بازاریابی اینترنتی و روش های موثر در افزایش کسب درآمد اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

۶ روش ساده در بازاریابی اینترنتی و کسب در آمد بالا

روشهای زیادی برای بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد بالا با سایت های بازارایابی و پورسانتی در اینترنت وجود دارد که شما می توانید ۶ روشی که بیشتر بازاریابان اینترنتی برای کسب درآمد از آنها استفاده می کنند را در ادامه مطالعه کنید.

۱- سایت های بسیاری هستند که آمار بازدید بالا داشته و بخشهایی دارند که می توانید به صورت رایگان مطالب خودتان را وارد کنید. مثلا در بخش فروشگاهی این سایت ها محصولات را با لینکی که مخصوص خوتان است وارد کنید.

۲- در سایت های تبلیغات رایگان برای وبلاگ یا سایت هایتان تبلیغ کنید تا آمار آنها بالا برود. (از نوشته های جذاب استفاده کنید.) با جستجوی کلمه (تبلیغات رایگان) در گوگل اسامی این سایتها را خواهید دید.

۳- روش معرفی به دیگران و زیر مجموعه گیری سیستم کسب درآمد پورسانتی یکی دیگر از روشهای افزایش درآمد است. یعنی به ایمیل یا قسمت تماس با ما در سایت دیگران، لینک عضویتی که شما معرف آن هستید را به همراه متنی جذاب بفرستید، دیگر نیاز نیست حتی سایت یا وبلاگی داشته باشید، فقط با اینترنت گردی و دیدن سایتها و وبلاگهای دیگران آنها را دعوت کنید تا عضو سیستم کسب درآمد شوند.

۴- در یاهو و گوگل گروه تشکیل دهید. عضو جذب کنید. خصوصا در جی میل به راحتی می توانید عضو جدید جذب کنید و هر تبلیغی که مایل بودید را برای اعضاء بفرستید.

۵- ارسال ایمیل تبلیغاتی هم روشی است که برگشت سریع دارد. البته باید سرور SMTP تهیه کنید که هزینه دارد.

۶- فعالیت درانجمن ها و تبلیغ سیستم های فروش هم راه خوبی است. چرا که آمار بازدید کننده اینگونه سایت ها بالا می باشد، همچنین راه اندازی انجمن نیز موثر است البته در دراز مدت درآمد زا می باشد.

نکات مهم در بررسی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی

در این مقاله به نکات مهم در بررسی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی و چگونگی بررسی سایت رقبا در کسب و کار های اینترنتی خواهیم پرداخت.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی فعالیت ها بازاریابی و تبلیغات خوشان را در اینترنت سرمایه گذاری می کنند و این موضوع بسیار از افراد را دگیر کرده که چگونه سایت های کسب و کار های اینترنتی موفق شده اند.سایت های موفق کسب و کارهای اینترنتی با انجام یک سری تغییرات اساسی به قول معروف سازوکارهای اصلی را بر روی کسب و کارشان پیاده سازی می کنند که شما نیز می توانید به عنوان یک وب مستر از ساز و کار های اصلی آنها درس بگیرید.

نکات مهم در بررسی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی

۱ – بررسی تعداد صفحات سایت

۲ – آنالیز بروز رسانی محتوای سایت

۳ – بررسی بازدید کنندگان و ترافیک سایت

۴ – تحلیل سئو سایت رقبا

۵ – بررسی اعتبار دامنه سایت

۶ – میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی

۷ – بررسی ایمیل مارکتینگ سایت

۸ – میزان تعامل و ارتباط با کاربران سایت

نکات مهم در بررسی صفحات سایت کسب و کار اینترنتی

از اولین نکات مهم در بررسی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی بررسی کردن سایت رقبای کسب و کار اینترنتی تان است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید.برای بررسی سایت کسب و کار اینترنتی تان آدرس سایت رقبای خودتان را به صورت site:http://site.com در گوگل جستجو کنید.

۱ – عنوان های نوشته و صفحات را بررسی کنید.

۲ – لینک های نوشته و صفحات را آنالیز کنید.

۳ – توضیحات صفحه و نوشته را بررسی کنید.

بررسی نظم در بروز رسانی محتوای سایت

دومین نکته از نکات مهم در بررسی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی بررسی کردن نظم در تاریخ بروز رسانی و انتشار محتوا برا سایت کسب و کار اینترنتی است که باید رقبای کسب و کارتون را از این نظر مورد ارزیابی قرار دهید.

۱ – تاریخ بازه زمانی انتشار نوشته ها را چک کنید.

۲ – نظم در ایندکس مطالب سایت در گوگل را چک کنید.

۳ – کیفیت محتوای منتشر شده را چک کنید.

نکات مهم در بررسی بازدید کنندگان و ترافیک سایت

بررسی بازدید کنندگان و ترافیک سایت های رقیب کسب و کار اینترنتی تان نشان دهنده میزان اعتبار سایت و میزان فروش آن می باشد شما با استفاده از ابزار هایی مانند الکسا می توانید سایت رقب تان را آنالیز و مورد بررسی قرار دهید.

تحلیل سئوی سایت رقبای کسب و کار اینترنتی

۱ – سئو کلی سایت رقبای کسب و کارتان را چک کنید.

۲ – به بررسی سئو مطالب سایت رقبا بپردازید.

۳ – توجه خاصی به سئو داخلی و خارجی سایت داشته باشید.

یادتان باشد سئوی کسب و کار اینترنتی نصف راه است و برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی تان باید محتوا های مفید و ارزشمند داشته باشید و خودتان تولید کننده محتوا باشید.

نکات مهم در میزان تعامل و ارتباط با کاربران سایت

۱ – ارتباط مدیر سایت با کاربران را بررسی کنید.

۲ – نحوه ی پشتیبانی را آنالیز کنید.

۳ – پاسخگویی به سوالات را مد نظر قرار دهید.

۴ – پاسخگویی به نظرات سایت از اهمیت زیادی برخوردار است.

دسته بندی : افزایش فروش سایت