افزایش فروش اینترنتی با ترکیب رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌های چاپی

افزایش فروش اینترنتی
افزایش فروش اینترنتی با ترکیب رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌های چاپینویسنده کاوه متولیان on Mar 12رتبه 4.5افزایش فروش با استفاده از ترکیب رسانه های اجتماعی و تبلیغات چاپی

افزایش فروش اینترنتی

بسیاری از مردم از اینترنت به عنوان منبع اولیه برای کار شبکه‌ای و اطلاعات استفاده می‌کنند. بهتر است برای افزایش فروش اینترنتی خود از ترکیب رسانه‌های اجتماعی و چاپ آگهی کاغذی استفاده نمایید. اگر بیاموزید چطور از هردوی آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید بازده تبلیغات خود را بسیار بالا ببرید و هم شما و هم مشتریان سود بیشتری به دست آورید.

توجه مردم را به خود جلب کنید.

افزایش فروش اینترنتی

هزاران شرکت و موسسه وجود دارد که محصولاتی مانند شما ارائه می‌دهند. چه چیزی سبب می‌شود مردم شما را از بین این همه شرکت، انتخاب کنند؟ پاسخ آسان است: اگر مشتریان حس کنند به آن‌ها اهمیت می‌دهید، به شما اهمیت می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که شما مشتری‌های خود را به عنوان پول‌های متحرک نمی‌بینید و واقعاً قصد کمک به آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌شان را دارید. در غیر این‌صورت، ارزش وقت آن‌ها را ندارید. برای همین، در رسانه‌های اجتماعی سعی کنید به مشتریان نشان دهید به آن‌ها احترام می‌گذارید و ارزش خدمت‌رسانی را دارند.

در ادامه ایده‌هایی برای انجام این کار مطرح شده است:

فیس‌بوک و توییتر بهترین سایت‌ها برای عرضه کدهای تخفیف و پیشنهاد‌هایی با زمان‌های محدود به طرفداران وفادار هستند.

• با کاربرانی که نام شما را در فضای اجتماعی ذکر می‌کنند یا نسبت به کار شما کنجکاو هستند، ارتباط برقرار کنید.

• یک مسابقه در اینستاگرام یا پینترست برگزار کنید تا کاربران بتوانند تصاویر و فیلم‌های تگ‌شده‌ای از خود با محصولات شما را بفرستند و کاربران بتوانند به تصاویر موردعلاقه خود رأی بدهند.

• برای افزایش فروش اینترنتی اگر در صفحات خود در رسانه‌ها، تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهید یا محصول جدیدی معرفی می‌کنید یا به پرسش‌ها در مورد محصولات پاسخ می‌دهید، همیشه از کاربران بخواهید در بحث شرکت کنند. دعوت به بحث در مشتری این ذهنیت را به وجود می‌آورد که شما به نظرات وی اهمیت می‌دهید، پس همیشه به نظرات پاسخ دهید.

• در هر کدام از صفحات مجازی خود، هر ماه یک (دنبال‌کنندهٔ برتر ماه) معرفی کنید.

همه این ایده‌ها برای جذب وفاداری مشتری به خوبی جواب می‌دهد، اما برای این که همیشه در ابتدای کار به شما مراجعه کنند، همواره در دسترس باشید. صفحات شبکه‌های مجازی به تنهایی کافی نیستند. نام شما باید در موتورهای جست‌وجوی تجاری مانند !Yelp و Citysearch نیز ثبت شده باشد و وب‌سایتی داشته باشید که در کنار داشتن طراحی خوب، همواره به‌روز باشد. پست‌ها و به‌روزرسانی‌های خود را با کلمات کلیدی خاصی نشانه‌دار کنید تا به صورت مداوم در نتایج جست‌وجوها نشان داده شوید. در پست‌های خود در صفحات شبکه‌های اجتماعی، لینکی به سایت خود قرار دهید و برعکس تا بازدید سایت خود را بالا ببرید.

ارتباطات اجتماعی را با چاپ آگهی‌ها بالا ببرید.

لازم نیست چاپ کردن آگهی‌ها و تبلیغات در فضای مجازی به عنوان دشمنانی سرسخت در بحث‌های «خوانندگان الکترونیکی در مقابل خوانندگان کتاب‌های چاپ‌شده» معرفی شوند. با روش‌های زیر، از امکانات چاپ کردن آگهی‌های خود با استفاده از کمپین‌های الکترونیکی استفاده کنید:

AAEAAQAAAAAAAAbMAAAAJDkxNDk5OGUwLWE5ZGYtNGYzNi04MTgzLTI0MTEzZThmNDVkNw

• از کمپین‌هایی همراه با هشتگ استفاده کنید و از کاربران بخواهید محتوای مخصوص خود را بسازند. زمانی که کار جدیدی را شروع می‌کنید، کمپین‌های همراه با هشتگ، بسیار کمک‌کننده خواهند بود. هم‌چنین به‌راحتی دنبال می‌شوند و می‌توانید هشتگ را در آگهی‌های چاپ شده خود نیز بنویسید. فقط مراقب باشید شخص دیگری از این هشتگ برای کمپین شرکت خود یا آگاهی دادن به جامعه استفاده نکرده باشد!

• محلی را که مشتری هدف شما اوقات فراغت خود را می‌گذراند، پیدا کنید و آنجا تبلیغ کنید. در آگهی‌های چاپ شده بر روی کاغذ تمام جزئیات را بیان نکنید تا خوانندگان همه‌چیز را بدون نیاز به اینترنت پیدا نکنند. تنها اطلاعات مختصری را بیان کنید تا نشان دهید با موضوعی که مورد علاقه آن‌ها است، سروکار دارید. آنگاه آن‌ها را به سمت دنیای مجازی خود راهنمایی کنید.

• از آگهی‌های آهنربایی روی اتومبیل خود استفاده کنید تا در جاده‌ها نیز برای شرکت خود تبلیغ کنید. از آن‌جایی‌ که خلاصه‌گویی کلید اصلی است، به جای بیان جزئیات، آدرس وب‌سایت خود و توییترتان را روی این آگهی‌ها بنویسید.

رسانه آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب کنید.

افزایش فروش اینترنتی

علاوه بر چاپ کردن آگهی‌ها، روش‌های دیگری نیز برای آوردن دنیای آفلاین به اینترنت وجود دارد.

• از یک لوگو، صدا و طرح در همه محیط‌های مجازی استفاده کنید تا همه‌جا شناخته شوید.

• یک رویداد بسازید و از شرکت‌کنندگان بخواهید با هشتگ خاصی شما را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنند. آن‌ها می‌توانند آهنگ‌های درخواستی خود را توییت کنند، در مسابقه ارسال عکس شرکت کنند و… تصویری از دیوار توییتر نمایش دهید تا تعاملات خود را بیشتر نشان دهید.

• از کدهای QR یا جایگزین‌های جدید آن صفحات قابل کلیک، در آگهی‌های خارج از اینترنت خود استفاده کنید تا مشتری‌ها وقتی برای کارهای روزانه خود به اینترنت متصل می‌شوند، به دنبال شما نیز بگردند. (توجه کنید که همه مشتری‌ها به کدهای QR اهمیت نمی‌دهند.)

• در فروشگاه خود ذکر کنید که در سایت‌های Mogl، Foursquare یا سایت‌های مشابه عضو هستید تا مشتری‌ها بتوانند برای بازدید از سایت شما، جایزه دریافت کنند.

• در این لینک ایده‌ها و مثال‌های بیشتری با موضوع تبلیغات آفلاین، مشتریان را به سمت ورود به اینترنت سوق می‌دهد، وجود دارد.

چاپ کردن هنوز از بین نرفته است و مطمئناً به‌ این زودی نیز اتفاق نخواهد افتاد. اگر تصمیم دارید برای افزایش فروش اینترنتی هم‌راستا با رشد دنیای دیجیتال، تمام تجارت خود را به محیط آنلاین انتقال دهید، بسیاری از مخاطبین بالقوه تبلیغات شما را نخواهند دید و موقعیت‌های خوبی برای رشد نیز از دست خواهید داد. به‌علاوه، یک پوستر یا کاغذ آگهی هیچ‌گاه به روشن شدن یا شارژ نیاز ندارد! از هردوی این امکانات استفاده کنید تا بیشترین تأثیر را در افزایش فروش اینترنتی به دست آورید.

استراتژی‌های افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین

آیا به تازگی یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه خیل مشتریان را به فروشگاه‌تان سرازیر کنید؟ زمینه فروش و محصولات شما دارای رقابت شدیدی در بازار است و شما به اندازه هزینه‌ای که کرده‌اید قادر به کسب درآمد نیستید؟ زمان زیادی از تاسیس فروشگاه‌تان گذشته و هنوز میزان فروش‌تان ناامیدکننده است؟ می‌خواهید فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید اما نگران بازدهی آن هستید؟ می‌خواهید از ۵۰ فروش در ماه به ۱۰۰ فروش در روز برسید؟ با مطالعه مقاله زیر، درباره تمام پرسش‌های فوق راهکارهای عملی مفیدی جهت افزایش فروش‌تان خواهید آموخت. با ما همراه باشید.

اولین قدم شروع کار و راه‌اندازی آن است. اگر شما فروشگاه‌تان قبلا راه‌اندازی شده و تنها در پی افزایش درآمدتان هستید می‌توانید به مرحله دوم بپرید. گرچه خواندن مرحله اول هم برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

۱- برای شروع؛ چگونه یک آغاز طوفانی برای مارکتینگ‌مان داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید کسب و کار تازه‌ای راه‌اندازی کنید و پس از تحقیق دریافته‌اید که یکی از راه‌های خوب کسب درآمد، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است و در دنیای وب فروشگاه‌های آنلاینی را مشاهده کرده‌اید که روزانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند و خب طبیعتا شما هم وسوسه شده‌اید، باید قبل از شروع نکاتی را مدنظر قرار دهید.

حتما این نگرانی را دارید که آیا فروشگاه‌تان به موفقیت و کسب درآمد مورد توقع‌تان دست خواهد یافت یا نه. در این مرحله مهم‌تر از هر چیز باور و ایمان به کاری است که می‌خواهید انجام دهید. برای آن که به لحاظ مادی و معنوی، با انرژی و انگیزه فوق‌العاده و باوری عمیق کارتان را آغاز کنید سعی کنید به هدف‌تان جنبه‌ای متعالی نیز ببخشید. می‌توانید در کنار کسب ثروت، کارآفرینی و ایجاد شغل برای دیگران را نیز جزوی از هدف خود در نظر بگیرید. یا از همان ابتدا برنامه‌ریزی کنید که بخشی از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص دهید. کارآفرینان بزرگ، همواره در اهداف خود جنبه‌هایی از حسن نیت اجتماعی را نیز لحاظ کرده‌اند و موفقیت آن‌ها موجب شادی افراد دیگری نیز شده است.

با انتخاب این هدف، اکنون شما آمادگی روحی برای آغاز کارتان را کسب کرده‌اید. حال باید به لحاظ مادی و فنی نیز مجهز شوید. بدیهی است اگر در ابتدای کار سرمایه‌ی زیادی برای سرمایه‌گذاری روی هدف‌تان در اختیار داشته باشید درصد موفقیت‌تان افزایش خواهد یافت. شما با سرمایه بیشتر، محصولات بیشتر، کارمندان افزون‌تر، امکان تبلیغات گسترده‌تر و منابع بیشتری در اختیار خواهید داشت و همه‌ی این‌ها نرخ موفقیت را افزایش خواهد داد.

اما اگر سرمایه‌ی زیادی در اختیار ندارید نگران نباشید. نمونه‌های بسیاری از کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها وجود دارند که با سرمایه‌ی بسیار اندک و عجیبی آغاز شده‌اند و در مدت کوتاهی به قول معروف ترکانده‌اند. بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که اکنون در زمینه‌های کاری‌شان بازار را قبضه کرده‌اند سرمایه اولیه‌شان بسیار محدود بوده. آیا می‌دانید دیجیکالا با سرمایه‌ای حدود ۳۰ میلیون تومان توسط دو برابر آغاز به کار کرد؟

حال باید دید با این سرمایه‌ی اندک چگونه می‌توان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سرمایه اندک

بله درست است. این کار اکنون به مدد رشد فناوری و توسعه منابع موسوم به اپن سورس یا کدباز میسر شده است. در حال حاضر یکی از بهترین سیستم‌های راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین قدرتمند بدون نیاز به سرمایه هنگفت، وردپرس است. اکنون شما می‌توانید یک فروشگاه تمام عیار با تمام امکانات را توسط وردپرس بسازید. البته هنوز هم ساده‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌توانید این کار را انجام دهید. در اینجا به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که به شما این امکان را می‌دهد که در ظرف دو ساعت یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای ایجاد کرده و آماده درج محصولات‌تان شوید.

اگر سرمایه اولیه‌تان بسیار اندک است و یا اصلا تمایل دارید که فروشگاه محصولات دانلودی راه‌اندازی نمایید که به سرمایه کمتری نیاز دارد می‌توانید این کار را با بسته ساخت فروشگاه دانلودی با نام تجاری بسته سبز انجام دهید. در این بسته تمام آنچه برای ساخت یک فروشگاه دانلودی نیاز دارید تعبیه شده و می‌توانید با نصب آن‌ها فروشگاه‌تان را راه‌اندازی کنید.

اما اگر در این کار مبتدی هستید می‌توانید از بسته نصبی موجود در پکیج، موسوم به آسان راه‌انداز، استفاده کنید و تنها با چند کلیک فروشگاه‌تان آماده درج محصولات و بهره‌برداری است.

بهترین روش ساخت فروشگاه محصولات دانلودی

راهنمای راه‌اندازی سایت با بسته نصبی آسان

دریافت بسته سبز جهت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

در صورتی که می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین برای محصولات فیزیکی مثل فروشگاه کیف و کفش، سوپرمارکت و یا فروش لوازم دیجیتال راه‌اندازی کنید و یا اینکه صاحب یک فروشگاه هستید و می‌خواهید بخش فروش اینترنتی نیز برای فروشگاه‌تان راه‌اندازی کنید باز هم کار ساده و ارزانی در پیش رو دارید. این بار باید بسته آبی یا سوپرپکیج فروشگاهی ووکامرس را تهیه نمایید. در این بسته نیز تمام ابزارهای لازم جهت راه‌اندازی یک فروشگاه در اختیارتان است با این تفاوت که باید از میان قالب‌های متنوع ووکامرس یکی را جداگانه انتخاب کرده و بر روی فروشگاه‌تان نصب نمایید. برای این کار نیز راهنمای خوبی در اختیار دارید. همچنین در اینجا نیز شما امکان نصب بسته را با چند کلیک دارید:

روش ساخت فروشگاه آنلاین تمام عیار با بسته آبی

راهنمای راه‌اندازی سایت با بسته نصبی آسان

دریافت بسته آبی فرشمی – سوپر پکیج فروشگاهی ووکامرس

حال شما فروشگاه‌تان را ساده، سریع و ارزان راه‌اندازی کرده‌اید و محصولات خود را در آن درج نمودید. چگونه می‌توانید فروشگاه‌تان را به درآمدزایی برسانید. این تازه شروع کار است. شما باید در نهایت فروشگاه‌تان را به درآمدی میلیاردی برسانید. چرا که نه؟ یادتان باشد هدف شما به اندازه کافی متعالی هست که تحقق یابد. شما می‌خواهید به واسطه کسب و کار خود، شرایط زندگی را بهبود ببخشید. کارآفرینی شما یک فعالیت اجتماعی و مسئولانه است. بنابراین باید به درآمدی دست یابید که بتوانید منبع درآمدی برای ده‌ها خانوار نیز ایجاد کنید. پس باید ببینیم که چگونه می‌توانیم به این هدف دست یابیم؟

۲- رازهای یک شروع موفق؛ چگونه ممتاز باشیم؟

امروزه دیگر کمتر کسب و کاری را می‌توان یافت که در هنگام شروع رقبای سفت و سختی برای خود نداشته باشد. اگر شما چنین استارت‌آپی باشید که بر پایه یک ایده‌ی نو که آن هم به نوع خود برای رفع یک نیاز کهنه یا نو به وجود آمده، آن وقت احتمالا درصد موفقیت‌تان می‌تواند بیشتر باشد. البته فرقی نمی‌کند. باز هم شما باید یکسری نکات را در نظر بگیرید.

می‌گویند دو نفر کم است و سه نفر زیاد است. اما برای آن که یک تیم موفق و به تبع آن یک کسب و کار موفق باشید دستکم بهتر است از دو نفر شروع کنید و یک تیم سه نفره‌ی همدل و همراستا و باانگیزه، می‌تواند ایده‌آل باشد. بنابراین اگر تنها هستید به دنبال یک هم تیمی باشید که به اهداف شما ایمان دارد. حضور یک نفر دیگر بازدهی کار شما را نه دو برابر، که دستکم سه برابر می‌کند. البته در صورتی که نفر دوم، مثل خود شما به کارتان باور داشته و همراهی همدل، صاحب ایده، کمی خلاق، باانرژی و دارای توانایی‌هایی در حد خود باشد. بسیاری از کسب و کارهایی که بعد از مدتی به موفقیت رسیده‌اند، آن نفر دومشان، همسر، برادر یا یک دوست صمیمی بوده. پس ابتدا به اطراف‌تان دقیق‌تر نگاه کنید.

حال وقت آن رسیده که خودتان را به جهان معرفی کنید. قدم اول می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی باشد که هزینه خاصی هم برایتان نداشته باشد. در شبکه‌های اجتماعی‌ای که عضو هستید (اگر نیستید دست به کار شوید و یک پروفایل در اینستاگرام، لینکداین فیسبوک و تلگرام ایجاد کنید) تیم‌تان را معرفی کنید و توانایی‌های خود و کسب و کارتان و مهم‌تر از آن امتیازات خود را معرفی کنید. چه محصولات خاص و متمایزی در فروشگاه‌تان وجود دارد؟ فروشگاه شما دارای چه امکانات و قابلیت‌های متمایزی است؟ مشتریان بالقوه شما می‌خواهند بدانند چه کسانی پشت این فروشگاه هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانند به آن‌ها اتکا کنند. پس با دقت و حوصله به سوالات‌شان پاسخ دهید.

بهتر است فروشگاه شما یک وبلاگ هم داشته باشد که بتوانید به طور خیلی صمیمی تجربیات و علایق خود را با مشتریان‌تان در میان بگذارید. وبلاگ‌تان را به شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام متصل کنید تا کاربران بیشتری بتوانند با شما و کارتان آشنا شوند. برای وبلاگ وردپرسی شما بهترین روش استفاده از راهنمای زیر است:

راهنمای اتصال وبسایت به تلگرام و انتشار خودکار مطالب در تلگرام

و توصیه نهایی برای این مرحله، قرار دادن تخفیف‌های ویژه برای رونمایی از فروشگاه‌تان جهت ترغیب مشتریان و در صورت امکان ارایه هدایا و محصولات رایگان به آن‌هاست.

۳- چگونه بازدیدکنندگان اولیه را به کاربران دایمی تبدیل کنیم؟

پس از آن که به روش‌های فوق توانستید تعدادی بازدیدکننده به سایت‌تان گسیل کنید و بهتر است بگوییم قبل از آن، باید در سایت و فروشگاه‌تان امکاناتی را تعبیه کنید که در هنگام لزوم دوباره بتوانید آن کاربران را به سایت‌تان جذب کنید.

در اینجاست که تکنیک‌های ایمیل مارکتینگ به کارتان می‌آید. باید یک پاپ‌آپ در سایت‌تان ایجاد کنید و ارایه یک هدیه یا تخفیف به بازدیدکنندگان را در گرو اخذ ایمیل‌شان قرار دهید. هر بازدیدکننده اگر بخواهد به کد تخفیف یا محصول و آموزش رایگان دست یابد باید ایمیل خود را درج کند. یا این که برخی از این مزایا را در کانال تلگرام‌تان قرار دهید تا کاربران از طریق عضویت در کانال شما بدانها دست یابند. این کار را خالصانه انجام دهید. برای این که دیگران را در شادی راه‌اندازی کسب و کارتان شریک کنید بدین طریق به آنها شیرینی کار جدیدتان را می‌دهید. به آن‌ها خدمتی می‌کنید. اما از دست‌شان هم نمی‌دهید. مثل زمانی که دوست جدید پیدا می‌کنید و شماره تلفن او را یادداشت می‌کنید، اینجا نیز همراهان جدیدی با دریافت شماره ایمیل‌شان پیدا می‌کنید. آن‌ها موجبات رونق کسب و کار شما و در آینده، باعث نزول برکات و نعمت‌ها به سمت شما خواهند بود.

در صورتی که بنا به توصیه‌های قبلی ما فروشگاه و سایت‌تان را با وردپرس ساختید امکانات بسیاری برای شما در این زمینه وجود دارد. یکی از افزونه‌های قدرتمندی که یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ در اختیارتان قرار می‌دهد افزونه Thrive Leads است. این افزونه امکان قرار دادن پاپ‌آپ، ابزارک اشتراک در خبرنامه، ترغیب به اشتراک در خلال پست‌ها و یا هر کجای سایت که بخواهید را دارد. مثلا می‌توانید یک فهرست ایمیلی درست کنید و کاربرانی که به فلان محصول علاقه دارند در آن عضو شوند تا اطلاعات یا بروزرسانی‌های آن محصول خاص را دریافت کنند. امکان تجزیه و تحلیل کامل کمپین‌های شما نیز در افزونه گنجانده شما و از همه جالبتر معمار یا آرشیتکت Thrive است که با آن می‌توانید پاپ‌آپ‌های بسیار زیبا ساخته و یا از قالب‌های آماده‌ی آن که تعدادشان اصلا کم نیست استفاده کنید.

ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ با افزونه Thrive Leads

انتخاب‌های دیگر

افزونه پاپ آپ لایه‌ای

۴- محتوای خود را به جهان معرفی کنید؛ بازاریابی آنلاین

با انجام همه‌ی این کارها هنوز هم تعداد مشتریان و فروش شما به میزان دلخواه نرسیده است؟ اشکالی ندارد شما هنوز در میانه راه هستید. اکنون دیگر باید کمی کیسه را شل کنید. اما به یاد داشته باشید برای تبلیغات، همیشه هزینه گزاف، بهترین نتیجه را نخواهد داد. در واقع برخی از شیوه‌های تبلیغات برای شما می‌تواند کاملا به مثابه دور ریختن پول باشد. خصوصا وقتی که هنوز در ابتدای راه هستید.

بنا براین توصیه اکید می کنم مقاله‌های زیر را درباره شیوه‌های مفید و مؤثر تبلیغات مطالعه کنید تا بهترین و ارزان‌ترین راه را برای بازاریابی کسب و کار و محصولات‌تان برگزینید:

سرویس‌های ایرانی برای بازاریابی

مؤثرترین راهکارهای بازاریابی اینترنتی

مجموعه مقالات بازاریابی اینترنتی

با مطالعه راهکارهای بازاریابی، و پیگیری آنها پس از چندی شما می‌توانید به افزایش بازدیدی تا ۱۰۰ برابر دست یابید.

شما همچنان می‌توانید از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی نیز بهره برده و به طور مداوم محصولات خود را در این شبکه‌ها معرفی کنید. به زودی راهکارهایی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید محصولات خود را علاوه بر فروشگاه آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام نیز به فروش برسانید. (البته عملیات پرداخت و تراکنش با توجه به محدودیت‌های موجود از طریق سایت انجام می‌گیرد)

۵- چه می‌گویید اگر دیگران محصول شما را بفروشند؛ سیستم همکاری در فروش

با انجام روش‌های فوق، تعداد بازدید‌ها و به تبع آن افزایش فروش تان قابل توجه خواهد بود. البته تبدیل بازدیدکننده به مشتری به المان‌هایی نیاز دارد از جمله اشکال معرفی محصول و عرضه باکیفیت‌ترین محصول و ارایه پشتیبانی خوب. اما اگر در دنیای بیرونی و بازار فیزیکی، یکی از روش‌های مؤثر افزایش فروش استفاده از بازاریاب (حضوری یا تلفنی) است در فروشگاه آنلاین نیز سیستم همکاری در فروش می‌تواند در افزایش فروش شما سهم بسزایی داشته باشد.

چه برای کالاهای فیزیکی و چه کالاهای مجازی شما می‌توانید از توان بالقوه افراد، سایت ها و وبلاگ ها و شبکه‌های اجتماعی در جذب مشتری استفاده کنید. هدف‌تان که یادتان نرفته؟ شما می‌خواستید علاوه بر کسب ثروت، به دیگران نیز منفعت برسانید. پس الان وقتش رسیده. با ارایه سیستم همکاری در فروش این امکان را به دیگران می‌دهید که با معرفی محصولات شما به دیگران و ترغیب آن‌ها به خرید، در ازای فروش رفتن محصولات شما آن‌ها نیز سود و پاداش معرفی خود را دریافت کنند.

تجربه نشان داده که سیستم همکاری در فروش یکی از راه‌های بی‌هزینه و مؤثر برای افزایش فروش بوده است. چون هزینه ندارد پس ضرری هم ندارد. اما همچنان اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، یک قدم جلوتر از بقیه هستید حداقل به لحاظ زمانی. ما به شما یک سیستم جامع همکاری در فروش برای وردپرس معرفی می‌کنیم که از بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی یا MLM هم پشتیبانی کرده و هر چه از یک سیستم بازاریابی و همکاری در فروش بخواهید را یک‌تنه در خود دارد:

سیستم جامع همکاری در فروش برای وردپرس

راهنمای افزونه همکاری در فروش وردپرس

برای آن که بدانید چگونه از سیستم همکاری در فروش و بازاریابی برای فروشگاه‌تان بیشترین بهره را در افزایش فروش ببرید این مقاله را مطالعه کنید:

چرا و چگونه با سیستم همکاری در فروش درآمدمان را افزایش دهیم

۶- محصول دیگران را در فروشگاه خود بفروشید؛ سیستم چندفروشندگی

حالا نوبت آن رسیده که فروشگاه خود را گسترش دهید. حتما می‌دهید در هر زمینه‌ای که فعالیت کنید رقبای بسیاری خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید رقبای شما دشمن شما نیستند، دوست شما هستند. آن‌ها این انگیزه را در شما ایجاد می‌کنند که بهتر باشید. پس از تمام کسانی که محصولی در زمینه کاری شما برای ارایه دارند دعوت کنید محصولات‌شان را در فروشگاه شما بفروشند. علاوه بر این که شما کمیسیون خود را از فروش آنها دریافت می‌کنید این کار چندین حسن دیگر نیز دارد:

۱- فروشگاه شما گسترده‌تر می‌شود – و تعداد محصولات شما افزایش می‌یابد. شاید شما تمام محصولات موردنیاز را در فروشگاه‌تان نداشته باشید. بدین ترتیب شما مشتریان بیشتری کسب کرده و مشتریان شما می‌توانند تمام محصولات موردنیازشان را در فروشگاه شما بیابند

۲- رقبای شما به کمک شما می‌آیند – بله درست است. این یک معامله برد-برد است و چه کسی است که نداند معامله حقیقی در هر دو سرش باید منفعت باشد. وقتی رقبای بزرگ شما در فروشگاه شما محصول داشته باشند خواه ناخواه برای شما تبلیغ خواهند کرد

۳- به افراد دیگر کمک می‌کنید – هدف‌تان را که یادتان نرفته. شما به کسانی که وقت، پول، انرژی و منابع کافی برای ایجاد یک فروشگاه را ندارند کمک می کنید تا محصول خود را در فروشگاه شما عرضه کرده و کسب درآمد کنند. چه چیزی از این بهتر؟

این کار هم دردسری برای شما ندارد اگر فروشگاه‌تان وردپرسی باشد. در بسته‌های معرفی شده زیر، چه برای فروشگاه محصولات دانلودی و چه فروشگاه محصولات فیزیکی، افزونه‌ای وجود دارد که می‌توانید یک سیستم چندفروشندگی حرفه‌ای برای فروشگاه‌تان راه‌اندازی کنید. این افزونه‌های توسط تیم فنی قدرتمند فرشمی توسعه یافته و برای فروشگاه‌های آنلاین ایرانی انتخابی مناسب است:

بسته ساخت فروشگاه چندفروشندگی محصولات دانلودی برای وردپرس

بسته ساخت فروشگاه آنلاین چندفروشندگی

افزونه دکان، سیستم چندفروشندگی برای ووکامرس

راهنمای ساخت فروشگاه آنلاین ووکامرس

۷- پشتیبانی قوی و کارآمد، مشتریان‌تان را بیشتر خواهد کرد

حتما از خود می‌پرسید این‌ها چه ارتباطی به هم دارند. ولی تجربه ما و سایرین نشان داده وقتی یک مشتری از شما درباره محصولی که خریداری کرده پشتیبانی خوبی دریافت کند به احتمال بیش از ۸۰ درصد دوباره خریدی از شما انجام خواهد داد. این حداقل مزیت است. مطمئن باشید این مشتری شما را به دوستان و همکاران خود که علاقمند محصولات شما باشند معرفی خواهد کرد. پس به این فکر نکنید که پشتیبانی از مشتریان وقت شما را می‌گیرد و احتمالا هزینه‌ای نیز از این بابت دریافت نمی‌کنید. بدون شک همین پشتیبانی در درازمدت فروشگاه شما را به یک برند معتبر و مشتریان شما و تعداد فروش‌تان را چندین برابر خواهد کرد.

برای وردپرس، سیستم‌های پشتیبانی بسیاری وجود دارد اما با بررسی‌های ما به این نتیجه رسیده‌ایم فعلا کارآمدترین و قدرتمندترین سیستم پشتیبانی مربوط به افزونه پشتیبانی حرفه‌ای با نام تجاری cj-support است که تمام قابلیت‌های یک سیستم پشتیبانی تیکتی را در خود جای داده است:

افزونه پشتیبانی حرفه‌ای برای وردپرس

برای پشتیبانی راه‌های دیگری هم وجود دارد. یک سیستم چت زنده برای سایت خود داشته باشید تا مخاطبان بتوانند به صورت مستقیم و زنده با شما در تماس باشند. این کار حس اعتماد بیشتری به مخاطبان می‌دهد و مطمئن می‌شوند که سایت در حال حاضر فعال است و گروهی در پشت صحنه در حال خدمت‌رسانی می‌باشند. می‌توانید از سرویس ایرانی رایچت استفاده کنید که یک گروه قوی پشت آن قرار دارد. یا سرویس ایرانی پشتیبانی تلگرام نیز این امکان را به شما می‌دهد که پیغام‌های مخاطبان سایت را از طریق تلگرام خودتان پاسخ دهید.

دسته بندی : افزایش فروش سایت