افزایش رتبه سایت

برندسازی شما را تقویت می کند
سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.
تقاضای آفلاین ایجاد میکند
افزایش رتبه سایت
یک نظرسنجی نشان داد که ۸۵ درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است.
افزایش رتبه سایت
طبق این گزارش مشخص شد که امسال ۳۶ درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی ۳۰ درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
افزایش رتبه سایت
موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود
طبق گزارش های اخیر، تا سال ۲۰۲۰ هر سال حداقل ۵۰ میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.
حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.
به «جذب» مشتریان کمک می کند
افزایش رتبه سایت
در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.
موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود
افزایش رتبه سایت
تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است

نکات کسب و کار
سئو دائما درحال تغییر است
الگوریتم هایی که موتورهای جستجو از آن برای رتبه بندی صفحات استفاده می کنند دائما در حال تغییر است،به این جهت که موتورهای جستجو در نظر دارند همواره بهترین نتایج ممکن را برای عبارت مورد جستجو نمایش دهد.به همین دلیل ممکن است بعضی از تکنیک هایی که در سال های گذشته برای بهینه سازی استفاده میشد امروزه بی اثر و یا حتی مضر باشند.پس با این دیدگاه که تغییرات در موتورهای جستجو موضوعی غیرقابل انکار است همواره استراتژی بهینه سازی خود را به روز نگه دارید.همیشه خود را درگیر مسائل مرتبط با سئو قرار دهید و سعی کنید حداقل هر ۳ ماه یکبار دانش خود در مورد سئو را مورد بررسی دوباره قرار دهید.
نکات کسب و کار
سئو منجر به فروش بیشتر نمی شود
ارزیابی برنامه بهینه سازی سایت این نیست که آیا فروش من بیشتر شده است یا نه.ارزیابی سئوی سایت یعنی ارزیابی این مسئله که:

آیا شما برای عبارت مورد نظر خود در رتبه دلخواه خود در جایگاه مناسب قرار دارید؟

وقتی برای عبارت مورد نظر خود در رتبه دلخواه قرار گرفتید و فرد با جستجو و کلیک روی لینک شما وارد وبسایت شما شده است درواقع بخش اولیه و کلاسیک بهینه سازی سایت شما خوب بوده و بخش دوم که وظیفه ی سئوی نوین شروع میشود. اما اینکه فروش شما افزایش خواهد داشت به ادامه برنامه بازاریابی شما بستگی دارد.

آیا سایت شما گرافیک خوبی دارد؟

, عکس العمل کاربران پس از مشاهده سایت چگونه است؟

آیا راه های ارتباطی تعریف کرده اید؟

آیا برنامه بازاریابی منظم مانند بازاریابی ایمیلی برای خود داشته اید؟

و سوال های دیگری که مرتبط با این موضوع هستند.به خاطر داشته باشید اصل اول سئو صبر است و برای داشتن سایت بهینه لازم است که هزینه هایی نیز در این راه انجام شود.
نکات کسب و کار
سئو بسیار پیچیده است
هیچ فرمول جادویی و یا راه میانبری برای سئو وجود ندارد.بهبود جایگاه شما نیازمند فعالیت مستمر و دقیق شما در موضوعات بهینه سازی داخلی و خارجی است٬که در حول ایجاد محتوا و وبسایت بهینه مطرح میشود.اگر هرکدام از موارد بالا کوتاهی صورت گیرد جایگاه شما در نتایج جستجو به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهد شد.عمده مشکلی در سر راه کسب و کارها در سئو وجود دارد دریافت لینک از سایت های مرتبط و با هویت بالا است.لینک به دست آوردن یکی از بخش های سخت سئو است که نیازمند فعالیت مستمر و همراه با برنامه ریزی است که به مرور زمان نتیجه ی خود را نمایش خواهد داد.
نکات کسب و کار
سئو می تواند به اوراق کردن سایت نیاز داشته باشد
اگر سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی نشده باشد و یا اصطلاحا SEO Friendly نباشد٬احتمالا لازم است سایت خود را کاملا از نو ایجاد کنید.بیشترین ضربه ای که سایت ها از این مشکل می خورند وقتی است که وظیفه طراحی و کدنویسی سایت خود را به افرادی می سپارند که سابقه ی زیاد و مشخصی در این زمینه ندارند.در صورتی که قصد OutSource کردن پرژه ی خود را دارید حتما از سابقه فرد یا افرادی که میخواهید وظیفه را به آنها محول کنید آگاه شوید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت