ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی

در این مقاله میخوام به ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی و معرفی ابزار های رایگان برای کسب و کار اینترنتی بپردازم تا به کسب و کار اینترنتی شما کمک کنم.

تمامی کسب و کارهای اینترنتی موفق و پولساز با بازاریابی اینترنتی همراه هستند و بازاریابی اینترنتی عنصر جدا نشدنی تمامی کسب و کار های اینترنتی هستند و موفقیت و سود آوری کسب و کارهای اینترنتی را تضمین می کنند.

ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی

روش های بسیار زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد ولی من امروز در این قماه می خواهم صرفا به ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی بپردازم که برای کسب و کار اینترنتی شما بسیار مفید و کاربردی هستند و توصیه می کنم حتما برای موفقیت و سنجش کسب و کار اینترنتی تان این روش ها را در کسب و کار اینترنتی تان به کار بگیرید.

طبق بررسی هایی که من روی کسب و کارهای اینترنتی موفق و سود آور و همچنین تحقیقاتی که بر روی ابزارهای بازاریابی اینترنتی داشته ام تحلیلگر های آنلاین و ابزارهای رایگان بسیار زیادی برای بازاریابی اینترنتی در کسب و کار اینترنتی و سنجش کسب و کار وجود دارد که من امروز در این مقاله سایت مدیران وب دات کام می خواهم به مهمترین و پر کاربرد ترین ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی بپردازم

ابزار های رایگان گوگل برای بازاریابی اینترنتی کسب و کارهای اینترنتی

۱ – کنسول گوگل یا وب مستر تولز (Google Webmaster Tools)

اولین کاری که بعد از راه اندازی سایت کسب و کار اینترنتی تان باید انجام دهید ثبت سایت تان در وب مستر تولز است تا وب سایت کسب و کار اینترنتی تان به گوگل معرفی شود و روی بازاریابی اینترنتی و سئو و بهینه سازی وب سایت تان در گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد.

امکانات و مزایای کنسول گوگل یا وب مستر تولز (Google Webmaster Tools)

۱ – چک کردن لحضه به لحضه ای وضعیت سایت

۲ – پیدا کردن عیب و نقص های سایت کسب و کار اینترنتی تان

۳ – هشدار عیب ها و مشکلات پیش آمده برای وب سایت

۴ – یافتن مهمترین کلمات کلیدی سرچ شده برای وب سایت تان

۵ – پیدا کردن رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت تان

۶ – ثبت سریع و انتشار فوری صفحه ای در گوگل در کمتر از ۱ دقیقه

۷ – پیدا کردن سایت هایی که به شما لینک داده اند.

۸ – پیدا کردن لینک های داخلی وب سایت

۹ – بررسی عملکرد ربات های گوگل

۲ – ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

آمارگیر دقیق و قدرتمند گوگل که آمار و ارقام دقیق وب سایت کسب و کار اینترنتی تان را می توانید بررسی کنید.

۳ – ابزار گوگل ترندز (Google Trends)

ابزار قدرتمندی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی و محبوب و درصد محبوبیت آنها را بسنجید و بهترین کلمات را برای کسب و کار اینترنتی تان انتخاب کنید.

ابزار قدرتمند سایت چک آب ( sitecheckup )

۱ – توصیه های مهم برای بهبود سایت کسب و کار اینترنتی

۲ – بررسی سئو سایت کسب و کار

۳ – بررسی نحوه نمایش سایت در گوگل

۴ – بررسی و آنالیز تیتر های سایت

۵ – بررسی سئو تصاویر وب سایت

۶ – مشاهده صفحات ثبت شده در گوگل

۷ – بررسی و آنالیز لینک های داخلی و خارجی سایت

۸ – بررسی نسخه موبایل وب سایت

۹ – بررسی سرعت سایت و میزان رتبه سایت

۱۰ – بررسی کد نویسی های سایت

روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی

رعایت روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی موفقیت شما را در کسب و کارتان روز به روز بیشتر می کند باید روش های تعامل با کاربران سایت را یاد بگیرید.

مدیران کسب و کارهای اینترنتی موفق و پولساز همیشه با کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شان ارتباط و تعامل صمیمانه ای دارند و بر روی ارتباطات شان زیاد کار می کنند و وقت شان را صرف پاسخگویی به سوالات و نظرات و مشکلات کاربران اختصاص می دهند.

برای اینکه در کسب و کار اینترنتی تان ارتباط صمیمانه ای با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی داشته باشید باید از یک سری روش هایی پیروی کنید که اثر بخشی و کارایی بسیار زیادی برای شما داشته باشد و من امروز در این مقاله مدیران وب دات کام قصد دارم مهمترین روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی را خدمت تان توضیح بدم.

چگونه ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟

بسیاری از کاربران همیشه از من سوال می کنند که ما چگونه می توانیم ارتباط صمیمانه ای با کاربران و بازدید کنندگان سایت مان داشته باشیم و از چه راهی رابطه صمیمانه باید ایجاد شود و به طور کلی روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی چه روش هایی هستند ؟

من هم بارها روش هایی را متناسب با سایت کسب و کار اینترنتی و نوع خدماتی که ارائه می دهند را به آنها گفته ام تا بتوانند رابطه صمیمانه ای را با کاربران سایت شان داشته باشند.

مهمترین روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – نوشتن و تولید محتوای اثر بخش برای کاربران و رفع نیاز آنها در قالب آموزش رایگان

۲ – خواستار شدن نظرات کاربران درمورد مقالات سایت کسب و کار اینترنتی تان

۳ – پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران و بازدید کنندگان سایت

۴ – ارائه راهکارهای رایگان به کاربران و بازدید کنندگان سایت

۵ – ایجاد مسابقه وقرعه کشی برای کاربران و بازدید کنندگان سایت

۶ – ارائه کد های تخفیف ویژه برای اعضا و کاربران سایت

۷ – فعالیت در شبکه های اجتماعی و خواستار نظرات کاربران

۸ – تولید ویدیو های آموزشی رایگان برای کاربران کسب و کار اینترنتی

۹ – تولید پادکست های صوتی برای کاربران سایت

۱۰ – بروز رسانی منظم مقالات و اخبار سایت

دوست عزیزم برای ایجادو حفظ  رابطه صمیمانه با کاربران کسب و کار اینترنتی تان هرگز عجله نکنید و به مرور زمان روش های ایجاد ارتباط صمیمانه با کاربران را در سایت کسب و کار اینترنتی تان رعایت کنید و به مرور بر میزان ارتباطات شما افزوده می شود.

مزایای ایجاد ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – کمک به برند سازی کسب و کار اینترنتی

۲ – افزایش اعتماد سازی در کاربران سایت

۳ – معرفی شدن به افراد توسط بازدکنندگان سایت

۴ – افزایش بازدید کنندگان سایت

۵ – افزایش فروش محصولات و خدمات سایت

۶ – کمک به حفظ مشتریان سایت کسب و کار اینترنتی

۷ – رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی

۸ – معروف شدن در بین رقبای کسب و کار اینترنتی

۹ – کسب سود آوری برای کسب و کار اینترنتی

۱۰ – بالا رفتن عملکرد کسب و کار اینترنتی

دسته بندی : افزایش فروش سایت