راه های آسان برای افزایش فروش اینترنتی

فروشگاه آنلاین

آیا مشتری‌ها پس از خرید یک آیتم ارزان سایتتان را برای همیشه ترک می‌کنند؟
آیا تکرار خرید در فروشگاه آنلاین شما به‌ندرت اتفاق می‌افتد؟
حتی ممکن است محصولات فوق‌العاده‌ای داشته باشید و توضیحات عالی برای آن‌ها بنویسید اما تنها این‌ها برای موفقیت فروشگاه کافی نیست. در رابطه با فروش بسیاری جنبه‌های دیگر وجود دارد که هیچ ارتباطی با محصولات و یا وب‌سایت شما ندارند.

۱. ارائه محصولات با طیف قیمتی وسیع:
مشتریان از آمدن به فروشگاه آنلاین شما اهداف مختلفی دارند بنابراین باید هم محصولات گران‌قیمت و هم ارزان‌قیمت عرضه کنید تا بتوانید طیف وسیع‌تری از مشتریان را پوشش دهید. از طریق قیمت‌گذاری می‌توانید بازی‌های روانشناسی بسیاری راه بیندازید. به‌عنوان‌مثال: شما می‌خواهید مشتری‌های خود را تشویق به خرید محصول A کنید، اگر قیمت محصول A شبیه سایر اقلام این دسته باشد، به‌سادگی قابل‌تشخیص نخواهد بود. اگر قیمت سایر اقلام این دسته خیلی بالا و قیمت A پایین باشد، از دیدگاهمشتری این ‌یک چانه‌زنی واقعی خواهد بود. برای درک بهتر به این مثال قیمت هم اضافه می‌کنیم، محصول A 50 تومان است درحالی‌که سایر اقلام این دسته ۱۰۰ تومان‌اند پس محصول A معامله فوق‌العاده‌ای به نظر خواهد آمد و مشتری ترغیب به خرید آن می‌شود.

۲. پیشنهاد محصولات ارزان‌قیمت برای جلب افراد:
اگر همیشه با افرادی مواجه می‌شوید که محصولی ارزان از سایتتان می‌خرند و آن را ترک می‌کنند، باید مشتری‌ها را با یک قیمت خیلی خیلی ارزان جذب سایتتان کنید و بعد متقاعدشان کنید تا پول بیشتری در فروشگاه آنلاین شما خرج کنند، زیرا اثبات‌شده که اکثر افراد در طول خرید آیتم‌های اضافی را نیز خریداری می‌کنند.

۳. ارائه محصولات مشابه:
اغلب مشتری‌ها زمان برای گشتن کل سایت شما نمی‌گذارند، به همین دلیل شما باید فروشگاه آنلاین را برای آنان بگردید و آیتم‌هایی را که مرتبط با خریدهای قبلی آن‌ها است در اختیارشان بگذارید. الگوریتم دیگری که می‌توانید استفاده کنید نمایش آیتم‌هایی است که با خریدهای قبلی خود مشتری یا سایر مشتری‌ها با شرایط مشابه مطابقت دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید تخفیف‌های ویژه برای خرید چند آیتم مشخص ارائه کنید.

۴. ارسال رایگان برای خرید بیش از تعدادی معین:
وقتی برای خرید بیش از یک میزان معین، شرایط ویژه‌ای را تعیین کنید، افراد تلاش می‌کنند تا خریدشان را به مقدار تعیین‌شده برسانند. این شرایط ویژه می‌تواند حمل‌ونقل رایگان یا تخفیف باشد. آستانه قیمت را باید با توجه به قیمت متوسط محصولاتتان تعیین کنید. برای مثال اگر قیمت اغلب محصولاتتان حدود ۹۰۰۰ تومان است، آستانه تخفیف را ۱۰۰۰۰۰ تومان قرار دهید.

۵. ارائه کوپن:
بسیاری از فروشگاه‌ها حتی آن‌هایی که قدیمی هستند هم از این روش استفاده می‌کنند. کوپن‌هایی در اختیار افراد قرار دهید که تنها برای ۲ هفته فعال هستند، این کار افراد را تشویق می‌کند تا به فروشگاه آنلاین تان بازگردند و اقلام بیشتری را خریداری کنند. علاوه بر این، تعیین تاریخ برای تخفیف به شما زمان می‌دهد تا برای استراتژی‌های قیمتی خود برنامه‌ریزی کنید. به‌عنوان‌مثال ممکن است تصمیم بگیرید قیمت پرفروش‌ترین محصولتان را موقتاً افزایش دهید درحالی‌که قیمت سایر محصولات ثابت است.

کسب و کار اینترنتی آموزش محور بهترین نوع کسب و کار

کسب و کار اینترنتی آموزش محور بهترین نوع کسب و کار اینترنتی در ایران و جهان است که شما با آموزش تخصص و مهارت تان به کاربران و رفع نیازهای آنها می توانید درآمد های بسیار بالایی را بدست بیاورید.

 

کسب و کار اینترنتی آموزش محور چیست؟

اگر شما در حوزه ای متخصص هستید و دارای مهارت و دانش هستید می توانید مهارت و تخصص تان را در قالب محصولات آموزشی ارزشمند و تاثیر گذار تون را به پول و ثروت تبدیل کنید و با راه اندازی وب سایت محصولات تان را بازاریابی اینترنتی و به فروش برسانید و درآمد های بسیار بالایی نیز بدست بیاورید.

کسب و کارهای اینترنتی آموزش محور یکی از پرسود ترین کسب و کارهای اینترنتی هستند چرا که مردم در عصر جدید به یادگیری و آموزش خودشان اهمیت زیادی می دهند و اعتقاد دارند

 

چرا کسب و کار اینترنتی آموزش محور بهترین نوع کسب و کار اینترنتی است ؟

همه ما وقتی وارد سایت گوگل می شویم برای رفع نیازهای شخصی و کاری مان اطلاعاتی را جستجو می کنیم و بسیاری از این اطلاعات آموزشی و آموزش محور هستد که ما می خواهیم چیزی را یاد بگیریم و بوسیله آن آموخته دانش مان را بالا ببریم در این میان یک سری وب سایت های کسب و کار اینترنتی هستند که با تولید مقاله آموزشی یا محصولات آموزشی مختص رفع نیاز ما کار می کنند و ما با تهیه محصولات آموزشی آنها نیازهای خودمان را بر طرف می کنیم و من به جرعت می توانم بگم که بیش از ۵۰ درصد افراد فقط اطلاعات آموزشی حوزه کاری مختلف را جستجو می کنند مثلا : آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای و بسیاری از موارد دیگر در حوزه های تخصصی مختلف.

کسب و کارهای اینترنتی که موفقیت های بیشتری بدست می آورند کسب و کارهایی هستند که بر پایه آموزش کار می کنند که به آنها کسب و کار های اینترنتی آموزش محور گفته می شود.

 

چه حوزه های کسب و کار اینترنتی آموزش محور بهترین نوع کسب و کار هستند ؟

۱ – کسب و کار اینترنتی آموزش تغذیه و رژیم غدایی

۲ – کسب و کار اینترنتی آموزش زیبایی و تناسب اندام

۳ – کسب و کار اینترنتی آموزش های مهارت های شخصی

۴ – کسب و کار اینترنتی آموزش تخصص های که دارید.

۵ – کسب و کاینترنتی اینترنتی آموزش حوزه تکنولوژی

۶ – کسب و کارهای اینترنتی آموزش موفقیت

۷ – کسب و کارهای اینترنتی آموزش کار و سرمایه

۸ – کسب و کارهای اینترنتی آموزش های تحصیلی

۹ – کسب و کارهای اینترنتی آموزش های ارتباطات

۱۰ – کسب وکارهای اینترنتی آموزس های مهارت های فردی

 

مزایای کسب و کار اینترنتی آموزش محور چیست ؟

۱ – هزینه و سرمایه اولیه بسیار پایین در راه اندازی کسب و کار

۲ – سهولت در اجرا و راه اندازی کسب وکار

۳ – رشد انبوه و سریع کسب و کار اینترنتی

۴ – کسب درآمد پایدار و همیشگی

۵ – حاشیه سود بسیار بالا در مقابل سرمایه گذاری پایین

۶ – منابع و ابزار های قابل دسترسی

۷ – رقابت بسیار ضعیف در مقابل کسب و کارهای فیزیکی

 

دسته بندی های آموزشی در کسب و کار اینترنتی آموزش محور

۱ – محصولات آموزشی نوشتاری

۲ – محصولات آموزشی صوتی

۳ – محصولات آموزشی ویدیویی

دسته بندی : افزایش فروش سایت