یک اصطلاح بسیار معروف در زبان انگلیسی وجود دارد که می‌گوید: “کمتر یعنی بیشتر“. که تقریباً به این معناست که ما هر چقدر کمتر داشته باشیم، خوشحال‌تر هستیم. همین نگاه چند سالی است که در قالب یک نظریه به نام تناقض انتخاب یا پارادوکس انتخاب (Paradox of Choice) راه خود را به جهان بازاریابی و تبلیغات هم پیدا کرده است. یک نظریه که به ما می‌گوید هر چقدر انتخاب‌های کمتر در اختیار مشتری بگذاریم، او خوشحال‌تر خواهد بود و شانس فروش افزایش پیدا می‌کند.

تناقض انتخاب، در حیطه بازاریابی، می‌تواند تبدیل یک تکنیک فروش بسیاری عالی شود که قبلاً هم در وبلاگ نوین بسیار در مورد آن بحث کرده‌ایم. (در یکی از اولین مطالب خود گفتیم که چرا با ارائه انتخاب‌های کمتر، فروش افزایش پیدا می‌کند و چگونه می‌توانید از این اصل در بازاریابی اینترنتی (و وب‌سایت خود) استفاده کنید. در یک مطلب دیگر هم گفتیم که یک راهکار عالی برای فروش بیشتر، ارائه دو انتخاب به مشتری است. اما نظرات خوانندگان در مورد این مطالب به ما نشان داد که آنها چندان به این نظریه اعتماد ندارند. بنابراین تصمیم گرفتیم یک مطلب دیگر از وبلاگ خود را نیز به این موضوع اختصاص دهیم.

تناقض انتخاب: کمتر یعنی بیشتر

امروز تصمیم داریم به سراغ پدر نظریه تناقض انتخاب، بری شوارتز، برویم و پای صحبت‌های او در تد تاک (TED Talk) بنشینیم. شوارتز همان کسی است که این نظریه را برای اولین بار در کتاب خود به نام “پارادوکس انتخاب: کمتر یعنی بیشتر” مطرح کرد. او در سخنرانی تد تاک خود با یک لحن طنز در مورد درگیری‌های زندگی مدرن به ما می‌گوید و اینکه چرا ما چندان تمایلی به تصمیم‌گیری‌های پیچیده نداریم. اینکه جهان غرب با ارائه انتخاب‌های زیاد به مردم خود، در حقیقت به آنها لطف نمی‌کند و فقط زندگی آنها را سخت‌تر کرده است.

تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد

تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد – قسمت دوم به ادامه تکنیک های بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی اشاره خواهیم کرد تا در کسب و کارتان به موفقیت دست پیدا کنید.

من در تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد – قسمت دوم موارد نهایی برای موفقیت در بازاریابی کسب و کار اینترنتی خدمت تان میگم امیدوارم مقاله قسمت اول و دوم را با دقت بیشتری مطالعه کنید و این تکنیک ها را برای موفقیت در بازاریابی کسب و کار اینترنتی تان روی کسب و کار اینترنتی تان پیاده سازی و اجرا کنید تا شاهد نتایج خیلی خوبی باشید .

دوست عزیزم با مطالعه مقاله تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد – قسمت دوم و اجرا کردن این تکنیک ها روی کسب و کار اینترنتی تان انتظار نداشته باشید همان روز نتایج خیلی بزرگی را دریافت کنید شما برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی تان باید صبر داشته باشید و هرگز عجله نکنید زیرا تمامی این مراحل تجربه های بسیار بزرگی را به شما منتقل می کند و موفقیت های شما روز به روز بیشتر می شود.

مقالات تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد  و قسمت دوم شامل تجربه ها و بررسی های بنده روی کسب و کارهای اینترنتی مختلف است که برای شما عزیزان آماده سازی کرده ام امیدوارم این مقالات مورد توجه تان قرار بگیرد و از آن نهایت استفاده کنید و این مقاله را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز در کسب و کار اینترنتی شان موفقیت های بسیار زیادی بدست بیاورند.

مهمترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی که سریع جواب می دهد

۱ – هرگز محتوای سایت های دیگر را با ذکر منبع در وب سایت تان قرار ندهید.

۲ – در شبکه های اجتماعی برای سایت کسب و کارتان آدرس اختصاصی داشته باشید.

۳ – برای سایت کسب و کار اینترنتی تان خبرنامه نویسی کنید.

۴ – سایت تان را به سامانه گفتگو آنلاین و پشتبیانی زنده مجهز کنید.

۵ – برای ترویج کسب و کارهای دیگر با آنها همکاری داشته باشید.

۶ – نظر سنجی مشتریان را به سایت کسب و کار اینترنتی تان اضافه کنید.

۷ – برنامه پاسخگویی خودکار به ایمیل های دریافتی از کاربران داشته باشید.

۸ – هدیه با ارزش تان را همیشه بروز رسانی کنید.

۹ – نام دامنه کسب و کار اینترنتی تان را حتما به یادماندنی انتخاب و ثبت کنید.

۱۰ – از آدرس ایمیل دامنه سایت کسب و کار اینترنتی تان استفاده کنید.

۱۱ – مواردی که باعث حواس پرتی کاربران در سایت تان می شود را حذف کنید.

۱۲ – از تصاویر جالب و جذاب برای جلب توجه کاربران استفاده کنید.

۱۳ – حساب کاربری سایت تان را در تمام شبکه های اجتماعی تکمیل کنید.

۱۴ – آدرس وب سایت تان را در شبکه های اجتماعی درج کنید.