باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی

باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی باعث می شود کسب و کار اینترنتی شما هرگز رشد نکند برای موفقیت باید باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی را از بین ببرید.

این باور که بازاریابی اینترنتی فقط برای کسب و کارهای بزرگ است بارها از زبان بسیاری از وب مستر ها و مدیران سایت ها شنیده ام و این در حالی است که تمامی کسب و کارها می توانند بازاریابی اینترنتی انجام دهند و برای رشد و پیشرفت باید بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار اینترنتی شان پیاده سازی کنند. اجرای بازاریابی اینترنتی به سرمایه بسیار زیادی نیاز ندارد و امروز در این پست می خواهم به باور ها درباره بازاریابی اینترنتی بپردازیم.

باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی

برای اینکه کسب و کار اینترنتی شما رشد کند باید ابتدا افکار و باورهای منفی که در مورد بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی دارید را از بین ببرید زیرا تا زمانیکه ذهنی شما سرشار از افکار و باورهای منفی باشد رشد و پیشرفتی در کسب و کار شما حاصل نمی شود.

باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی راه پیشرفت و توسعه کسب و کار اینترنتی تان را مسدود می کند.

آیا تمامی کسب و کار های اینترنتی به بازاریابی اینترنتی نیاز دارند؟

تمامی کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی خدمات و فروش محصولات خود نیاز دارد تا بازاریابی اینترنتی را انجام دهد و برای رشد و پیشرفت باید فرآیند بازاریابی اینترنتی را مرحله به مرحله در کسب و کار اینترنتی پیاده سازی کند نه با سرمایه گذاری بسیار بالا و زیاد بلکه با ابتدایی ترین و ساده ترین روش های بازاریابی اینترنتی کار خودش را آغاز کند.

شروع بازاریابی اینترنتی به سرمایه گذاری بسیار زیاد نیاز دارد؟

بسیاری از دوستان این باور را دارند که پس از شروع کسب و کار اینترنتی باید سرمایه بسیار زیادی داشته باشی و آن را روی بازاریابی اینترنتی هزینه کنید در صورتی که اصلا اینگونه نیست.شروع بازاریابی اینترنتی به سرمایه گذاری بسیار زیاد نیاز ندارد در صورتی که با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه هم می توان بازاریابی اینترنتی را با ساده ترین روش های آن شروع کرد.

باور ها و تصورات منفی درباره بازاریابی اینترنتی

۱ – بازاریابی اینترنتی نیاز به سرمایه بسیار بالا دارد.

۲ – بازاریابی اینترنتی فقط باید برای کسب و کارهای بزرگ انجام شود.

۳ – در بازاریابی اینترنتی هدف اصلی جذب ترافیک به سایت است.

۴ – در بازاریابی اینترنتی فقط باید سرمایه گذاری کنید.

۵ – بازاریابی اینترنتی باید در کنار بهترین مشاورین انجام شود.

۶ – بازاریابی اینترنتی گاهی اوقات باعث رشد کسب و کارها می شود.

 

پیشنهاد مطالعه مقاله : روش های افزایش بازدید وب سایت کسب و کار اینترنتی

 

مراحل اجرای بازاریابی اینترنتی موفق و اثر بخش

۱ – اهداف تان از شروع کسب و کار اینترنتی تان مشخص کنید.

۲ – افکار و باور های محدود کننده در کسب و کار را از ذهن تان حذف کنید.

۳ – به فکر سرمایه گذاری بسیار بالا نباشید.

۴ – بازاریابی اینترنتی را با ساده ترین روش های بازاریابی شروع کنید.

۵ – وقت تان را در بازاریابی اینترنتی برنامه ریزی کنید.

۶ – رقبای کسب و کار اینترنتی تان را آنالیز کنید.

ده رنگ مهم در بازاریابی با قدرت افزایش فروش

بازاریابان و طراحان گرافیک ، رنگ هایی که نقش اساسی در موفقیت هرنوع کمپین بازاریابی دارند را بخوبی میشناسند. برخی رنگ ها ،تداعی گر احساسی خاصی در مشتریان هستند. بنابراین استفاده از برخی از رنگ های خاص موجب میشود، مشتریان با برند ارتباط برقرار کرده و انگیزه خرید در آنها تحریک شود. در این مقاله به ده رنگ معرفی میشود که با برانگیختن برخی احساسات در مشتری فروش را افزایش میدهند.

قرمز.

قرمز رنگ قدرت است. این رنگ توجه افراد را جلب کرده و از توجه به سایر چیزها باز میدارد. از این رو رنگ قرمز پرکاربردترین رنگ در بازاریابی است. اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد.

آبی.

اگر قصد دارید معتمد و آرام جلوه کنید، رنگ آبی مناسب شماست. برای نتیجه گیری بهتر، رنگ آبی را با رنگهای مکمل ترکیب کنید.

صورتی.

آیا تلاش دارید تا توجه بانوان جوان را جلب کنید؟ صورتی مناسب ترین رنگ است. صورتی رنگی بانشاط، تزیینی و کاملا دخترانه است.

زرد.

زرد، رنگی قدرتمند و درعین حال خطرناکترین رنگ است. از رنگ زرد استفاده کنید، تا توجه حضار را تحت فرمان خود گرفته و اجازه دهید آنها بدانند که شما از توانایی های خود اطمینان دارید.

سبز.

سبز رنگی چندکاره و تطبیق پذیر است. سبز رنگی گرم و جذاب است که احساسی خوشایند را به مشتریان منتقل میکند. بعلاوه این رنگ نشانه سلامتی، محیط زیست و حسن نیت است. و اما سبز، همرنگ اسکناس است که درنتیجه تداعی کننده تصورات مرتبط با ثروت است.

بنفش.

بنفش رنگ تجمل و رنگ خانواده سلطنتی است، بنابراین مناسب ترین رنگ برای انتقال احساس تجمل و منزلت به عناصر بازاریابی است.

طلایی.

طلایی نیز رنگی مجلل و با پرستیژ است و درعین حال به طراحی، قدرتی می بخشد که رنگ بنفش توانایی برابری با آنرا ندارد. ترکیب رنگ طلایی با رنگهای بنفش یا سبز ترکیبی قدرتمند را تشکیل میدهد که سمبلی از تمول و اصالت می باشد.

نارنجی.

نارنجی رنگ انرژی است. این رنگ جذابیتی قدرتمند دارد، رنگی بانشاط که موجب میشود مشتریان احساس کنند با یک کمپانی بروز و مدرن طرف هستند.

قهوه ای.

قهوه ای رنگی است که با تن خاکی، نمادی از آرامش بوده و به مشتریان همین حس را منتقل میکند.

مشکی.

مشکی نیز رنگی است که کاربردهای بسیاری دارد. این رنگ می تواند مدرن یا سنتی، شورانگیز یا آرامش بخش باشد. اغلب بعنوان رنگ متضاد استفاده شده و به هر حال و هوایی حس درام می افزاید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت