سال 2015 برای بسیاری از نام های تجاری سال بازاریابی دیجیتال محسوب می شد.

زمانی که مصرف کنندگان برای تاثیر در تصمیم گیری خود جهت خرید و یا استفاده از کالا به شدت به رسانه های آنلاین متکی شدند، اهمیت حضور و احراز وجود یک شرکت در فضای دیجیتال واضح تر گشت.
نام های تجاری به این حقیقت اذعان نموده و برای بهره مندی از این مسئله جایگاه خود را پیدا نموده اند.

2015 سالی بود که برندهای تجاری خواهان دنبال کنندگان بسیار در رسانه های اجتماعی بوده، و من نیز درخواست های همکاری برای کار روی وب سایت های خاص را با توجه به عدم تمایلم برای شراکت در محصولی که شرکت فوق می فروخت و یا صرفاً به دلیل عدم کفایت تجربه ی شرکت برای بازاریابی آنلاین رد کردم.
به عبارتی سالی بود که اتفاقات بسیاری در آن روی داد.

همچنان که در شرف ورود به سال 2016 هستیم، خوش بین هستم شرکت ها تجاری بیشتری خواهان سهم خود از فضای دیجیتال خواهند بود و پیش بینی می کنم بسیاری از نام های تجاری برجسته بازده خوبی خواهند داشت. در صورتی که شرکت های تجاری کوچک نتوانند در فضای دیجیتال با نام های تجاری بزرگتر به رقابت بپردازند کجا می توانند رقابت کنند؟

در نتیجه ی آنچه در بالا ذکر شد، تصمیم به اشتراک گذاری برخی از نکاتی که نام های تجاری بزرگ یا کوچک می بایست برای موفقیت در بازاریابی آنلاین خود در سال 2016 انجام دهند، گرفتم.
اجازه دهید یکراست سراغ نکات مورد نظر برویم:

1. کیفیت،کمیت را مغلوب می سازد
آخرین آمار در خصوص سرمایه های دیجیتال می تواند طاقت فرسا باشد.
• برآورد شده که بیش از 40.9 میلیون نفر به صورت ماهانه بیش از 20 میلیارد صفحه را مشاهده کرده اند.
• تعداد ایمیل های ارسالی و دریافتی در روز بالغ بر 205 میلیارد است.
• پیش بینی می شود تبلیغات دیجیتال مخارج آگهی های تلویزیونی را در دو سال آینده پشت سر بگذارد.

تمامی این آمار می توانتد ترسناک باشند، اما خبر خوب آن است که اهمیتی ندارد هر روز چه تعداد سرمایه ی دیجیتال و یا پست وبلاگ متبلور می شوند، فرضیه های زیر صحت خواهند داشت.
• کیفیت به علاوه کمیت = فرمول برنده
• کیفیت بدون کمیت = پیروزی
• کمیت بدون کیفیت = باخت

بنابراین نام های تجاری می بایست به جای تمرکز روی ایجاد وبلاگ های پستی متعدد بر روی تولید محتوای با کیفیت از طریق مقالات سفید، کتب الکترونیکی، فیلم، پادکست و امثال آن سرمایه گذاری کند.

به علاوه تمایل به کیفیت باید فراتر از تبدیل محتوای صرف برود. این مسئله باید در کیفیت وب سایت تان (این دیدگاه از سال 2004 غیر قابل دسترس است) و سایر سرمایه هایی که ممکن است داشته باشید، دیده شود. این مورد حتی می بایست در کیفیت پست های رسانه های اجتماعی و محتوای ایمیل هایتان دیده می شود.

2. ارزش
سوای اطمینان از کیفیت آنچه انجام می دهید، شما می بایست بر روی ارائه ی ارزش به مخاطبان خود تمرکز نمایید.

ارزش آفرینی می تواند به شکل ابزار باشد از اینکه مخاطبان شما در تلاش برای آن هستند، و شما قادر به ارائه ی پاسخ و یا صرفاً اشتراک گذاری چیزی هستید که افراد می خواهند آن را تماشا کنند و یا به صورت آنلاین با ارائه ی لینک به آن و یا به صورت آفلاین از طریق مراجعه به دوستان خود از ان استفاده نمایند، خرسند باشید.

نام های تجاری که ارزش آفرینی می کنند به طور مداوم ترافیک و لینک بیشتری به وب سایتو سرمایه ها ی دیجیتال خود ارائه می هند تا نام های تجاری که صرفاً می خواهند ” وجود داشته باشند.”

3. انسجام در بازاریابی و تیم های دیجیتال
مجددا نمی توانم این مساله را تاکید ننمایم. احتمالاً به این دلیل که این چیزی است که بسیاری از مواقع ان را مشاهده می کنم.

کسب موفقیت در بازاریابی آنلاین شامل همکاری با اجزای مختلف تیم بازاریابی و همچنین همکاری با سایر بخش های شرکت فوق است. تیم بازاریابی آنلاین شما احتمالاً قادر به تولید محتوایی است که حتی تیم روابط عمومی نیز قادر به استفاده از آن می باشد. تیم های فروش به صورت روزانه با مصرف کنندگان محصولات شما ارتباط برقرار می کنند. آنها می بایست از مشکلات دست اول و عللی که مصرف کنندگان ممکن است محصولات شما را بخرند و یا نخرند ، آگاه باشد. این اطلاعات می توانند بر محتوای که احتمالاً تیم آنلاین تولید می کند، نظارت کنند.

هم افزایی این بخش های مختلف جهت کمک به یکدیگر برای دستیابی به هدف شرکت تجاری در موفقیت فعالیت های بازاریابی آنلاین شما حائض اهمیت است. من مواردی را دیده ام که توسعه دهندگان وب سایتپیش از آنکه تیم آنلاین حتی بدانند چنین محصولی وجود دارد کار را روی یک وب سایت شرکت تکمیل نموده اند.

علاوه بر این به شخصه شاهد شرایطی بودم که طی آن محتوای طراحی شده توسط تیم آنلاین همان چیزی بود که تیم فروش هنگام دیدار با یک مشتری آن را به معرفی محصول می افزود.
همیشه به یاد داشته باشید “هر شرکت، یک هدف دارد”.

4. نادیده گرفتن توصیه های اشتباه
در رقابت برای پیروزی در نبردهای دیجیتال، بسیاری از نام های تجاری در معرض توصیه های اشتباه قرار می گیرند. این مسئله احتمالاً نتیجه ی یک قصور یا کاستی می باشد. هر زمان که ایمیلم را چک می کنم به وضوح این مسئله را مشاهده می کنم. از شرکت هایی ایمیل دریافت می کنم که هرگز حتی از وجود آنها اطلاعی نداشتم در این حین آنها محصولات خود را از طریق خبرنامه به من معرفی کرده و از من می خواهند آنها را خریداری نمایم.

کاملا مطمئنم که هرگز چنین نام تجاری را حمایت نکرده و حتی آنها را توصیه نمی کنم . مثال دیگر از زمانی که برند های تجاری به اشتباه مورد توصیه قرار می گیرند زمانی است که شما تحت فشار خرید پیوند جهت تاثیر بر رتبه بندی قرار گرفته و یا زمانی ست که بدنبال یک میانبر برای پیروزی در این رقابت هستید.

فرد مناسبی را برای رسیدگی به بازاریابی خود انتخاب کرده و یا رضایت بخش تر است که تمام افراد تیم خود را آموزش دهید.

4 دلیل استفاده از کد نوفالو

 برای درک بهتر کد نوفالو (nofollow) باید نحوه تعیین اعتبار یک صفحه توسط موتورهای جستجو را بهتر بشناسیم. اگر شما سایتی دارید که صفحه اصلی آن به 10 صفحه داخلی از سایت شما و 5 صفحه از سایت‌های دیگر لینک داده است، شما مجموعا 15 لینک خروجی دارید. زمانی‌که سایت دیگری به صفحه اصلی شما لینک دهد به آن لینک ورودی می‌گوییم. اگر فرض کنیم که شما 30 لینک ورودی به صفحه اصلی خود دارید در مجموع 45 لینک در ارتباط با صفحه اصلی شما هستند، موتورهای جستجو زمان بررسی صفحه اصلی شما تمام این 45 لینک را بررسی کرده و با توجه به اعتبار این صفحات (پیج رنک و عوامل سئو) پیج رنک شما را محاسبه می‌کنند. همین شرایط برای سایت‌های در ارتباط با شما وجود دارد و یک رابطه دوطرفه را تشکیل می‌دهد مگر اینکه شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) راه ارتباطی را مسدود کنید.
دسته بندی : افزایش فروش سایت