تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی ازجدید ترین متد ها در دنیای تجارت که به عنوان کار آمد ترین تکنیک های فروش در دنیا مطرح شده است طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با تبلیغات است. راهکار طراحی فروشگاه اینترنتی, بستری بسیار مناسب برای ارائه و فروش محصولات و کالا های تجاری گوناگون فراهم آورده است.

وظیفه یک تیم طراحی حرفه ای, آفرینش افکار شماست. یک فروشگاه اینترنتی موفق باید تلفیقی از بهترین نرم افزار های روز دنیا برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی با طرحی زیبا باشد. استفاده هوشمندانه از جزئیات و در عین ساده و کاربر پسند بودن محیط فروشگاه یکی دیگر از ویژگی های یک تیم طراحی خاص و زیرک است.

اما برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی ابتدا باید به بازار فروش و تمایلات و نیاز های مشتریان این عرصه بسیار خوب و دقیق فکر کرد. گام بعدی در راستای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق, بازاریابی و تبلیغات موثر و مفید است.

انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در طراحی فروشگاه اینترنتی

  • تبلیغات بصری

در این روش تبلیغی بنر, عکس یا محتوای تبلیغات فروشگاه شما در وبلاگ ها و یا وب سایت های پر بازدید به نمایش گذاشته می شود. در این روش تبلیغی سطح آگاهی کاربران نسبت به محصولات شما به شکل مطلوبی بالا برده می شود.

  • ایمیل مارکتینگ

در این روش تبلیغات چنان چه از نامش مشخص شده کاربران را با ایمیل های تبلیغاتی از مزایای فروشگاه اینترنتی خود آگاه می کنید.

  • بازاریابی درون گرا

این روش تبلیغات به این صورت است که با رایگان در اختیار گذاشتن اطلاعات و مقالات علمی مرتبط با محصولات خود, کاربران را به سمت فروشگاه خود جذب می کنید. بازاریابی محتوا هم گونه ای از بازاریابی درون گرا به شمار می رود.

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

همان طور که از نام این روش بر می آید با استفاده از شبکه های اجتماعی بزرگ به عنوان رسانه تبلیغاتی, نام وب سایت شما را در خاطر کاربران هک می کند.

ادامه مبحث بررسی انواع روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در مقاله بعدی گفته خواهد شد.

دلایل پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی

در این مقاله به دلایل پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی می پردازیم و روش هایی که باعث پایین بودن فروش سایت کسب و کار می شود را بررسی خواهیم کرد.

بسیاری از سایت های کسب و کار های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی را دیده ام که فروش بسیار پایین دارند یا اصلا فروشی ندارند و گاهی باعث ناامیدی مدیر کسب و کار اینترنتی یا مدیر فروشگاه اینترنتی می شود و حتی باعث می شود فرد برای همیشه سایت کسب و کار اینترنتی اش را رها کند و امروز در این مقاله به دلایل اصلی و ریشه ای پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت.

دلایل پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی

۱ – پایین بودن ترافیک و بازدید کنندگان سایت

۲ – طراحی قالب و ظاهر نامناسب سایت

۳ – عدم همراهی با بازدید کنندگان سایت

۴ – تبلیغ نویسی ضعیف صفحه محصولات سایت

۵ – سخت بودن فرآیند خرید در سایت

۶ – نداشتن محتوای مفید و ارزشمند

پایین بودن ترافیک و بازدید کنندگان سایت و تاثیر آن در فروش سایت

اگر سایت کسب و کار اینترنتی را به یک فروشگاه فیزیکی مثال بزنیم اولین گام برای موفقیت فروشگاه ما افرادی هستند که وارد فروشگاه می شوند در سایت کسب و کار اینترنتی نیز این مثال صادق است و تا زمانیکه بازدید کنندگان وارد سایت کسب و کار اینترنتی شما نشوند شما هیچ فروشی نخواهید داشت یا فروش شما بسیار پایین خواهد بود.

راهکار های افزایش ترافیک و بازدید کنندگان سایت

۱ – تولید محتوای مفید و ارزشمند

۲ – بروز رسانی منظم مطالب سایت

۳ – فعالیت در شبکه های اجتماعی

۴ – بازاریابی اینترنتی

افزایش ترافیک و بازدید کنندگان سایت با طراحی و ظاهر مناسب برای سایت

۱ – قالب سایت تان باید از گرافیک مناسبی برخوردار باشد.

۲ – توصیه می شود قالب تان تا حدودی ساده و کم حجم باشد.

۳ – قالب سایت تان قابلیت واکنشگرا داشته باشد.

۴ – قالب باید متناسب با موضوع سایت تان باشد.

مهمترین دلایل پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی

در بالا تعدادی از دلایلی که باعث پایین بودن فروش سایت کسب و کار اینترنتی می شود را خدمت تان گفتیم اما در ادامه به چند مورد دیگر نیز اشاره خواهیم کرد که از اهمیت تقریبا بالایی در افزایش ترافیک و بازدید کنندگان سایت برخوردار هستند.

روش های همراهی با بازدید کنندگان سایت

  • هنگام ورود کاربر به سایت صفحه لندینگ پیج داشته باشید.

  • در هنگام خرید با مطالب زیبا و انگیزه دهنده کاربر را به خرید و پرداخت هدایت کنید.

  • در حین بازدید از سایت حس خوبی را در کاربران تان ایجاد کنید.

  • هر چند وقت ی بار با کاربران سایت تان در ارتباط باشید.

نقش تبلیغ نویسی صفحه محصولات سایت در خرید محصول

تبلیغ نویسی صفحه محصولات سایت کسب وکار اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در فرآیند تصمیم گیری کاربران به خرید محصول و خدمات سایت کسب و کار اینترنتی شما دارد.

تبلیغ نویسی محصولات سایت کسب و کار اینترنتی تان را به صورت حرفه ای بنویسید و تجربه تبلیغ نویسی را باید با الگو برداری و تکرار و تمرین در خودتان بالا ببرید.

تکنیک های مهم در تبلیغ نویسی صفحه محصولات سایت

۱ – تبلیغ نویسی محصولات سایت را تا حد ممکن طولانی و کامل بنویسید.

۲ – متن های تبلیغ نویسی محصولات سایت تان را منظم بنویسید.

۳ – در تبلیغ نویسی ویژگی های برتر محصول را حتما شرح دهید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت