چه نوع محتوایی را ارائه دهیم؟

در نظر داشته باشید چه نوع محتوایی در چه مکانی باید استفاده شود؟

به عنوان نمونه، سایت درباره چیست؟ یا خدمات شما در چه موردی است؟

به عنوان مثال، اگر شما محصولات و خدمات تازه ای را وارد سایت خود می کنید باید اطلاعاتی درباره آن بنویسید که دلیل عرضه این محصول مشخص شود، برای چه کسانی است، چگونه کار می کند و…

شما باید مشخص کنید که بروز رسانی سایت های اجتماعی و پست های فیس بوک را به چه صورت بارگذاری کنید. استراتژی محتوای شما باید این موارد را مشخص کند.
بازازیابی اینترنتی واهمیت استراتژی محتوا
منابع گوناگون محتوا

به منظور معرفی کسب و کارتان باید حداقل دارای یک سایت رسمی،یا یک صفحه رسمی در فیس بوک یا توییتر باشید. وب سایت شما باید صفحه ای حاوی اطلاعاتی درباره نوع کسب و کار و خدماتتان داشته باشد و آن را توصیف کند. این کار محتوا و برند شما را بهتر معرفی می کند و بازاریابی اینترنتی را گسترش می دهد.

کاربران و مشتریان وب سایت

ابتدا باید کاربران و مخاطبان خود را بشناسید که در چه رده سنی هستند و انتظارشان از کسب و کار شما چیست. سپس باید با استفاده از این شناخت و اطلاعات، محتوای خود را انتشار دهید تا در اختیار آنها قرار گیرد. متناسب بودن محتوا با نیاز کاربران و بازدیدکنندگان باعث می شود که آنها از اطلاعات موجود در وب سایت شما راضی باشند و دوباره برای بازدید به سایت شما بیایند.
بازازیابی اینترنتی واهمیت استراتژی محتوا
برنامه دقیق و منظم

محتوای سایت خود را به صورت دقیق و منظم بروز رسانی کنید. محتوا و درون مایه ی قدیمی و تاریخ گذشته به درد هیچ مخاطب و کاربری نمی خورد و اگر این محتوای قدیمی، تا مدتی بروز رسانی نشود مخاطب و بازدید کننده را از وب سایت شما دور می کند و امکان دارد دیگر به سایت شما باز نگردد. مطالب سایت شما باید به روز بوده و به طور منظم بارگذاری شود تا هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان بدانند که مطالب مفید و با ارزشی برای ارائه دادن در اختیار دارید، که در نهایت باعث افزایش رتبه و امتیاز وب سایت می شود. این استراتژی بازاریابی اینترنتی، در بهینه سازی وب سایت تأثیر زیادی دارد.

تاثیر تنوع لینک ها در رنکینگ

مثالهایی از انواع لینک هایی که شما می توانید در شرایط مختلف و با خاصیتهای گوناگون بسازید :

لینک به متن (از درون پاراگراف های متن) که در خیلی از مقالات از ان به anchor text تعبیر کرده ام
لینک گرفتن از طریق پست مهمان (یعنی قرار دادن لینک هایمان در پست های اختصاصی و انتشار آنها در سایت های دیگر)
لینک های انجمن (یعنی عضویت در انجمن ها و قراردادن لینک سایتتان در پست های مرتبط و نامرتبط)
لینک های حاشیه صفحات (یعنی سمت چپ و راست سایت شما)
لینک های پاورقی (در اصطلاح طراحی سایت فوتر نامیده می شود)
لینک هایی از صفحات لینک (یعنی از لینک دونی ها لینک بگیرید)
لینک های مطالعه بیشتر در پایین مقالات
لینک های ویکی پدیا (ساخت این لینک ها خیلی مشکل است و علاوه بر آن خیلی دیر تاثیر می گذارد.اما از تاثیرش نمیشود هرگز چشم پوشی کرد…)
لینک های شبکه های اجتماعی / لینک های وب ۲٫۰
لینک های سایت های سوال و پاسخ (مثلا پاسخ های یاهو )
لینک های مطبوعاتی (منظور لینک های اطلاع رسانی به هر نحوی حتی در سایت های خبری است)
لینک های نظرات (ساخت لینک در بخش کامنت ها که بسیار هم پراستفاده است)
SEO-google-Back-Link-Building
تاثیر تنوع لینک ها در رنکینگ
ترکیبی از لینک های FOLLOW و NOFOLLOW

لینک های ترکیبی از متن و عکس

یعنی به عنوان مثال اگر تمامی لینکهای شما از بلاگ ها می آید، این امر طبیعی نیست و امکان مجازات از سوی الگوریتم پنگوئن را دارد.و البته می توان به جرئت گفت قطعا جریمه می شوید.

این موضوع بطور کلی پذیرفته شده است، با اینحال اگرچه تنوع لینک بطور قطع فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود اما کیفیت از کمیت مهمتر است!
تاثیر تنوع لینک ها در رنکینگ
ساختن لینک از بخش های مختلف سایت شما کار بسیار بسیار ساده ای است پس هرگز در ساختن آن درنگ نکنید و اگر از توان شما خارج است به فردی که در زمینه ساخت سایت و سئو توانایی دارد ، سایتتان را بسپارید.

من به شخصه پیشنهاد میکنم همه کار سایت خود را خودتان انجام نده و کار را همیشه بدهید به کاردان ! چراکه با الگوریتم های جدید گوگل ساخت لینک اشتباه به شدت به سایت شما ضرر خواهد رساند.

ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو

برای ارسال ایمیل تبلیغاتی روش های مختلفی وجود داره که از جمله اونا خرید نرم افزار های ایمیل مارکتینگ , ارسال ایمیل از طریق گروه های یاهو و گوگل , ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق سایت هایی که خدمات ارسال ایمیل ارائه میدن. نرم افزار های ایمیل مارکتینگ از سایر روش های تبلیغاتی بهتر جواب میده مثل نرم افزار ScrapeBox در زمینه دریافت بک لینک و سئو سایت که بهتر از خیلی از پکیج های بک لینک تاثیر دارد. و یا هم چنین نرم افزار Gsa Search Engine Ranker 10.94 که میتونه خیلی مفید تر عمل کنه و میتونین برای کسب اطلاعات بیشتر پست مربوط به نرم افزار Gsa Search Engine Ranker رو مطالعه کنید
ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو
یکی از مزایای آن کاهش اسپم شدن ایمیل هایی که ارسال میکنید هست. ایمیل های تبلیغاتی در این حالت با سرعت بسیار بالایی ارسال میشوند. از مزایای دیگه نرم افزار های ارسال ایمیل حرفه ای میشه به این نکته اشاره کرد که لیست کامل و گزارشات کاملی از ایمیل های ارسالی در اختیار شما قرار میده که میتونین ببینین تا چد تاثیر گذار بودهد ایمیل ارسالی تون. نکته دیگه که خیلی مهم میتونه باشه امکان جمع آوری لیست ایمیل ها با استفاده از فرم اشتراک هست و …
ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو
بین تمامی نرم افزار های ارسال ایمیل از نظر بنده نرم افزار MailChimp هست که به نظر من مورد تایید ۹۰ درصد افرادی هست که دارن از این سرویس ها استفاده میکنن. سایت میل چیمپ میشه گفت بین سرویس های ارسال ایمیل معتبر ترین و بهترین خدمات رو ارائه میده و آمار ارسال بالایی رو داره و همچنین ارسال ایمیل از طریق میل چیمپ بسیار راحت و منعطف تر از سایر نرم افزار هاست.

در دومین گام شما باید لیستی از ایمیل های مورد نظرتون رو در اختیار داشته باشین. میتونین لیست ایمیل رو از شرکت های مختلف که ارائه دهنده این خدمات هستن خریداری کنین و البته در این مورد باید به طرف تون خیلی اعتماد داشته باشین که ایمیل هایی که در اختیارتون قرار میده واقعی و درست باشند. هم چنین میتونین این ایمیل ها رو خودتون به روش های مختلف جمع آوری کنین. که اینجوری هم کیفیت شون بالا میره هم مورد اطمینان خودتونه! که پیشنهاد تیم سئو سایت و بهینه سازی انتخاب روش دومه !
ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو
روش های مختلفی برای دریافت ایمیل افراد وجود داره که یکیش قرار دادن لینک عضویت در خبرنامه سایت هست. یک مورد دیگه میتونه به عنوان عضویت و مثلا ارسال جوایز به کاربران سایت تون در قالب مثلا یک قرعه کشی باشه. یا میتونین از افراد بخواهین که آدرس ایمیل شون رو به شماره خاصی ارسال کنن و هزاران روش دیگه برای دریافت ایمیل افراد.
ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو
سومین قدم در ارسال ایمیل تولید محتوا ی مفیده. که به طور معمول باید ۷۰ درصد اون آموزش و یا محتوا رایگان برای کاربر باشه و باقی آن به صورت معرفی خدمات به کاربران باشه. حالا محتوایی که برای کاربران مینویسین میتونه نظر سنجی و آمار از کاربران باشه , مقالات آموزشی مرتبط با فعالیت تون , مصاحبه ای در زمینه کاری تون , معرفی محصولات یا خدمات جدید , لینک به سایت تون و نمایش از امکانات خاصی در سایت و .. به طور مثال میتونین اگه یه مزون خیاطی هستین میتونین به طور هفتگی از لباس هایی که آماده میکنین و اضافه میشه به سایت تون ارسال داشته باشن و یا اگر آژانس هواپیمایی هستین میتونین هر هفته یکی از هتل ها و یا یکی از شهر های زیبای دنیا رو برای افراد ارسال کنین. مطمعن باشین که این روش میتونه برای جذب مشتری هدف کارایی بسیار خوبی داره و همون قدر که تولید محتوا در سئو سایت مهمه در خبرنامه هم میتونه مهم باشه !
ایمیل مارکتینگ در جهت بهبود سئو
و قدم نهایی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی ساخت کمپین هست و ارسال اطلاعات ایمیلی که میخواهید ارسال کنین رو وارد کنین . مثل اسم کمپین , موضوع خبرنامه ارسالی , نام فرستنده و … قابل ایمیل رو طراحی میکنین و ایمیل رو ارسال میکنین! به همین راحتی !

دسته بندی : افزایش فروش سایت