ساخت یک محصول موفق در کسب و کار اینترنتی

ساخت یک محصول موفق در کسب و کار اینترنتی خدمتی است که شما باید در کسب و کار اینترنتی تان ارائه کنید و بعد از ساخت یک محصول موفق و اثر بخش بازاریابی اینترنتی شروع می شود.

در کسب و کار اینترنتی تان شما قرار است تجربیات و تخصص تان را به دیگران یاد بدهید و نیاز های آنها را برطرف کنید برای اینکار می توانید آموزش های خودتان را آماده و در قالب یک محصول آموزشی موفق ، مفید و تاثیر گذار تهیه و در وب سایت تان برای کاربران ارائه کنید تا علاقمندان بتوانند از این محصول شما استفاده کنند.

چگونه یک محصول موفق برای کسب و کار اینترنتی ام بسازم ؟

قبل از ساخت محصول موفق در کسب و کار اینترنتی تان شما باید با مطالعه و جمع بندی کردن محتوای مرتبط با آموزش تان آنها را دسته بندی و ویرایش کنید و پس از آماده شدن محتوا باید محتوای خودتان را در قالب فرمت های : آموزش های ویدیویی ، آموزش های صوتی ، آموزش های کتاب الکترونیکی آماده و آنالیز کرده و پس اینکه آموزش تان را آنالیز کردید آن را به کاربران ارائه دهید تا ساخت یک محصول موفق در کسب و کار اینترنتی را تجربه کنید.

ساخت یک محصول موفق در کسب و کار اینترنتی

یادتان باشد در ساخت محصول برای کسب و کار اینترنتی تان به سادگی از کنار این موضوع رد نشوید زیرا با ساخت محصولات موفق و اثر بخش برند کسب و کارتان را با همه معرفی کنید و در عین حال کسب و کارتان را جهانی معرفی کنید و این در حالی است که بسیاری از کسب وکار های اینترنتی اصلا به این موضوع توجهی ندارند به همین دلیل است که در برند سازی بسیار ضعیف عمل می کنند یا کسب و کار اینترنتی آنها از بین خواهد رفت.

تکنیک های ساخت یک محصول موفق در کسب و کار اینترنتی

۱ – برنامه ریزی برای جمع آوری اطلاعات ساخت محصول

۲ – منابع تاثیر گذار خودتان را بشناسید.

۳ – از رسانه های اجتماعی برای معرفی محصول تان استفاده کنید.

۴ – انتظارات مثبت و معقول از محصول خودتان داشته باشید.

۵ – گزارش های خوبی از محصول تان تهیه کنید.

۶ – خلاقیت داشته باشید.

۷ – برای معرفی محصول تان ویدیو ، کاتالوگ و… داشته باشید.

۸ – روی ویژگی های منحصر به فرد محصول تان تاکید کنید.

۹ – تمامی خصوصیات خوب محصول تان را به کاربران معرفی کنید.

۱۰ – تبلیغ نویسی خوبی برای محصول تان داشته باشید.

چگونه برای جمع آوری اطلاعات ساخت محصول برنامه ریزی کنیم ؟

  • اطلاعات و دانش تان را درباره محصولی که می خواهید بسازید بروز کنید.

  • محصولات مشابه رقبا را بسنجید و خدماتی متفاوت و بهتر در پیش داشته باشید.

  • روی ساخت محصول تان تحقیق کنید.

  • طرح کلی از محصول خودتان بنویسید.

  • داده های خودتان را جمع آوری کنید.

  • پس از تمامی مراحل برای ساخت محصول تان قدم بردارید.

چگونه فروش یک فروشگاه اینترنتی را افزایش دهیم

در این آموزش نحوه افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی را آموزش خواهیم داد.

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی

چگونه فروش یک فروشگاه اینترنتی را افزایش دهیم

در آموزش های قبل در باره اصول سئو برای افزایش فروش و نحوه پیگیری میزان فروش برای مدیریت بهتر فروشگاه بمنظور افزایش فروش را بحث کرده ایم. اگر مقالات قبل را نخوانده اید پیشنهاد می کنم که حتما سری به مقالات قبل بزنید.

در این مقاله در باره نحوه افزایش فروش با کمک سیاست گذاری های تبلیغاتی بحث خواهیم کرد. ما در آموزش های قبل انواع شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی اعم از کمپین های ایمیلی و تبلیغات کلیکی گوگل را معرفی کرده ایم. در این مقاله میخواهیم به این موضوع را بحث کنیم که چرا یک فروشگاه با وجود استفاده از همه این امکانات ناموفق و فروشگاه دیگر موفق میباشد.

کپی کاری در ایران

متاسفانه ما ایرانی ها مدام بدنبال کپی کردن ایده دیگرانیم . البته این مشکل تنها در ایران نیست ، مثلا در افغانستان یک مدل کولر آبی با موتور کوچک برای قشر کم درامد ساخته اند و بعد از گذشت چند ماه صد ها شرکت ساخت انواع کولر آبی در افغانسان سبز شدند.

نبودن خلاقیت جدید در یک فروشگاه اینترنتی باعث میشود، که مشتریان هیچ دلیلی برای مهاجرت از فروشگاه معروفتر به فروشگاه شما نداشته باشند، بنابراین شما قطعاً شکست خواهید خورد ، یک مثال واضح در ایران: صد ها فروشگاه از دیجی کالا تقلید کرده اند و نام های مشابهی نیز دارند، ولی هیچ کدام به معروفیت دیجی کالا نشدند و کمتر کسی نام آنها را میداند.

امکانات جدید، نام منحصر به فرد ، خدمات متمایز کننده، از جمله مواردی است که باید در سایت ها وجود داشته باشد تا موفق باشند.

یک نگاهی به شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام بیاندازید سری به گروه های پرکاربر فعال بزنید ، تفاوت آنها را با سایر شبکه ها میتوانید دریابید؟ در خیلی از این شبکه ها دلیل موفق بودن تنها زودتر شروع کردن بوده است . بنابراین اگر فروشگاه اینترنتی ندارید هرچه سریعتر یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید.

یک مثال برای یک فروشگاه موفق در آمریکا

صد ها سایت در سراسر دنیا به فروش خودرو از طریق سایت اقدام کرده اند ، یک شرکت آمریکایی با یک ابتکار خلاقانه چند نکته را به فروشگاه ماشین های دست دوم خود اضافه کرده و تبدیل به یکی از موفقترین شرکت های فروش اینترنتی ماشین دست دوم در سراسر آمریکا شده است. این ابتکارات عبارتند از : ارائه تصویر از تمام قسمت های ماشین ، اطلاعات صادقانه درباره مشکلات ماشین، امکان تحویل در محل و یا جلوی در شرکت، ایجاد پارکینگ طبقاتی دیجیتال برای ماشین ها در پنج طبقه، هفت روز آزمایش ماشین توسط خریدار و پس گرفتن ماشین در صورت عدم رضایت مشتری و عودت کامل پول وی ، اینها باعث شد که این شرکت موفق باشد. اهمیت به رضایت مشتری از خودروی خریداری شده باعث شد که این شرکت تبدیل به یک دلال موفق شود. قطعا پس گرفتن ماشین بعد از هفت روز برای این شرکت مشکلاتی نیز دربردارد و این شرکت باید سیستم مدیریتی مناسب برای برخورد با این مشکلات را در نظر داشته باشد.

برای فروش بیشتر باید چه کنیم

خریداران کالا تنها به دنبال تهیه کالا نیستند ، مشتریان اغلب بدنبال داشتن یک حس رضایت از خرید هستند ، اگر شما بتوانید این حس رضایت مندی را بیشتر از دیگران در مشتری ایجاد کنید . از دیگران موفق تر خواهید بود.

راهکار های افزایش حس رضایتمندی :

  • راهکار های پس گرفتن کالاهای خود را مشخص کنید.
  • شرایط گرانتی را کامل ذکر کنید.
  • میزان هزینه رفت آمد در هنگام استفاده از گرانتی را مشخص کنید.
  • اگر وسایلی که میفروشید ، برای استفاده و یا نصب نیاز به دانش خواصی دارند محل دریافت این اطلاعات را مشخص کنید. اگر چنین محلی وجود ندارد آنرا ایجاد کنید.
  • قیمت خود را با رقبا مقایسه کرده و سعی کنید قیمتی پایین تر از رقبا ارائه دهید.
  • کیفیت کلای خود را با رقبا مقایسه کرده و سعی کنید کالایی با کیفیت تر از رقبا عرضه کنید.
  • کیفیت بسته بندی و حمل و نقل کالای خود را همواره ارتقاء دهید.

نکته : متاسفانه در ایران بعد از موفق شدن یک فروشگاه کیفیت مدام کاهش و قیمت مدام افزایش میابد. این موضوع باعث ایجاد یک منحنی رو به پایین بعد از یک اوج میشود.

شما میتوانید از این نکته استفاده کنید و با ایجاد یک فروشگاه که همواره کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند از رقبای قدیمی خود پیش بیافتید.

 

دسته بندی : افزایش فروش سایت