جلب اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی

در این مقاله مدیران وب دات کام به روش های جلب اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی و راهکارهای افزایش اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی می پردازیم.

مکان اصلی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات ، بازاریابی اینترنتی ، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارهای اینترنتی وب سایت اینترنتی آن شرکت و کسب و کار است که تمامی این اقدامات در آن انجام می شود ولی برای اینکه در وب سایت اعتماد مشتریان جلب شود تا به مشتری تبدیل شوند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند نیازمند اعتماد سازی هستند و من امروز در این مقاله سایت مدیران وب دات کام به روش ها و راهکار های جلب اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی می پردازم.

زمانیکه شما در کسب و کار اینترنتی تان اعتماد مشتریان را در وب سایت تان جلب کردید اطمینان لازم را در آنها ایجاد کردید آنها به شما اعتماد می کنند و از سایت کسب و کار اینترنتی شما خرید می کنند.

روش های جلب اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی

امروزه روش های بسیار زیادی برای جلب اعتماد مشتریان در کسب و کار اینترنتی و در وب سایت وجود دارد و قبل از هر چیزی باید بدانید که صداقت و ارتباط صادقانه با کاربران مهمترین اصل اعتماد سازی در وب سایت است.سعی کنید تمامی آمار و اطلاعاتی که در وب سایت تان در اختیار کاربران وب سایت کسب و کار اینترنتی تان قرار می دهید بر اساس واقعیت و صداقت باشد و خیلی صادقانه با آنها در ارتباط باشید و صمیمت تان را به مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی تان منتقل کنید.

راهکار های جلب اعتماد مشتریان در وب سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – از تصاویر معتبر واختصاصی شده در وب سایت کسب و کار تان استفاده کنید.

۲ – از طریق ایجاد نظر سنجی بین کاربران مقبولیت پیدا کنید.

۳ – محتوای با ارزش و مفید و آموزشی تولید و در وب سایت تان منتشر کنید.

۴ – در شبکه های اجتماعی اعتماد مشتریان تان را جلب کنید.

۵ – از طریق داستان هایی که ایجاد می کنید مخاطبین تان را خطاب قرار دهید.

۶ – همه چیز در مورد وب سایت تان برای مشتریان واضح و مشخص کنید.

۷ – به معرفی مشتریان راضی محصولات و خدمات تان بپردازید.

۸ – از نظرات مشتریان راضی در وب سایت تان استفاده کنید.

۹ – از بازدید کنند گان و کاربران بخواهید با خواند مقالات تان نظرات شان را بیان کنند.

۱۰ – به کاربران بگویید که با خدمات تان چه مشکلی از آنها حل می کنید.

روش های جذب مشتری از طریق اینترنت

جذب مشتری و افزایش فروش در اینترنت

در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی برای جذب مشتری باید استراتژی خاصی داشته باشیم .استراتژی باید بر اساس نوع مخاطبین و با توجه به بازخورد هایی که از مخاطبین می گیریم باشد.با توجه به اینکه تقریبا ۸۰درصد وب سایت هاجنبه تجاری دارند و با هدف کسب درآمد راه اندازی شده پس اینترنت می تواند باعث افزایش فروش محصول شما شود. برای جذب مشتری از طریق اینترنت علاوه بر یک وب سایت باید با اصول بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید. و همچنین تحقیقات نشان داده حجم بالای تبلیغات موجب می شود مشتری بیش از حد در مورد نحوه خرید خود فکر کند این مساله در واقع احتمال منصرف شدن وی را از خرید کردن بالا می برد وبه اعتبار برند صدمه می زند پس باید در این فرایند ساده سازی کنیم.ساده سازی فرایند تصمیم گیری،که احتمال خرید مشتری از برندشما واحتمال اینکه مشتری آن را به دیگران پیشنهاد دهد افزایش می دهد.

 

روش جذب مشتری از طریق اینترنت:

 

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو

موثرترین راه ممکن برای جذب مشتری از طریق اینترنت بهینه سازی وب سایت برای گوگل است واز این طریق مشتری زیادی را می توان جذب کرد.

  • شبکه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی امروزه در میان کاربران پرطرفدارشده که می توانید از این طریق بیشترین مشتری را جذب کرد فقط کافی یک صفحه مخصوص به خود ایجاد کنید ودر زمینه تخصصی خود اطاعاتی در این شبکه ها به اشتراک بگذارید.برای صفحه خود یک آرم و لوگوی مخصوص وب سایت خود طراحی کنید.

  • شعارهای تبلیغاتی:

شعارهای تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که باعث می شود حجم بیشتری از مخاطبان با محصولات وکالا های شما آشنا شوند بنابراین مصرف کنندگان بیشتری می توانند از محصولات برند شما استفاده کنند.

شعارهای تبلیغاتی برای استفاده در صفحات وب ومتن آگهی،یک کار حرفه ای است شعارهای تبلیغاتی مثل عناوین مقالات ویا تیتر اخبار بایستی مخاطب یا مشتری احتمالی را به خود جذب کنند گیرایی و جذابیت شعارتبلیغاتی برای بالا بردن فروش کافی نیست،نگارش حرفه ای ،خلاقیت،ورنگ ولعاب دادن به آنچه برای جذب ،حفظ و افزایش تعداد مشتریان است که به عنوان یک کار حرفه ای مد نظر است.

  • استفاده از عبارت های قدرتمند برای جذب مشتری:

قدرتمندترین واژه ها می توانند قدرتمندترین عبارت ها را بیافرینند. در استراتژی های تولید و نیز بازاریابی ،بایستی قدرتمندترین آمال و آرزوها ،قدرتمندترین وموثرترین تصاویررا خلق کرد وبا استفاده از قدرتمندترین عبارت ها،احساسات مشتری بالقوه یا بلفعل را هدف قرار داد.

  • ارسال ایمیل تبلیغات و گروهی:

ارسال ایمیل گروهی فقط در صورتی برای شما مفید است که راه اندازی سایت خود را با محتوای مفید ولینک های صحیح انجام داده باشید.طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به همراه زمان بندی ارسال ایمیل های گروهی و انبوه به شرکت های معتبر وبا سابقه در این رابطه سفارش دهید.

  • بنرهای تبلیغاتی:

نمایش بنر تبلیغاتی در وبسایت های مرتبط با کسب و کار و موضوع شما میتواند موجب افزایش بازدید سایت شما و درنهایت افزایش فروش شما داشته باشد. در صورتی که طراحی بنر های شما بدرستی و با اصول صورت بگیرد و همچنین صفحه فرود (landing page) مناسبی را برای کاربر در نظر گرفته باشید میتوانید بازدهی فوق العاده ای را به همراه داشته باشد.

بازاریابی اینترنتی

خود را به جای مشتری بگذارید:

همیشه خود را به جای مشتری بگذارید وآنگاه از خود بپرسید .آیا این سازمان از ورود من استقبال می کند.آیا این سازمان محصول خوبی را عرضه می کند،آیا این سازمان از ما سوء استفاده نمی کنندو….هر قدر مشتری را بیشتر درک کنیم توازن بیین مشتری و محصول خوب خواهد بود.

دسته بندی : افزایش فروش سایت