دروغ های سئو سایت

این روزها مثل هر علمی در سئو سایت یک سری با دروغ های بزرگ و نا آکاهی بعضی کاربران از آنها سو استفاده میکنند اگر حتی خود بنده نمیشنیدم باور نمیکردم البته خیلی موارد دیگر هم هست و من فقط سعی میکنم یک دید کلی بدهیم که اگر واقعا میخواهید هزینه کنید عمر و هزینه خود را از دست ندهید بارها در انجمن ها شنیده میشود مثلا ۷۰۰ تومن به شرکت دادم اما نه رتبه گرفتم و نه بازدید کننده جذب کردم یا میگویند سایت ما توسط یک شرکت بهینه سازی شد اما رتبه خوبی نگرفت بعضی دوستان هم که فکر میکنید هر چه هزینه کمتر بدهند برد کرده اند و بهترین را انتخاب کرده اند بزارید بحث را باز کنم.

۱-مشاور سئو بهترین گزینه است

در دروغ های سئو گاها به گوش میرسد که بعضی شرکت ها میگویند ما بهینه سازی داخلی سایت را انجام میدهیم و برای همیشه به شما مشورت میدهیم و سایت خودش بالا می آید و بعد از مدتی این سایت رها میشوند چرا که اگر قرار بود با مشاور سایت بالا بیاید که دنیا گلستان بود شاید برای کلماتی که در صفحه اول آنها وبلاگ رتبه دارند مناسب باشند اما برای کلمات که حتی یک مقدار رقابت دارند این روش مسخره است تازه جالب بدونید هزینه زیادی هم بابت مشاوره و بهینه سازی داخلی سایت میگیرند.

۲-سئو سایت یک هفته زمان میبرد

نوع دیگر از این اشتباهات رایج این است که میگویند ما به کلمات کلیدی و مطالب محبوب کاری نداریم روی بهینه سازی شما کار میکنیم یک ماه هم طول میکشد برای تمام سایت ها هم یکسان است خوب اگر قرار باشد سایتی در رتبه دار نشود خودش هم میتواند بهینه سازی سایت را با تولید محتوا انجام دهد دیگر هزینه چیست و واقعا این یک ماه واقعا برای سایت چی کاری انجام میشود.

۳-با کمترین هزینه سئو میکنیم

چه میخواهید باور نکنید چه باور بکنید حتی سایت بزرگ فروشگاهی که درامد زیادی دارند و احتیاج به هزینه کردن ندارند برای سایت هزینه میکنند سایتی که روی آن هزینه نشود ثبات ندارد با محتوا میشو سایت را رتبه دار کرد اما ثبات ندارد و در دراز مدت که شما محتوایی تولید نمیکنید شکست میخورد پس اگر دیدید یک سایت خیلی زیاد میگیرد یا خیلی کم میگیرد باید از خیر آن شرکت بگذرید.

۴-نرم افزار های سئو

چند وقت بود که خبر از نرم افزار سئو سایت و بهینه سازی سایت نبود و کمتر دیده میشود اما دوباره این نوع نرم افزار با عنوان های مختلف به فروش میرسد اگر شما دید درستی نسبت به این علم داشته باشید میدانید طبیعی بودن در این علم مهم ترین اصل است و یک نرم افزار هیچ وقت نمیتواند رفتار طبیعی داشته باشد پس نمیتوانم مطلب را بیشتر باز کنم نه با نرم افزار نه با افزونه نمیتوان سایت را به بهترین شکل بالا آورد.

۵-سئو صد درصدی

هنوز هم دیده میشوند برخی دوستان با ابزار مختلف دنبال رساند سایت به درصد ۱۰۰ هستند اما نمیدانند آنها فقط برخی فاکتور های محدود را بررسی میکنند تازه اگر درست بررسی کنند و به روز باشند این هم روش دیگری است که با عنوان ها مختلفی مطرح میشود بهینه سازی داخلی سایت مفید و باید انجام شود اما باور کنید به صد درصد این حرفا صرفا کاری ندارد.

۶-تجربه زیاد داشتن در سئو

همان طور که میدانید این علم زمان معنی پیدا میکند که واقعا متخصص در بهینه کردن سایت شما متد های جدید و مناسب را استفاده کند همیشه داشتن تجربه نمیتواند شما را مطمئن کند چرا که سایت های با فعالیت بسیار محدود رتبه ثابتی میگیرند که میتوان نشان دهند داشتن یک بینش نو میتواند خیلی از تجربه به روز نشده بهتر باشد پس صرفا سایتی را فقط برای تجربه بالایش انتخاب نکنید.

۷-بک لینک مرده است در سئو سایت

اگر دیدید سایتی به شما گفت در بهینه سازی سایت بک لینک مرده است بدانید که یا این سایت روند تغییرات لینک سازی را نمیداند یا فقط محتوا در این سال ها تولید کرده است پس هنوز هم لینک مهم ترین فاکتور بهینه سازی سایت است و باید به نحو درست برای ثبات سایت استفاده شود تا سایت با رقص گوگل کمتر جابه جا شود و به قول ریشه اش بسیار مستحکم تر شود تمام موارد بالا بخشی از دروغ ها و شاید اشتباهات دوستانی است که خود را متخصص مینامند و هزینه های زیادی را دریافت میکنند پس سعی کنید با دید باز به این نکات دقت کنید.

رپورتاژ آگهی چیست و چه نقشی در توسعه برند سایت دارد؟

دوستان گرامی پست فوق العاده کاربردی امروز را از دست ندهید. در این بخش از آموزش وردپرس قصد داریم در مورد رپورتاژ آگهی صحبت کنیم. می خواهیم بدانیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه رپورتاژ آگهی دهیم و در نهایت چه نقشی در توسعه برند و سئو سایت دارد. در واقع یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایت یافتن بهترین راهکار برای برندسازی و بازاریابی است تا بتوانند از آن طریق مشتریان بیشتری جذب نمایند و به کسب و کار خود رونق ببخشند. یکی از موثرترین روش ها برای برندسازی و قرار دادن سایت در نتایج اولیه جستجوی موتورهای جستجوگر استفاده از تبلیغات اینترنتی می باشد. این روش یکی از موثرترین و به صرفه ترین روش ها برای جلب مشتریان و برندینگ می باشد. پس دوستان در ادامه همراه ما باشید تا در مورد رپورتاژ آگهی بیشتر آشنا شویم.

رپورتاژ آگهی

به خبر تبلیغاتی گفته می شود که با هدف توسعه و ایجاد آگاهی برند و کسب وکار در سایت های معتبر خبری منتشر می شود. این متن آگهی علاوه بر توضیحاتی مختصر و مفید در مورد برند شامل چند کلمه کلیدی سایت تبلیغ کننده نیز می باشد که به صورت فالو خواهد بود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

همان طور که میدانید یکی از راهکارهای موثر لینک سازی در سئو ایجاد لینک های فالو در سایت های با رتبه بالا می باشد. حالا رپورتاژ آگهی نیز این امکان را برایتان میسر می کند که با استفاده از یک متن آگهی مناسب و قرار دادن کلیدواژه ها و لینک دار کردن آن در سایت های معتبر و رتبه دار لینک های قوی برای سایت خود جمع آوری نمایید.

بخوانید:  تغییر پیشوند جداول دیتابیس در وردپرس با افزونه Change DB Prefix

رپورتاژ آگهی برای سئو سایت و برند سازی چه مزایایی دارد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، متن رپورتاژ آگهی با استفاده از کلمات کلیدی مناسب که در ارتباط با وب سایت تان یا کسب و کارتان می باشد نوشته می شود و کلمات بسیار با ارزش به وب سایت شما لینک داده می شود و با منتشر کردن آن در سایت های با رنک بالا، رتبه سایت تبلیغ کننده یعنی سایت شما در جستجوی گوگل روز به روز بالاتر می رود.

حال در دنیای کسب و کار و وب سایت ها اگر توجه کرده باشید متوجه شده اید که حاشیه های وب سایت ها انباشته از بنرهای تبلیغاتی است که دیگر جذابیت چندانی برای کاربران ندارد و کاربران توجه زیادی به آنها نمی کنند. اما رپورتاژ به صورت یک خبر در صفحه اول سایت های خبری منتشر می شود و کاربران بیشتری را جذب می کند.

نکته مهم!!!

در بهترین حالت ممکن محتوای رپورتاژ باید حالت خبری یا مقاله آموزشی باشد تا در کنار سایر تبلیغات و معرفی محصولات کاربران را از اتفاقات موجود در آن صنعت آگاه کند و یا اطلاعاتی آموزشی برای آنها داشته باشد که بدین صورت مطالعه رپورتاژ افزایش می یابد و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.

مزایای رپورتاژ برای سئو و برندسازی سایت

مزایای رپورتاژ برای سئو و برندسازی سایت

با مطالعه رپورتاژ توسط کاربران آنها متوجه تصویر تبلیغاتی کسب و کار و سایت تان می شوند و نسبت به برند تان اظهار نظر می کنند.

چگونه یک رپورتاژ آگهی منتشر نماییم؟

در فرایند انتشار رپورتاژ ابتدا باید یک متن مناسب در راستای برند و کسب و کارتان و متناسب با اهداف کاری خود تنظیم کنید و سپس بر اساس اهداف سئو کلمات کلیدی مناسب و مورد نظر خود به همراه لینک های مربوط به آن کلمات را در متن آگهی قرار دهید.

بخوانید:  آشنایی با وردپرس شبکه یا WPMU شبکه همراه با آموزش نصب

در مرحله بعد متن آماده شده را در سایت های با رتبه بالا و پربازدید و هم چنین مجلات اینترنتی که کاربران زیادی دارند به صورت رپورتاژ خبری منتشر کنید. حالا متن آگهی به همراه لینک های فالو و عکس در سایت قرار می گیرد. این آگهی به قسمت آرشیو خبر می رود و تا همیشه به صورت دائمی در آنجا می ماند.

دلایل و اهداف مهم تولید لینک و دادن رپورتاژ

  • به دست آوردن رتبه بهتر برای یک کلمه کلیدی خاص

در این حالت تلاش شما بر این است که به یک صفحه خاص از سایت تان اشاره کنید و به اصطلاح از یک انکرتکست خاص استفاده نمایید تا رتبه آن صفحه از سایت بالاتر رود.

  • کسب رتبه بهتر برای یک دامنه، یک وب سایت، یک زیر دامنه و یا قسمتی از وب سایت

اگر شما تلاش کنید که به هر نحوی برای هر بخش و قسمتی از وب سایت تان لینک جذب نمایید قدرت دامنه شما بالا می رود و به طور کلی سایت و همه بخش های آن پیشرفت می کند.

  • ارسال ترافیک با ارزش از صفحات رتبه بندی شده

ممکن است لینکی که شما قصد بهبود آن را دارید یک لینک no follow باشد یا تاثیری بر رتبه بندی ها نداشته باشد (مثلا جاوا اسکریپت و یا یک لینک تبلیغاتی باشد)، اما این لینک ها برای شما بازدید کنندگانی را فراهم می کنند و بتواند به رشد کسب و کارتان کمک کند.

  • قصد بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان و تقویت وب سایت را دارید

بهبود رتبه و افزایش ترافیک با رپورتاژ

بهبود رتبه و افزایش ترافیک با رپورتاژ

بخوانید:  آموزش ایجاد گالری تصاویر با افزونه Envira Gallery Lite – افزونه ساخت گالری عکس

حضور در شبکه های اجتماعی و سایت هایی که محصولات را با ارائه دهندگانشان به نمایش می گذارند و تمامی مسیر هایی که شما را به عنوان یک گزینه به مخاطب ارائه می کنند، در این گروه قرار دارد. این کار باعث می شود که کاربران محصولات و خدمات شما را بررسی نمایند و در صورتی که از آنها راضی باشند بصورت خودکار تجربه استفاده از آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند و به این طریق دامنه سایتتان را قوی تر می کنند.

تمامی این اهداف و دلایل تولید لینک برای وب سایت زمینه دادن رپورتاژ آگهی را مهیا می کند و شما می توانید مطابق آنچه در بالا آموزش داده شد با دادن یک رپورتاژ بهینه رتبه سایت خود را بهبود ببخشید و کاربران بیشتری را جذب نمایید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت