت مقصد مطمئن شوید.
  • حتماً از چند تصویر گیرا و کاربردی در متن رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید.

به همین سادگی با رعایت نکات فوق شما میتوانید یک رپورتاژ آگهی یا خبر آگهی موفق را به انتشار برسانید .

برای انالیز سئو وبسایت نیاز به ابزار های حرفه ای دارید  که قسمت های مختلف وبسایت را تجزیه و تحلیل کند. ابزار های زیادی در وب برای انالیز سئو وجود دارند اما باید ابزار هایی را انتخاب کنید که بیشترین اطلاعات و همینطور دقیق ترین اطلاعات را در اختیار وبسمتر قرار دهد.
برای شناسایی علایق کاربران و برای بازاریابی محتوا و برای تعیین استراتژی جهت رشد کسب و کارتان نیاز به ابزار های دقیقی دارید و ما در این بخش  هشت ابزار  برتر انالیز سئو سایت را معرفی میکنیم.

انالیز سئو

ابزار Google analytics

ابزار گوگل انالیتیکس یک ابزار انالیز بازدیدکنندگان وبسایت است

انالیز سئو با گوگل انالیتیکس

که توسط وبمستران و برای بازاریابان بکار گرفته میشود. با استفاده از این ابزار میتوانید  رفتار کاربران خودرا انالیز کنید و علایق انهارا شناسایی کنید. این ابزار ارزشمند اطلاعاتی نظیر میزان بانس ریت یا تعامل کاربران شما  , میزان زمان ماندگاری افراد در وبسایت ,  , صفحاتی که کاربران شما از ان بازدید کرده اند و… در اختیار شما قرار میدهد.
این ابزار توسط شرکت گوگل ساخته شده است و قابل اطمینان ترین ابزار برای انالیز سئو  میباشد.

جهت اتصال این ابزار به  وردپرس میتوانید از افزونه Better Google Analytics استفاده کنید. این افزونه رایگان میباشد و با استفاده از این افزونه نیاز به تغییر ای پی ندارید و به راحتی میتوانید اطلاعات کاملی در پنل ادمین وردپرس داشته باشید.

ابزار SEO SiteCheckup

سئو سایت چک اپ یک ابزار حرفه ای رایگان است و با فاکتور هایی که دارد وبسایت شمارا انالیز و بررسی میکند و یکسری پیشنهاد و یکسری خطاها و همین طور یکسری عملکرد های خوب وبسایت شمارا گزارش میکند تا سئوی سایت خودرا بهینه کنید.

این ابزار رایگان است. این ابزار با فاکتور هایی مثل تگ ها و همینطور سرعت وبسایت و بک لینک ها خطاهای وبسایت شمارا را بررسی میکند و همینطور نقات قوت وبسایت شمارا نیز در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این ابزار هرچه سریعتر سئوی وبسایت خودرا بهینه کنید.

ابزار Google Search Consol

گوگل سرچ کنسول (گوگل وبسمتر تولز سابق ) یکی دیگر از ابزار های انالیز سئو   میباشد که برای وبمستران ساخته شده است. این ابزار  با ارائه امار های دقیقی مانند تعداد واقعی بازدید کنندگان وبسایت ,  نحوه ورودی کاربران به وبسایت , کلمه کلیدی که کاربران شما جستجو کرده اند و وارد وبسایت شده اند , جایگاه وبسایت شما در کلمات کلیدی ,  خطاهای وبسایت نظیر خطای 404  گزارش میکند  و با استفاده از این گزارشات میتوانید وبسایت خودرا بهبود ببخشید. انالیز وبسایت با گوگل سرچ کنسول

ابزار gtmetrix

همانطور که میدانید سرعت وبسایت یکی از عاملان بهینه سازی سئو میباشد و هر چقدر که سرعت بارگذاری سایت بالا باشد سئوی بهینه ای دارید.
ابزار gtmetrix یکی از ابزار های انالیز سرعت وبسایت میباشد که یکی از پرطرفدار ترین ابزار های انالیز سئو در ایران میباشد که این ابزار توسط شرکت گوگل و یاهو توسعه داده میشود. این ابزار با استفاده از  فاکتور هایی که دارد وبسایت شمارا از نظر سرعت انالیز میکند و بخش هایی  که در سرعت تاثیر دارند و باید بهینه شوند تا سرعت افزایش یابد را لیست میکند. با استفاده از این ابزار به راحتی میتوانید بخش های مختلفی که در سرعت سایت تاثیر دارند را بهینه کنید و شاهد افزایش چشمگیر سرعت وبسایت باشید.انالیز سرعت سایت با جی تی متریکس

ابزار Meta Tag Analyzer

متاتگ ها بخش های ضروری هستند که باید در سئوی سایت از نظر قالب سایت مورد بررسی قرار داده شوند و تمام تگ های ضروری باید در کد های قالب قرار داده شوند. متا تگ ها تگ های هستند که در قالب قرار میگیرند و به توصیف صفحات که معمولا با قرار دادن کلمه کلیدی اینکار انجام میشود میپردازند. ابزار متاتگ انالیزر یکی از قدرتمند ترین ابزار های سئو هست که به بررسی متاتگ های ضروری وبسایت میپردازد. با استفاده از این ابزار میتوانید متاتگ های خودرا برای موتور های جستجو بهینه کنید.

ابزار انالیز متاتگ

 ابزار woorank

ابزار وورنک که محبوب ترین ابزار انالیز عمیق وبسایت ها میباشد با استفاده از بیش از 70 فاکتور  به بررسی سئوی سایت , سئوی محتوا ,  کاربری بودن وبسایت , بازدیدکنندگان , شبکه های اجتماعی یا همان سوشال ها , بک لینک ,  نسخه نمایش برای موبایل  و اصول امنیتی وبسایت  را مورد بررسی قرار میدهد. وورنک تقریبا رایگان است و در نسخه رایگان ان میتوانید تنها یک وبسایت در روز را انالیز کنید.

انالیز وبسایت با ابزار وورنکابزار ahref

ابزار ahref  توسط پارامتر های که دارد به بررسی وبسایت و بررسی بک لینک ها میپردازد.  این ابزار قابل اعتماد اطلاعات بسیار دقیقی در مورد بک لینک ها در اختیار شما قرار میدهد و همچنین از اخرین لینک های که به وبسایت شما داده شده است و  همینطور رشد بک لینک ها  را به وبمستر گزارش میکند. این ابزار  به انالیز عمیق وبسایت ها میپردازد و تمامی فعالیت های یک وبسایت برای بهینه سازی سئو نیز مشخص میکند تا از فعالیت های رقبایتان نیز اشنایی داشته باشید.!

ابزار ahref

ابزار opensite explorer

وبسایت moz یکی از قابل اعتماد ترین و قدیمی ترین های سئو میباشد که ابزار open site explorer را نیز  توسعه داده است. این ابزار با استفاده از پارامتر های که دارد وبسایت را انالیز میکند و امتیازاتی برای دامین اتوریتی ( اعتبار وبسایت ) پیج اتوریتی ( اعتبار صفحه ) را  نمایش میدهد. با استفاده از این ابزار میتوانید اعتبار صفحات رقیبانتان را بررسی کنید و وبسایت خودرا نیز با رقیبانتان مقایسه کنید و از میزان سختی بودن در صفحه اول کلمه کلیدی مورد نظرتان مطلع شوید. علاوه برای opensite explorer وبسایت moz یک ابزار دیگری به نام keywordexplorer نیز دارد که با استفاده از این ابزار نیز میتوانید  از میزان ارزش بودن در ان کلمه کلیدی  مطلع شوید.ابزار open site explorer

ابزار google trend

ابزار گوگل ترند یک ابزاری است که ترند یا روند جستجو در سال هایی که شما مشخص میکنید را نمایش میدهد. این ابزار امار بیشترین سرچ عبارت مورد نظر در شهر و کشور هارا نیز مشخص میکند و یک امار از پیشرفت جستجو را در اختیار وبمستر قرار میدهد. این ابزار اطلاعاتی در مورد تعداد سرچ ندارد اما با استفاده از این ابزار میتوانید میزان علاقه مندی افراد را مشخص کنید و در مورد اون عبارت تولید محتوا کنید . در رابطه با کلماتی که پیشرفت بسیار بالایی داشتند سرمایه گزاری در مورد ان کلمه مناسب است. در تصویر زیر  ترند دو عبارت جوملا و وردپرس را مقایسه کردیم.انالیز سئو با گوگل ترند

دسته بندی : افزایش فروش سایت